  • 31. Data: 2009-09-22 20:18:15
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > he he. Taka ona kancelaria jak kruk justitia i inne.
    > Czyli po prostu firma windykacyjna.

    tak się domyślam,
    Kruka zbiram korespondencję w jednej sprawie już chyba 7 lat ( tak tak,
    siedem) co miesiąc przychodzi kolejne wezwanie
    postanowiełm to wszystko wrzucić gdzieś do netu, bo to okrutnie ciekawe.

    > Kiedy byla ta jazda? O date pytam.

    to musiało być w 2004, bo wtedy jeżdziłem na trasie Lublin Poznań, ale nigdy
    Inercity ( tylko nocnym pośpiechem)

    > Sądu? Raczej w zeszycie pani Zosi.

    takie mam właśnie wrażenie

    > Mozesz nie olac i zadzwonic.
    > Jak sie przedawnil, to zadzwon i powiedz zeby spadali na drzewo bo raz, ze
    > sie przedawnil dwa ze zaplaciles.
    >
    > Jak sie nie przedawnil a ty nie masz papierow, ze zaplaciles to raczej bym
    > sie nie odzywal, bo jak zwesza, ze nic nie masz, to pojda do sadu na
    > pewniaka, skoro nie potrafisz wykazac, ze zaplaciles.

    jazda była w 2004 więc się przedawniło tak czy owak
    jeślijest faktycznie jakiś nakaz to jeszze 5 lat

    macso

  • 32. Data: 2009-09-22 20:23:05
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    > Nie wiemy, ale sygnatura jest prawdopodobna - rok też się zgadza.
    >
    > A tu wielu potrafi napisać - 'No tak, wyprowadziłem się ale nigdzie nie
    > podawałem swojego adresu - to chyba obowiązek sądu go ustalić" lub 'Coś
    > tam przychodziło, jakieś wezwania ale nie odbierałem". :(
    >
    > I to najczęściej wtedy gdy wszystkim się wydaje że sprawa autor takiego
    > wątku może spać spokojnie bo nic mu nie grozi. :)

    nigdzie się nie wyprowadzełm i zawsze wszystko odbieram, żona ma
    upoważnienie
    ( bo pracuję poza domem) i ZAWSZE wszystko odbiera.
    dam sobie głowę uciąć że nie było żadnego nakazu załaty.

    bo jeśli był, i się uprawoocnił, to tylko głupek by wypisał takie pismo
    jakie dostałem
    a nie przysłał kopii tego nakazu.
    no jest jakaś namiastka sygnatury, ale nie wiadomo jakie to miasto i jaki
    sąd

    macso

  • 33. Data: 2009-09-22 20:25:20
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    > Widziałem firmę windykacyjną która skupuje długi stwierdzone tytułami
    > wykonawczymi.
    >
    > Nie mówię że na pewno komornik, ale że prawdopodobnie komornik ...

    oni nie kupili tego długu, bo każą wpłacicna koto intercity

    macso

  • 34. Data: 2009-09-22 20:26:28
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    > A mało to ludzi w s tylu: "nie będę odbierał poczty (zwłaszcza z sądu) i
    > co mi zrobicie?"

    nie zemną takie numery Brunner
    zawsze wszystko odbieram

    macso

  • 35. Data: 2009-09-22 20:27:25
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    > Jak mają tylko ten adres, to jaki inny mogą wskazać?

    adres jest niezmienny i jedyny jaki mam od 15 lat,

    macso

  • 36. Data: 2009-09-22 20:28:22
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "witek"

    > to rownie dobrze nie odebrał by nastepnego z "kancelarii" i nie pisało
    > postu z takim przejeciem.

    z jakim przejęciem ?
    a list z kancelarii jest zwykły a nie polecony :)

    macso

  • 37. Data: 2009-09-22 20:31:08
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...pl>

    > Jeżeli płaciłes np. przelewem z konta udaj sie do banku aby odszukali taką
    > wpłatę, zapłacisz parę grosików za taki wyciąg i niech kancelaria Ciebie
    > cmoknie w czułe miejsce.

    jeśli nakaz jest z 2004 to możliwe że zdarzeni było w 2003
    wtedy korzystałęm z ING, BPH i PKO SA,
    wszystkie mam sprawdzać i za jakie okresy ?

    macso

  • 38. Data: 2009-09-22 20:39:20
    Od: "Art" <s...@w...pl>

    > jeśli nakaz jest z 2004 to możliwe że zdarzeni było w 2003
    > wtedy korzystałęm z ING, BPH i PKO SA,
    > wszystkie mam sprawdzać i za jakie okresy ?

    No to masz problem.
    W kwestii formalnej - czy to był NAKAZ czy WEZWANIE do zapłaty?
    Jest róznica między tymi dokumentami.

    --
    Art
    Chwila szczerości POwskiego półgłówka:

  • 39. Data: 2009-09-22 20:54:05
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to masz problem.
    > W kwestii formalnej - czy to był NAKAZ czy WEZWANIE do zapłaty?
    > Jest róznica między tymi dokumentami.

    "dokument" ktor dostałęm nazywa się ostatezne wezwanie do zapłaty
    a w treści powołują się na sądowy nakaz zapłaty.

    znam różnicę oczywiście.

    macso

  • 40. Data: 2009-09-22 21:01:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    macso wrote:

    > "dokument" ktor dostałęm nazywa się ostatezne wezwanie do zapłaty
    > a w treści powołują się na sądowy nakaz zapłaty.

    albo mają albo blefują
    tego sie nie dowiesz.