-
1. Data: 2008-06-08 16:42:25
Temat: Karta gwarancyjna - brak okresu gwarancji
Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>
Witam
Sprzedawca w czasie zakupu mówił, że na kurtkę są 24 miesiące gwarancji
(Campus) w treści karty gwarancyjnej nie ma słowa o okresie gwarancji.
Czy taka karta gwarancyjna jest "ważna"? Czas na naprawę jest podany,
ale nie ma podanego okresu gwarancyjnego.
Czy sprzedawca może wpisać na kartę okres gwarancji?
--
Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=319
5515
"Kaczka to prezydent wśród ptaków, nasze POPiSowe danie nafaszerowane
głąbami i dekorowane burakami"
-
2. Data: 2008-06-08 19:11:29
Temat: Re: Karta gwarancyjna - brak okresu gwarancji
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
Użytkownik "Ania_i_Grzes" <b...@m...pl> napisał
>
> Sprzedawca w czasie zakupu mówił, że na kurtkę są 24 miesiące
> gwarancji (Campus) w treści karty gwarancyjnej nie ma słowa o
> okresie gwarancji.
Przeczytaj dokładnie. U mnie już w pierwszym punkcie jest zdanie:
"Okres gwarancji umieszczony jest na etykiecie produktowej"
a na tej etykiecie jest rubryka "Gwarancja" i w niej wpis "1 rok".
No chyba że ostatnio zmienili wzór karty gwarancyjnej.