  • 1. Data: 2007-05-31 18:42:14
    Temat: Karta wedkarska. Walka, ale czy sluszna ?
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Witam.

    Zachcialo mi sie zostac posiadaczem karty wedkarskiej.

    W "dlugi weekend" majowy bylem nad morzem (mieszkam w warszawie)
    i trafila sie okazja zdania egzaminu.
    Oczywiscie zdalem, otrzymalem zaswiadczenie o jego zaliczeniu.

    Po urlopie wybralem sie do starostwa, bo ono wydaje karty wedkarskie.
    Niestety Pani powiedziala, ze moje zaswiadczenie jest niewazne.

    zgodnie z :
    http://skocz.pl/dzfc
    § 4, ust 3.

    Teraz moje pytanie, czy faktycznie musze zdawac egzamin
    w miejscu zamieszkania ?

    Odwolalem sie do kpa, ale niestety odpowiedzieli to samo.

    W w/w rozporzadzeniu nic nie pisza o rejonizacji,
    a o mozliwosci zdania w przypadku braku odpowiedniej organizacji
    w danym powiecie.
    Nic nie ma o musie w powiecie zameldowania.

    Czy ja to rozumiem pod siebie ? ;-)

    Odpowiedzcie cos, bardzo prosze.
    Czy mozna jeszcze walczyc ? Gdzie sie ewentualnie odwolac ?

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 2. Data: 2007-05-31 18:57:34
    Temat: Re: Karta wedkarska. Walka, ale czy sluszna ?
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-05-31 20:42, GooRe wrote:
> [...]
    > http://skocz.pl/dzfc
    > § 4, ust 3.
    >

    > Czy mozna jeszcze walczyc ? Gdzie sie ewentualnie odwolac ?

    Otrzymałeś coś (cokolwiek) na piśmie? Moim zdaniem podstawa wskazana
    przez urzędników nie jest prawidłowa.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 3. Data: 2007-05-31 19:08:12
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:465f1aad$1@news.home.net.pl...
    > Otrzymałeś coś (cokolwiek) na piśmie? Moim zdaniem podstawa wskazana
    > przez urzędników nie jest prawidłowa.

    Witam.

    W sprawie odwolania w urzedzie warszawskim dostalem odpowiedz.
    Jako uzasadnienie podano podano § 4 ust 3.
    Napisano tez o koniecznosci dostarczenia odpowiedniego zaswiadczenia
    czyli z powiatu warszawskiego.
    W przypadku nie dostarczenia w ciagu 7 dni sprawe zamykaja
    na moja niekorzysc.

    Osobiscie wydaje sie, ze zaswiadczenie mam dobre,
    ale jestem osoba zainteresowana, wiec ...

    Pogoglalem i okazuje sie, ze tylko w warszawie nie uznaja zaswiadczen
    z innych powiatow.

    Pewnie jakies "kombinacje" w zwiazku z wplywem za egzamin,
    bo jak wiadomo PZW warszawskie ma ogromne potrzeby :/

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 4. Data: 2007-05-31 19:21:29
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Pogoglalem i okazuje sie, ze tylko w warszawie nie uznaja zaswiadczen
    > z innych powiatow.

    istotnym dla sprawy jest czy zgodnie z § 4. 1. wspomnianego rozporzadzenia
    organ egazaminujacy spelnial warunki pkt 1czyli posiadal w dniu 1 stycznia
    co najmniej 200 pełnoletnich członków
    i czy organizacja o ktorej mowa utworzono na podstawie przepisów ustawy z
    dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2001 r. Nr 79,
    poz. 855), której statutowym celem działania jest upowszechnianie wiedzy o
    warunkach ochrony i połowu ryb.

    jezeli na oba wyzej zadane pytania, odpowiedz brzmi ta, tzn ze egzamin
    przeprowadzono w organizacji do tego uprawnionej

    grzess

  • 5. Data: 2007-05-31 19:24:49
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-05-31 21:08, GooRe wrote:

    > Witam.
    >
    > W sprawie odwolania w urzedzie warszawskim dostalem odpowiedz.
    > Jako uzasadnienie podano podano § 4 ust 3.

    Jakiś skan może?

    > Napisano tez o koniecznosci dostarczenia odpowiedniego zaswiadczenia
    > czyli z powiatu warszawskiego.
    > W przypadku nie dostarczenia w ciagu 7 dni sprawe zamykaja
    > na moja niekorzysc.

    Hmm. Czyli decyzji ostatecznej jeszcze nie masz? Skoro tak, to oczekuj
    negatywnej decyzji ostatecznej którą, zgodnie z treścią pouczenia,
    zaskarżyć możesz do SKO.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 6. Data: 2007-05-31 19:50:13
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jezeli na oba wyzej zadane pytania, odpowiedz brzmi ta, tzn ze egzamin
    > przeprowadzono w organizacji do tego uprawnionej

    Witam.

    Oczywiscie egzamin zdany zgodnie ze sztuka.
    W PZW Gdansk, czyli organizacji uprawnionej.
    W Warszwie nie kwestionuja zdania egzaminu,
    a fakt zdania w Gdansku.

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 7. Data: 2007-05-31 19:55:43
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:465f2111@news.home.net.pl...
    > Jakiś skan może?
    > Hmm. Czyli decyzji ostatecznej jeszcze nie masz? Skoro tak, to oczekuj
    > negatywnej decyzji ostatecznej którą, zgodnie z treścią pouczenia,
    > zaskarżyć możesz do SKO.

    Witam.

    Niestety skan to dopiero jutro (temat juz przyschnie ;-)).

    Koniec pisma :
    "Do czasu uzupelnienia w/w dokumentacji w ciagu 7 dni
    od daty otzrymania niniejszego pisma, zgodnie z art.64 Kpa,
    Pana wniosek pozostanie bez rozpatrzenia."

    Czyli otrzymam jeszcze jedno pismo
    z informacja o mozliwosci odwolania ?

    Argumentacja dodatkowa jest opinia prawna
    na ktora sie w starostwie powoluja (chyba nie jestem pierwszy).

    Czy ktos "obalil" juz taka opinie prawna urzedu ?
    Jak tego dokonac ;-) ?

    pozdrawiam
    GooRe.

  • 8. Data: 2007-05-31 20:09:49
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-05-31 21:55, GooRe wrote:
> [...]
    > od daty otzrymania niniejszego pisma, zgodnie z art.64 Kpa,
    > Pana wniosek pozostanie bez rozpatrzenia."

    Wyjątkowo ciekawa interpretacja pojęcia braku formalnego. Wnioskodawca
    złożył wymagane prawem zaświadczenie ale organ stoi na stanowisku, że
    egzamin został zdany nieprawidłowo i zamiast wydać decyzję co do istoty
    sprawy wzywa do usunięcia braku formalnego poprzez złożenie
    zaświadczenia wydanego przez inny organ (a pośrednio do zdania egzaminu
    gdzie indziej).

    > Czyli otrzymam jeszcze jedno pismo
    > z informacja o mozliwosci odwolania ?

    Tak. Ale skoro powołali się na art. 64 kpa to nie ma odwołania ale tylko
    skarga do WSA. (No chyba, że jednak wydadzą decyzję).
    Na razie napisałbym pismo wyjaśniające Twoje stanowisko, tak aby
    próbować zmusić organ do wydania decyzji.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 9. Data: 2007-05-31 20:55:04
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Thu, 31 May 2007 22:09:49 +0200, Przemysław Płaskowicki napisał(a):

    > Na razie napisałbym pismo wyjaśniające Twoje stanowisko, tak aby
    > próbować zmusić organ do wydania decyzji.

    i to jest najlepsze rozwiązanie.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 10. Data: 2007-05-31 21:05:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GooRe" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    Pierwsza rzecz, która mi przychodzi do głowy. Skoro byłeś nad morzem, to
    pewnie mieszkałeś gdzieś. jeśli to był hotel albo cokolwiek innego, co
    melduje osoby mieszkające, to w tym okresie dla Ciebie miejscem
    zamieszkania było to "nad morzem".