  • 31. Data: 2024-05-05 10:06:10
    Temat: Re: Kara Śmierci [Was: Trzecia płeć 2]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.05.2024 o 08:36, Shrek pisze:

    > E tam - to sobie ich zamknie w łagrze i tam umrą.

    Ale wiesz, że między innymi dlatego państwa mające łagry nie nazywamy
    cywilizowanymi?

    > Bardzo mocne stwierdzenie że nie ma miejsca na dyskusję. Rozumiem że jak
    > ktoś widzi miejsce do dyskusji to szur?

    To znaczy, że wiedzę o świecie czerpie z tłitera i nie zdaje sobie
    sprawy z tego, że argumenty jakich używa "za karą śmierci" już dawno
    zostały przedyskutowane. Wielokrotnie.
    A wielokrotnie dlatego, bo zawsze znajdzie się ktoś, komu się wydaje, że
    jest miejsce na dyskusję, bo nie zdaje sobie sprawy, że jego argumenty
    zostały już wielokrotnie przedyskutowane, bo swoją wiedzę czerpie z
    tłitera i wydaje mu się, że wnosi do dyskusji coś nowego.
    Taki osobnik im więcej wiedzy czerpie z tłitera, tym więcej widzi
    miejsca na dyskusję.

    https://spidersweb.pl/2024/05/elon-musk-grok-x-media
    .html

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 32. Data: 2024-05-05 10:12:38
    Temat: Re: Kara Śmierci
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    nadir <n...@h...org> pisze:

> [...]
    > człowieka są Tajlandia czy Malezja.
    > Co do Breivika, to nie moje małpy, nie mój cyrk, niech się Norwegowie
    > z nim bujają. Z tym, że jak dalej świat będzie podążał w kierunku w
    > którym zmierza, to nie wykluczam, że Breivik jakiegoś pomnika się
    > jeszcze doczeka.
    >
    > Ogólnie nie jestem jakimś zagorzałym przeciwnikiem kary śmierci, tyle
    > tylko że mam pewne wątpliwości w sprawie sprawiedliwego jej
    > stosowania, bo czy na przykład...

    > ...taki Netanjahu przekroczył próg czy nie? No może osobiście nikogo
    > nie ukatrupił, tyle że to niewiele zmienia.

    Nawet jeśli zasłużył to nie nasza jurysdykcja. Nawet nie po linii ETPC.
    AFAIR Sprawę przed MTK Izrael za Gazę ma (mieć) tyle że AFAIR MTK też
    jest bez KS.

    > Albo ten gość, który na A1 doprowadził do śmierci całą rodzinę, łapie
    > się czy nie?

    IMHO nie. O wiele za mało ofiar przy braku premedytacji.

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2024-05-05 10:31:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.05.2024 o 10:06, Kviat pisze:

    > Ale wiesz, że między innymi dlatego państwa mające łagry nie nazywamy
    > cywilizowanymi?

    A te które otwierają sobie Guantanamo czy Gostynin to są cywilizowane
    czy nie?

  • 34. Data: 2024-05-05 10:42:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.05.2024 o 10:12, A. Filip pisze:

    > Nawet jeśli zasłużył to nie nasza jurysdykcja.

    Podobnie jak Breivik, ale czekaj ostatnio zamordowali tam naszego
    wolontariusza.

    > Nawet nie po linii ETPC.
    > AFAIR Sprawę przed MTK Izrael za Gazę ma (mieć) tyle że AFAIR MTK też
    > jest bez KS.

    To może trzeba odświeżyć Norymbergę?

    > IMHO nie. O wiele za mało ofiar przy braku premedytacji.

    To od ilu głów kara śmierci?
    Albo czy za doprowadzenie do śmierci pod wpływem środków/alkoholu, nie
    tylko na drodze, będziemy karać śmiercią?

  • 35. Data: 2024-05-05 12:35:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 05.05.2024 o 10:31, nadir pisze:

    > A te które otwierają sobie Guantanamo

    Też nie.
    USA nie jest państwem cywilizowanym na wielu poziomach.
    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/swiat/artykul
    y/9292760,system-opieki-zdrowotnej-w-usa-wpedza-w-dl
    ugi-pacjentow-powodem-nieja.html

    > czy Gostynin to są cywilizowane
    > czy nie?

    https://oko.press/niemiecki-osrodek-dla-niebezpieczn
    ych

    Też nie.
    Jak ma się takim stać, skoro 30% obywateli tego państwa głosuje na takie
    coś jak pis i inne twory kofederosyjskie?
    Więc jeszcze długo nie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 36. Data: 2024-05-05 13:02:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.05.2024 o 12:35, Kviat pisze:

    > Też nie. Jak ma się takim stać, skoro 30% obywateli tego państwa
    > głosuje na takie coś jak pis i inne twory kofederosyjskie? Więc
    > jeszcze długo nie.

    Taaa jest! Tylko, że ośrodek i ustawa na podstawie której powstał była w
    czasach rządów PO.

  • 37. Data: 2024-05-05 13:27:41
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Mówisz o obojnactwie? Jeśli uważasz że występuje to daj przykłady.

    > 1. A kto twierdzi że jest? Ja na pewno nie.
    > 2. Do tej chwili nie było mowy o jakimś transseksualiźmie tylko o
    > rzekomej 3 płci. Po cholerę rozszerzasz dyskusję o zbędne elementy?

    Dyskusję, jesteś ślepy na problem i chcesz abym ci podawał świeczkę
    wiedzy i niby to ma być dyskusja?
    Co do transseksualizmu to może być zwykłą fanaberią jednostki, jak
    choćby chwilowa moda. Tak więc jeżeli chcemy żyć w kraju sprawiedliwego
    prawa to ich problemy już nie są tak łatwe do rozwiązania. Bo zaraz i
    przeróżni fetyszyści zażądają specjalnych praw.

  • 38. Data: 2024-05-05 13:28:31
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Już widzę sędziego mówiącego do skazańca - słuchaj, to żadna kara, nie
    > miej nam tego za złe. My cię po prostu eliminujemy ze społeczeństwa :)

    Jak dla mnie jest to idiotyczny termin i tyle. Jak jest "kara śmierci",
    to powinien być także dawany "przywilej życia, dalszej wegetacji", a sam
    chyba wiesz że to już terminy ponad możliwości człowieka.

    > Np. zapożyczmy kamieniowanie kobiet, chłostę publiczną a dla ateistów
    > ścięcie.
    Niby to gorsze niż zaciskanie zębów żyjących w niedostatku
    poszkodowanych utrzymujących skazanego w standardach wegetacji o których
    oni sami mogą tylko pomarzyć?
    Gdzie ty widziałeś tych chłostanych ateistów, na jakichś
    średniowiecznych rycinach?

  • 39. Data: 2024-05-05 13:30:32
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 04.05.2024 o 15:52, nadir pisze:

    > To nie ja wymyśliłem pojęcie "kara śmierci", natomiast eliminować
    > jednostkę ze społeczeństwa można na wiele sposobów, niekoniecznie
    > przez śmierć.

    Ale, i to dość bezmyślnie, powtarzasz. Pewnie że można, jednak problem w
    tym że metody stosowane na w tzw zachodnich, kar i sprawiedliwości są
    same w sobie szkodliwe. Opierają się przede wszystkim na na wzajemnym
    represjonowaniu się skazańców a nie na próbach resocjalizacji, w efekcie
    kryminał opuszczają nie skruszeni grzesznicy a materiał na prawdziwego
    łamacza praw.

    > I jaka ma być sprawiedliwość i zadośćuczynienie?
    > Gdyby mi pijany poseł rozjechał dziecko na pasach, to jego śmierć nie
    > przyniesie mi żadnego zadośćuczynienia, natomiast sprawiedliwym byłoby
    > jedynie rozjechanie jego dziecka. O takim prawie marzysz?

    Np, kradniesz mi kurę, to przed sądem ja pokrzywdzony mogę zażądać
    zadośćuczynienia, np oddani mi trzech kur które zaspokoi moje żądania i
    załatwiają sprawę kradzieży.

    > Te trzecie i kolejne płcie nie biorą się przecież z niczego.

    Tego już nie rozstrzygniemy, po prostu musimy przyjąć że tacy żyją wśród
    nas, i na statusie nieczłowieka.

  • 40. Data: 2024-05-05 14:13:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 05.05.2024 o 13:30, Trybun pisze:
    > Np, kradniesz mi kurę, to przed sądem ja pokrzywdzony mogę zażądać
    > zadośćuczynienia, np oddani mi trzech kur które zaspokoi moje żądania i
    > załatwiają sprawę kradzieży.

    Sąd Ci odpowie, że za niska szkodliwość czynu.

    --
    animka