  • 11. Data: 2007-05-31 21:11:43
    Temat: Re: Karta wedkarska. Walka, ale czy sluszna ?
    Od: "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl>

    news:f3ndjg$2a4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "GooRe" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pierwsza rzecz, która mi przychodzi do głowy. Skoro byłeś nad morzem, to
    > pewnie mieszkałeś gdzieś. jeśli to był hotel albo cokolwiek innego, co
    > melduje osoby mieszkające, to w tym okresie dla Ciebie miejscem
    > zamieszkania było to "nad morzem".

    Chyba nie tak Robert.
    Art 25 kc wskazuje na zamiar stałego pobytu. Autor wyraźnie pisze, ze nad
    morzem był tylko w długi weekend, a mieszka w Warszawie, a żemamy jeszcze
    art 28 kc, to ten numer z miejscem zamieszkania nad morzem IMHO nie ma
    podstaw.
    Pozdrawiam
    Roman Rumpel

    sygnaturka w laptopie remontowanym, zapasowy nie posiada

  • 12. Data: 2007-05-31 21:12:10
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

> [...]
    > pewnie mieszkałeś gdzieś. jeśli to był hotel albo cokolwiek innego, co
    > melduje osoby mieszkające, to w tym okresie dla Ciebie miejscem

    Witam.

    To jest to ;-), tylko jak przekonac wladze ?
    Niestety "u nasz" obywatel to jak kula u nogi,
    albo wrog publiczny no 1.

    Na szczescie mam sporadyczna "przyjemnosc" doswiadczac.

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 13. Data: 2007-05-31 21:35:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > morzem był tylko w długi weekend, a mieszka w Warszawie, a żemamy jeszcze
    > art 28 kc, to ten numer z miejscem zamieszkania nad morzem IMHO nie ma

    No ale przecież meldunek tymczasowy jest nadal meldunkiem.

  • 14. Data: 2007-05-31 21:58:54
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    kolejna paranoja gigant...

  • 15. Data: 2007-06-02 16:55:37
    Od: u...@g...pl

    A zapłaciłeś za egzamin w Gdańsku?? Może tu lezy odpowiedź.

    Usjwo

  • 16. Data: 2007-06-03 20:50:24
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > A zapłaciłeś za egzamin w Gdańsku?? Może tu lezy odpowiedź.
    > Usjwo

    Witam.

    Nie napisalem, ale to chyba oczywiste :>
    Tak, zaplacilem.
    Problem polega na tym, ze lubia utrudniac :/

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 17. Data: 2007-06-04 13:40:23
    Od: u...@g...pl

    On 4 Cze, 04:50, "GooRe" <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    googlegroups.com...

    > Witam.
    >
    > Nie napisalem, ale to chyba oczywiste :>

    Chyba mnie źle zrozumiałeś ;)

    > Problem polega na tym, ze lubia utrudniac :/

    Problem polega że zapłaciłeś w Gdańsku, a nie w Warszawie.
    Zaproponuj że wniesiesz opłatę egzaminacyjną w zamian za zaliczenie
    gadńskiego egzamnu

    Usjwo

  • 18. Data: 2007-06-04 19:21:18
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > Problem polega że zapłaciłeś w Gdańsku, a nie w Warszawie.
    > Zaproponuj że wniesiesz opłatę egzaminacyjną w zamian za zaliczenie

    Witam.

    Chyba zle ;P.
    Myslalem, ze Gdansk jest polskim miastem :>.

    Tak, zaplacic ponownie za to samo, umyc samochod staroscie,
    kawe pania do biura dowozic ...

    wole tej karty nie miec, tak jak do tej pory ;-).
    Choc otrzymalem gratisowa pomoc od grupowicza
    i mam chec wyciagnac armaty.
    Problem w tym, ze dzis nie dalem rady dostarczyc pisemka :/,
    a czas leci ...

    pozdrawiam
    GooRe

  • 19. Data: 2007-06-04 19:25:11
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-06-04 21:21, GooRe wrote:
    > Problem w tym, ze dzis nie dalem rady dostarczyc pisemka :/,
    > a czas leci ...

    Wystarczy nadać pocztą aby dotrzymać terminu.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 20. Data: 2007-06-04 20:48:39
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:4664671f$1@news.home.net.pl...
    > Wystarczy nadać pocztą aby dotrzymać terminu.

    Witam.

    Nie wiedzialem.
    Nie mam praktyki w tych utarczkach :>.

    Polecony z "PO" ?