  • 61. Data: 2024-04-14 18:58:34
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 18:41, _Master_ pisze:

    > Bo natura jest DZIKA i w tą dzikość nie WOLNO ingerować ;)

    Dlaczego? Zdaje się że na tym właśnie opiera się medycyna:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2024-04-14 19:27:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 18:57, Shrek pisze:
    > Ale wiesz, że spora część tych zygot się nie zagnieżdza?

    Działanie natury. Masz coś do natury?

    Sprytnie manipulujesz bliźniakami. SZACUN ;-)

    Ale pominąłeś:

    "Dalej już wkroczył humanizm i logika a potem prawo."

    Do mnie pretensje? ;-)

  • 63. Data: 2024-04-14 19:35:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 19:27, _Master_ pisze:

    > Działanie natury. Masz coś do natury?

    No chyba skoro to istoty ludzkie to nie powinniśmy się bezczynnie
    przyglądać, tylko je ratować. Ale medycynę ogólnie akceptujesz, czy jak
    ktoś choruje to niech umiera?

    > Sprytnie manipulujesz bliźniakami. SZACUN ;-)

    Dużego wysiłku nie wymagało - skoro uznałeś że człwiekiem czyni unikalne
    DNA, to jakby to powiedzieć...

    > Ale pominąłeś:
    >
    > "Dalej już wkroczył humanizm i logika a potem prawo."

    To się prawo zmieni, a ty nie będziesz w tym temacie zabierał głosu, bo
    przecież liczy się gospodarka a nie jakieś aborcje i nie warto o to kopi
    kruszyć - prawda konifiaczku, czy właśnie zostałeś przylapany na
    manipulacji? ;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2024-04-14 19:51:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 17:28:11 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Jest obowiązek bo nauka twierdzi że człowiek jest indywidualnym
    > osobnikiem swojego gatunku już od momentu poczęcia.
    >
    > Można to zakrzyczeć i negować badania naukowe ale czy to będzie mądre?

    Wskaż to badanie naukowe :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 65. Data: 2024-04-14 19:52:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 17:32:16 +0200, _Master_ napisał(a):

    > MoĹźe nie jestem ;-)
    >
    > Napiszę co na grupie o chrześcijaństwie

    Chowasz się w krzakach i stamtąd poszczekujesz. Wysoka to dojrzałość
    intelektualna.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 66. Data: 2024-04-14 20:18:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 17:43:53 +0200, _Master_ napisał(a):

    > natura miała zamiar

    Od kiedy to natura miewa zamiary: :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 67. Data: 2024-04-14 20:20:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 17:45:41 +0200, _Master_ napisał(a):

    > i myślisz że wynik np. referendum w sprawie aborcji byłby znacząco inny
    > wśród kobiet i mężczyzn?
    A co to ma do rzeczy?

    > Uważasz kobiety za głupsze? ;-)
    A co to ma do rzeczy?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 68. Data: 2024-04-14 20:22:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2024 17:37:43 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Dziś aborcjoniści uważają że to uwolnienie od pasożyta oczyszczenie
    > organizmu matki z INTRUZA.

    Ty to jesteś normalnie POJEB :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 69. Data: 2024-04-14 20:38:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 19:35, Shrek pisze:

    > No chyba skoro to istoty ludzkie to nie powinniśmy się bezczynnie
    > przyglądać, tylko je ratować. Ale medycynę ogólnie akceptujesz, czy jak
    > ktoś choruje to niech umiera?

    Manipulujesz. Co ma piernik do wiatraka? Jeśli w naturze giną embriony
    to nic nam nie daje prawa do decydowania które mają ginąć a które NIE.
    Wiatropylne siksy chcą ingerować w naturę i ZABIJAĆ osobniki ;-) które
    im się nie podobają. ja jestem za ŻYCIEM ;-)

    Naszą planetę też powinniśmy zostawić taką jaka była.

    Takie są najnowsze poprawności polityczne. ;-)

    Nie podoba się moja argumentacja? Nic nie poradzę. BEZCZELNIE obnażam
    niekonsekwencje i obłudę ;-)

    > Dużego wysiłku nie wymagało - skoro uznałeś że człwiekiem czyni unikalne
    > DNA, to jakby to powiedzieć...

    Jeszcze raz: To nie ja odkryłem DNA i nie ja uchwalałem prawo chroniące
    ludzi posiadających DNA ;-)
    Może przesłanki do takiego ustanowienia przepisów były zbyt
    humanistyczne a może zbyt ekologiczne ;-) to już nie ma znaczenia. Takie
    prawo uchwalono.

    > To się prawo zmieni,

    To zmień. A dziś nie zawracaj gitary ;-)

    a ty nie będziesz w tym temacie zabierał głosu, bo
    > przecież liczy się gospodarka a nie jakieś aborcje i nie warto o to kopi
    > kruszyć -

    O ludzkie zycie warto kopie kruszyć zwłaszcza gdy ktoś chce zabijać dla
    kaprysu.

    prawda konifiaczku, czy właśnie zostałeś przylapany na
    > manipulacji? ;)

    Mo przekaz jest spójny. Prawo jest DOBRE w tym temacie a próby jego
    zmiany nie mają poparcia i przez długie lata w Polsce nie będą miały.
    Uważam że są problemy ważniejsze również dla kobiet dla ich sytuacji
    materialnej i dobrego życia.

    Ta aborcyjna drama to tylko igrzyska. A wiesz po co się robi igrzyska

  • 70. Data: 2024-04-14 20:41:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Nie podałeś żadnego argumentu tylko się wzmagasz i zaczynać robić
    osobiste przytyki.

    Gdzie skłamałem?