  • 61. Data: 2009-09-23 11:32:25
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    macso wrote:
> [...]
    > Oczywiście żadnych papierów w tej sprawie nie mam.
    > Nikt mnie nie ścigał, żadnych wezwań itd.
    >
    > Aż tu nagle kancelaria się jakas oddzywa
    >
    > wzywa dłużnika ( czyli mnie) do natychmiastowej dobrowolnej zapłaty
    > długu tytułem nakazu zapłaty wydanego po wezwaniu : numer wezwania
    > 13141, XIII, NC, 6674/04.
    >
    > Wygląda na jakąś autentyczną sygnaturę, ale pierun wie z jakiego sądu
    > i jakiego miasta, więc sprawdzić się nie da.
    > A nie mam zamiaru wdawać się w dyskurs z kancelarią bo jeszcze
    > potraktują to jako uznanie zobowiązania.
    >
    > Ciekawe czy ktoś się już spotkał z taką zagrywką ?

    a to pismo to przyszło listem polecony czy zwykła pocztą?

  • 62. Data: 2009-09-23 12:19:16
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 22 Wrz, 20:56, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Johnson pisze:

    >    Jest jeszcze dużo wierzycieli w stylu: "wskażemy w pozwie stary adres
    > powoda, bo tylko taki mamy, byle tylko sprawa się nie rypła i list
    > został spokojnie awizowany".

    To co bedzie w sprawie, gdy majac tylko imie i nazwisko powoda, taka
    "kancelaria" wskaze adres opuszczonego mieszkania, pierwszego z
    brzegu? Nikt nie odbierze awizo, a sad uzna, ze wezwanie skutecznie
    doreczone?

  • 63. Data: 2009-09-23 12:24:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    VoyteG pisze:

> [...]
    > "kancelaria" wskaze adres opuszczonego mieszkania, pierwszego z
    > brzegu? Nikt nie odbierze awizo, a sad uzna, ze wezwanie skutecznie

    W moich dwóch ostatnich sprawach (ale gospodarczych) sąd wezwał mnie (po
    dwukrotnym nieodebraniu pisma przez wierzycieli) do przedstawienia
    wyciągów z ewidencji KRS/DG wskazujących aktualny adres siedziby
    przedsiębiorstwa/osoby prowadzącej działalność gospodarczą). :)

    --
    spp

  • 64. Data: 2009-09-23 13:40:46
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Czyli w razie czego jesteś w stanie pokryć koszty egzekucji
    > komorniczej? Skoro ryzyko jest niewielkie, to można ustalić, że za jego
    > podjęcie dostaniesz piwo :)

    Piszesz w taki sposób, jakbyś pracował w tej kancelarii i więcej
    wiedział ode mnie :-)
    Nie, głowy nie dam, a co najwyżej mogę postawić piwo :-) Ale -jak
    napisałem - w moim przekonaniu jest to dość prawdopodobne.

    M.

  • 65. Data: 2009-09-23 14:15:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tadeusz wrote:

    > może i będzie musiał się pofatygować, ale co najwyżej żeby podnieść
    > zarzut przedawnienia dlugu (jak nie znajdzie dowodu wpłaty...)
    > i na tym koniec :)

    ale jak sie nie pofatyguje to zapłaci. i o tym pisałem.

  • 66. Data: 2009-09-23 17:02:48
    Od: "macso" <m...@g...com>

    Użytkownik "witek"

    > ale jak sie nie pofatyguje to zapłaci. i o tym pisałem.

    wszystko jasne, tylko że kancelaria nie "grozi" sądem.
    powołuje się na nakaz ( nie uprawdopodobniając tego, numeek ja też mogę
    sobie wymyślić)
    czyli jakby wyrok juz był. teraz ma przyjśc komornik i "grzebać w szafach,
    przeszukiwać mieszkanie i piwnicę ( cytat z pisma"
    w celu ustalenia mojego majątku.

    macso

  • 67. Data: 2009-09-23 17:03:57
    Od: "macso" <m...@g...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor"

    > a to pismo to przyszło listem polecony czy zwykła pocztą?

    pisałem juz dwa razy
    poszukaj w wątku
    nie chce mi się powtarzać

    macso

  • 68. Data: 2009-09-23 17:12:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    macso pisze:

    > teraz ma przyjśc komornik i "grzebać w
    > szafach, przeszukiwać mieszkanie i piwnicę ( cytat z pisma"
    > w celu ustalenia mojego majątku.

    I to masz w treści pisma?

    Chyba rzeczywiście to amatorszczyzna.

    --
    spp

  • 69. Data: 2009-09-23 17:13:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    macso pisze:

    > wszystko jasne, tylko że kancelaria nie "grozi" sądem.
    > powołuje się na nakaz ( nie uprawdopodobniając tego, numeek ja też mogę
    > sobie wymyślić)

    Wymyślasz problemy. Nie łatwiej sprawdzić, co kryje się pod tą sygnaturą?

    > czyli jakby wyrok juz był. teraz ma przyjśc komornik i "grzebać w
    > szafach, przeszukiwać mieszkanie i piwnicę ( cytat z pisma"
    > w celu ustalenia mojego majątku.

    Jak żyję, tak skrupulatnego komornika nie widziałem :)

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2009-09-23 17:33:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    macso wrote:

> [...]
    > czyli jakby wyrok juz był. teraz ma przyjśc komornik i "grzebać w
    > szafach, przeszukiwać mieszkanie i piwnicę ( cytat z pisma"

    ktoś u nich ma nierówno pod sufitem.