  • 41. Data: 2024-05-05 14:17:18
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 05.05.2024 o 13:30, Trybun pisze:

    > Tego już nie rozstrzygniemy, po prostu musimy przyjąć że tacy żyją wśród
    > nas, i na statusie nieczłowieka.

    Kto to ustalił, że nie na statusie człowieka? Pewnie jakiś głąb.

    To wszystko przez te atomy , alkohol i narkotyki rodziców, ale cóż-
    ludzie powinni cieszyć się życiem jak każdy inny człowiek.

    --
    animka

  • 42. Data: 2024-05-05 14:17:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 43. Data: 2024-05-05 14:17:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 44. Data: 2024-05-05 15:21:09
    Temat: Re: Kara Śmierci [Was: Trzecia płeć 2]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 10:06, Kviat pisze:

    > Ale wiesz, że między innymi dlatego państwa mające łagry nie nazywamy
    > cywilizowanymi?

    Poważne - a za guantanomo to pewnie Kubę wykluczyliśmy?

    To w więźniu. Ewentualnie mu się samobójstwo popełni. Albo sam umrze jak
    kolejny sygnalista z boeinga. Można mieć różne poglądy na temat kary
    śmierci ale argumentowanie tego tak, że jakiegoś półsatrapę (bo na
    wczesnym etapie) powstrzymuje to od fizycznego pozbycia się przeciwników
    politycznych jest naiwnością.

    > To znaczy, że wiedzę o świecie czerpie z tłitera i nie zdaje sobie
    > sprawy z tego, że argumenty jakich używa "za karą śmierci" już dawno
    > zostały przedyskutowane. Wielokrotnie.

    Dobrze że mamy takich jak wy, co nam wytłumaczą że wszystko już zostało
    powiedziane i nie ma co sobie głowy zawracać samodzielnym myśleniem. Po
    chuj na grupach dyskusyjnych piszesz, skoro uważasz że nie ma tu pola do
    dyskusji?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2024-05-05 15:28:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.05.2024 o 13:02, nadir pisze:

    > Taaa jest! Tylko, że ośrodek i ustawa na podstawie której powstał była w
    > czasach rządów PO.

    I potem miało być lepiej, a nie gorzej.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 46. Data: 2024-05-05 15:51:23
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.05.2024 o 15:21, Shrek pisze:

    > Poważne - a za guantanomo to pewnie Kubę wykluczyliśmy?
    >
    > To w więźniu. Ewentualnie mu się samobójstwo popełni. Albo sam umrze jak
    > kolejny sygnalista z boeinga.

    Ale to już trzeba się bardziej nakombinować.
    Chyba jest różnica gdy rękę maczetą obcina kibol kibolowi gdzieś pod
    śmietnikiem, a gdy urzędnik państwowy na oficjalnej państwowej imprezie?
    Czy nie ma?

    > Można mieć różne poglądy na temat kary
    > śmierci ale argumentowanie tego tak, że jakiegoś półsatrapę (bo na
    > wczesnym etapie) powstrzymuje to od fizycznego pozbycia się przeciwników
    > politycznych jest naiwnością.

    Po prostu, jak zwykle, nie zrozumiałeś.
    Oczywiście, że nie powstrzymuje. Tyle, że wtedy jest pospolitym
    przestępcą i nie ma miejsca na jakieś niuanse. Np. nie będzie mógł się
    bronić, że przecież "takie było prawo, więc o co wam chodzi".
    Albo może olać opinię międzynarodową twierdząc, żeby się nie
    wpierdalała, bo obcinanie rąk, tortury i zabijanie jest częścią kultury
    jego narodu, takie mamy prawo i po co to zmieniać, a tak w ogóle, to
    chuj wam do tego, bo to my jesteśmy cywilizowanym państwem a nie wy i my
    bronimy wartości przed gejostwem zgniłego zachodu - czy coś w tym stylu.

    Że też takie oczywistości trzeba tłumaczyć dorosłym ludziom...

> [...]
    > powiedziane i nie ma co sobie głowy zawracać samodzielnym myśleniem. Po
    > chuj na grupach dyskusyjnych piszesz, skoro uważasz że nie ma tu pola do

    Po chuj piszesz, że jest pole do dyskusji skoro samodzielnie nic nie
    wymyśliłeś?
    Podaj jeden argument za karą śmierci, który jeszcze nie był przedyskutowany.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 47. Data: 2024-05-05 16:14:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 15:51, Kviat pisze:

    > Ale to już trzeba się bardziej nakombinować.

    Wręcz przeciwnie. Jest o wiele prościej niż skazać kogoś na śmierć pod
    jakimś lewym pozorem. Jeśli skazanie przeciwnika politycznego na karę
    śmierci nie stanowi problemu to znaczy że ta dyskusja nie ma sensu.
    Wtedy to już wszystko jedno.

    > Chyba jest różnica gdy rękę maczetą obcina kibol kibolowi gdzieś pod
    > śmietnikiem, a gdy urzędnik państwowy na oficjalnej państwowej imprezie?
    > Czy nie ma?

    Ale my jakby nie o tym?

    > Po prostu, jak zwykle, nie zrozumiałeś.

    A to spoko...

    > Oczywiście, że nie powstrzymuje. Tyle, że wtedy jest pospolitym
    > przestępcą i nie ma miejsca na jakieś niuanse. Np. nie będzie mógł się
    > bronić, że przecież "takie było prawo, więc o co wam chodzi".

    Już ci piasłem - jak nie masz jawnej dyktatury to skazanie pod lewymi
    zarzutami kogoś na karę śmierci jest bardziej skomplikowane niż
    zrobienie mu samobójstwa albo wypadku samochodowego. A jak masz jawną
    dyktaturę to wszysto jedno.

    > Po chuj piszesz, że jest pole do dyskusji skoro samodzielnie nic nie
    > wymyśliłeś?

    Na razie dyskutujemy o tym czy jest miejsce na dyskusję. Mam na karę
    śmierci swoje poglądu. Zapewne zaskakująco zresztą podobne do twoich.
    Ale dopuszczam do siebie myśl że ktoś inny może mieć inne i że może być
    to przedmiotem dyskusji.

    > Podaj jeden argument za karą śmierci, który jeszcze nie był
    > przedyskutowany.

    Podaj jeden przeciw, który nie był dyskutowany?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2024-05-05 19:49:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.05.2024 o 16:14, Shrek pisze:
    > W dniu 05.05.2024 o 15:51, Kviat pisze:
    >

    > Jeśli skazanie przeciwnika politycznego na karę
    > śmierci nie stanowi problemu to znaczy że ta dyskusja nie ma sensu.
    > Wtedy to już wszystko jedno.

    Widzę postęp.
    Zaczynasz kojarzyć.

    > Na razie dyskutujemy o tym czy jest miejsce na dyskusję.

    A jest?
    Coś nowego objawiło się w tej sprawie?

    > Mam na karę
    > śmierci swoje poglądu. Zapewne zaskakująco zresztą podobne do twoich.
    > Ale dopuszczam do siebie myśl że ktoś inny może mieć inne

    Fajnie, że dopuszczasz do siebie oczywistość, że ktoś może mieć inne.
    Przecież są tacy, co mają inne...
    I co z tego?

    Myślisz, że w państwach które zniosły karę śmierci nie wiedzieli, że
    "ktoś inny może mieć inne"?

    > i że może być
    > to przedmiotem dyskusji.

    No przecież było... wielokrotnie... trwało to latami...

    Równie sensowna jest dyskusja o niewolnictwie z ludźmi, którzy mają inne
    zdanie.

    > Podaj jeden przeciw, który nie był dyskutowany?

    Że co?
    Chyba się pogubiłeś.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 49. Data: 2024-05-05 21:17:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2024 o 19:49, Kviat pisze:

    > Widzę postęp.
    > Zaczynasz kojarzyć.

    Za to ty zaczynasz jak zwykle przeinaczać. Dopóki nie masz jawnej
    dyktatury nie skazujesz nikogo na śmierć pod lewymi zarzutami tylko po
    prostu znika albo ginie w tajemniczych okolocznościach. Więc nie jest to
    żaden argument przeciw karze śmierci.

    > A jest?
    > Coś nowego objawiło się w tej sprawie?

    A co nowego objawiło się ostatnio w sprawie MH370, aborcji, schodów
    smoleńskich albo niemieckich obozów koncentracyjnych? A jednak ludzie o
    tym dyskutują.

    > Fajnie, że dopuszczasz do siebie oczywistość, że ktoś może mieć inne.
    > Przecież są tacy, co mają inne...
    > I co z tego?

    To z tego, że ja dopuszczam myśl o tym, że mógłbym im przedstawić swoje
    argumenty o oni mi swoje. To się nazywa dyskusją, na którą ty miejsca
    nie widzisz, ale nie przeszkadza ci to pierdolić o braku miejsca na
    dyskusję na grupach... dyskusyjnych.

    > Myślisz, że w państwach które zniosły karę śmierci nie wiedzieli, że
    > "ktoś inny może mieć inne"?

    Pewnie podobnie jak w tych co utrzymały.

    > Równie sensowna jest dyskusja o niewolnictwie z ludźmi, którzy mają inne
    > zdanie.

    Skoro tak uważasz...

    > Że co?
    > Chyba się pogubiłeś.

    Nie - po prostu odwróciłem twojego argumenta-inwalidę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2024-05-05 22:44:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 May 2024 13:28:31 +0200, Trybun napisał(a):

    > Jak dla mnie jest to idiotyczny termin i tyle. Jak jest "kara śmierci",
    > to powinien być także dawany "przywilej życia, dalszej wegetacji", a sam
    > chyba wiesz że to już terminy ponad możliwości człowieka.

    > Niby to gorsze niż zaciskanie zębów żyjących w niedostatku
    > poszkodowanych utrzymujących skazanego w standardach wegetacji o których
    > oni sami mogą tylko pomarzyć?
    > Gdzie ty widziałeś tych chłostanych ateistów, na jakichś
    > średniowiecznych rycinach?

    Jesteś durniem nie zasługującym na rozmowę. Jako ostatni prezent
    dostajesz link:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kazimierz_%C5%81yszczy
    %C5%84ski
    --