  • 11. Data: 2009-05-25 14:00:13
    Temat: Re: Kara za opoznienie przy wypelnianiu postanowien umowy notarialne
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przede wszystkim "ZASADĄ" jest otworzyć sobie przez sprzedającego rachunek w banku (i
    to najlepiej w tym samym oddziale), z którego będzie płacił kupujący.
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2009-05-25 18:23:10
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Adramelech <a...@t...nie.ma> Odpowiedz na

    > A wracając do tematu... Ciągle nie mam przelewu na koncie mimo że to już
    > poniedziałek... Czekam do wieczora...

    Kasa jest!

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 13. Data: 2009-05-25 18:43:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Maj, 20:23, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:

    > Kasa jest!

    Widzisz - mowilem :)
    Zlecil dzisiaj, wiec dzisiaj doszla :) Z ciekawosci, wiesz moze o
    ktorej godzinie doszla? Pewnie godzina bedzie sie pokrywac z jedna z
    przychodzacych sesji KIR.

    To nawet jest normalne jak mial termin platnosci na dzisiaj.
    Ja zawsze, kazdy rachunek zlecam na ostatni dzien platnosci - i nie ma
    cudow, musi dojsc tego samego dnia :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2009-05-25 21:03:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adramelech pisze:

    > Jeżeli konto jest w tym samym banku to tak. Ale pomiędzy bankami?
    > Jeszcze nigdy nie zdażyło mi się by przelew pomiędzy bankami dotarł tego
    > samego dnia co był wykonany...

    Masz marny bank ;)

    Albo płatników-śpiochów ;)

    Jeśli złożysz dyspozycję przed ranną sesją elixiru, to po wieczornej
    powinno być już widoczne na koncie docelowym.

  • 15. Data: 2009-05-25 21:04:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adramelech pisze:
    > Adramelech <a...@t...nie.ma> Odpowiedz na

    > Kasa jest!

    A widzisz...

  • 16. Data: 2009-05-26 11:30:03
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Rafal M <r...@g...com> Odpowiedz na news:25d71ea0-3a4e-46f9-
    9...@e...googlegroups.com:

    > Widzisz - mowilem :)
    > Zlecil dzisiaj, wiec dzisiaj doszla :) Z ciekawosci, wiesz moze o
    > ktorej godzinie doszla? Pewnie godzina bedzie sie pokrywac z jedna z
    > przychodzacych sesji KIR.

    Zlecił w piątek, ponoć około 14. Przyszła po 12.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 17. Data: 2009-05-26 15:21:03
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Maj, 13:30, Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:

    > Zlecił w piątek, ponoć około 14. Przyszła po 12.

    III i ostatnia sesja w piatek byla o 13:30, on zlecil o 14:00, wiec
    sila rzeczy poszlo kolejnego dnia roboczego pierwsza sesja (ta o
    6:00), i pierwsza sesja przychodzaca (12:30) miales na koncie :)

    Pozdrawiam
    Rafal