-
1. Data: 2005-02-23 14:03:19
Temat: Karta gwarancyjna a realizacja gwarancji
Od: "Marcin" <m...@2...pl>
Witam!
Popsuł mi się panel LCD, jest na gwarancji. Sklep, w którym go kupiłem
został zlikwidowany. Najbliższy z tej filii znajduje się ponad 100 km od
mojego miejsc zamieszkania.
Problem jest następujący: sprzedawca nie opieczętował mi karty gwarancyjnej.
Jest do niej przypięta zszywaczem karteczka z danymi panelu i pieczątką
formy, ale karta gwarancyjna jest pusta.
Gwarant zapewnia odbiór uszkodzonego sprzętu oraz jego dostarczenie po
naprawie do domu. Czy mogę mieć problemy z realizacją tej gwarancji? (w
karcie napisane jest, że warunkiem realizacji jest prawidłowo wypełniona KG)
Ewentualnie czy kartę gwarnancyjną może wypełnić inny sklep komputerowy, czy
jest to niedopuszczalne?
z góry dziękuję za pomoc
Marcin
-
2. Data: 2005-02-23 20:15:15
Temat: Re: Karta gwarancyjna a realizacja gwarancji
Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
Dnia Wed, 23 Feb 2005 15:03:19 +0100, Marcin naskrobał(a):
> Gwarant zapewnia odbiór uszkodzonego sprzętu oraz jego dostarczenie po
> naprawie do domu. Czy mogę mieć problemy z realizacją tej gwarancji?
my nie wróżki
> karcie napisane jest, że warunkiem realizacji jest prawidłowo wypełniona KG)
>
> Ewentualnie czy kartę gwarnancyjną może wypełnić inny sklep komputerowy, czy
> jest to niedopuszczalne?
Na pewno w ustawach nie ma o tym ani słowa, generalnie jezeli gwarancja
jest umową pisemną to wypadałoby aby była podpisana przez obie strony pod
rygorem nieważności. Jeżeli sprzęt nie starszy niż6 miesięcy to zacznij od
niezgodności z umową sprzedaży.
--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org
lobo_(małpa)autograf.pl
-
3. Data: 2005-02-24 12:04:37
Temat: Re: Karta gwarancyjna a realizacja gwarancji
Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
Użytkownik "Marcin" <m...@2...pl> napisał w wiadomości
news:cvi2gr$pqr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ....
> Problem jest następujący: sprzedawca nie opieczętował mi karty
gwarancyjnej.
> Jest do niej przypięta zszywaczem karteczka z danymi panelu i pieczątką
> formy, ale karta gwarancyjna jest pusta.
> ....
jeśli sprzedawca jest zlikwidowany to może być pewien problem
dołącz do karty gwarancyjnej kopię faktury lub paragonu - powinno pomóc
no chyba, że "nie zbierasz takich kwitków"
wtedy pozostaje tylko dobra wola serwisu
--
pozdrawiam
plusz ( http://www.plusz.pl )