  • 1. Data: 2006-02-06 08:03:20
    Temat: Kancelarie notarialne.
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Witam forumowiczów:)
    Zwracam się z pytaniem do Szanownych Państwa.
    Czy to prawda że od 1 marca mają się zmienić stawki opłat w kancelariach
    notarialnych?
    Chodzi mi tutaj o opłaty za wpisy w księgach wieczystych, za przepisanie
    gruntów z budynkami itp.... Prawdopodobnie ceny takich usług mają znacząco
    spaść???
    Czy to prawda?????
    Czy gdzieś można znaleźć orientacyjne nowe stawki? Jakie przepisy regulują
    ewentualne stawki ile za co.

  • 2. Data: 2006-02-06 11:14:48
    Temat: Re: Kancelarie notarialne.
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "INDYGO29" <I...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy to prawda?????
    > Czy gdzieś można znaleźć orientacyjne nowe stawki? Jakie przepisy regulują

    Zapewne chodzi Ci o zmiany w kosztach sadowych w sprawach cywilnych, bo
    taksy notarialne pozostaja poki co bez zmian. Miedzy innymi zmienia sie
    koszty wpisu w hipotece. Wszystko znajdziesz w ustawie z 28 lipca 2005 r. o
    kosztach sądowych w sprawach cywilnych. (Dz. U. 2005, Nr167, poz. 1398) -
    dzial 3, rozdzial 4.

    Pozdr.,

    F.
    -------------------------------
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl

  • 3. Data: 2006-02-06 13:42:50
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Użytkownik "Fil" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kosztach sądowych w sprawach cywilnych. (Dz. U. 2005, Nr167, poz. 1398) -

    Nie o koszty sądowe a o koszty w kancelarii notarialnej.

  • 4. Data: 2006-02-06 13:52:46
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    > Użytkownik "Fil" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

    1398) -

    > Nie o koszty sądowe a o koszty w kancelarii notarialnej.

    Koszty sadowe placone w kancelarii notarialnej sie zmieniaja wedlug powyzej
    podanej ustawy. Koszty taks notarialnych placone w kancelarii notarialnej
    pozostaja bez zmian, chyba ze sobie je wynegocjujesz. Koszty sadowe placone
    w sadzie zmieniaja sie tez tak jak w ustawie.

    Pozdr.,

    F.
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl