  • 51. Data: 2024-04-14 17:45:41
    Temat: Re: Kara dla nieletnich
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > A w ogóle, to prawo do wypowiadania się w tym temacie mają jedynie
    > kobiety. W końcu płód to część ich ciała. Co w ciele, to twoje.

    i myślisz że wynik np. referendum w sprawie aborcji byłby znacząco inny
    wśród kobiet i mężczyzn?

    Uważasz kobiety za głupsze? ;-)

  • 52. Data: 2024-04-14 17:47:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Co w ciele, to twoje.

    Co na Twojej ziemi to Twoje?

  • 53. Data: 2024-04-14 18:15:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 17:26, _Master_ pisze:

    > Jest problem ;-)
    >
    > Widocznie natura miała jakiś cel w nadaniu DNA.

    Natura to akurat średnio ma cele. No dobra - natura "wynalazła" DNA i co
    dalej?

    > Chcesz pouczać naturę? ';)

    Cała medycyna to "pouczanie" natury. Ale o co chodzi z tym DNA?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2024-04-14 18:17:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 17:28, _Master_ pisze:

    > Jest obowiązek bo nauka twierdzi że człowiek jest indywidualnym
    > osobnikiem swojego gatunku już od momentu poczęcia.

    Ale mas wsparcie? Bo jesteś kolejnym co się na naukę powołuje;)

    > Można to zakrzyczeć i negować badania naukowe ale czy to będzie mądre?

    Uważaj bo zaraz rozbijesz się o naukowy konsensus:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2024-04-14 18:20:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 17:30, _Master_ pisze:

    > To poco ta drama w sejmie?

    Żeby nie trzeba było kombinować pod górę i zrobić to po prostu bez
    zbędnego stresu. Naprawdę sądziesz że ktoś ogarnięty nie ogranie tematu
    wykonana aborcji?

    > Polskie kobiety zarabiają skandalicznie mało w porównaniu z państw
    > zachodnich.
    >
    > I co z tym zrobimy?

    Sądzisz że to przez aborcję?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2024-04-14 18:21:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 17:38, _Master_ pisze:
    > Ludzi się nie zabija.
    >
    > Czego nie rozumiesz

    Od kiedy akurat posiadanie unikalnego DNA decyduje o człowieczeństwie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2024-04-14 18:37:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 17:43, _Master_ pisze:

    > Jeśli z tych komórek natura miała zamiar odtworzyć człowieka to TAK ;-)

    Czyli jednak w czasie seksów dochodzi do holokaustów...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2024-04-14 18:41:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 18:37, Shrek pisze:

    > Czyli jednak w czasie seksów dochodzi do holokaustów...

    Bo natura jest DZIKA i w tą dzikość nie WOLNO ingerować ;)

  • 59. Data: 2024-04-14 18:50:56
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 18:15, Shrek pisze:

    > Natura to akurat średnio ma cele. No dobra - natura "wynalazła" DNA i co
    > dalej?

    Nie ja doszedłem do wniosku że DNA identyfikuje człowieka tylko
    naukowcy. Stwierdzili że nie będzie to małpa, koń czy czapla tylko
    człowiek i to ten konkretny. Dalej już wkroczył humanizm i logika a
    potem prawo.
    Masz jakieś obiekcje do metod i szanowania odkryć naukowców?

    Być może kiedyś odkryją że DNA to jeszcze nic nie znaczy i jest coś
    głębiej co identyfikuje.

    być może

  • 60. Data: 2024-04-14 18:57:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2024 o 18:50, _Master_ pisze:

    > Nie ja doszedłem do wniosku że DNA identyfikuje człowieka tylko
    > naukowcy. Stwierdzili że nie będzie to małpa, koń czy czapla tylko
    > człowiek i to ten konkretny.

    No i?

    > Masz jakieś obiekcje do metod i szanowania odkryć naukowców?

    Zasadniczo to mam, ale ok - niech będzie że to konkretne DNA powstałe z
    połączenia komórki jajowej i plemnik powoduje że może się z niego
    rozwiną konkretny człowiek. No i? BTW - odmawiasz bliźniakom
    człowieczeństwa?;)

    Ale wiesz, że spora część tych zygot się nie zagnieżdza?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!