  • 101. Data: 2009-09-24 20:29:07
    Temat: Re: Kancelaria STATIMA - w imeiniu Intercity
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Prawnik" <

    Oj "Witek" "Witek", po co tak "szczekasz", zapłaciłeś to się nie
    martw, po prostu wyjaśnij sprawę, bo ten tylko nie popełnia błędów kto
    nic nie robi. IC musi walczyć z plagą "gapowiczów", bo inaczej zamiast
    pociągów będą jeździć drezyny.

    przynudzasz

    macso

  • 102. Data: 2009-09-24 20:32:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Prawnik wrote:

    > Oj "Witek" "Witek", po co tak "szczekasz", zapłaciłeś to się nie
    > martw, po prostu wyjaśnij sprawę, bo ten tylko nie popełnia błędów kto
    > nic nie robi.

    To nie jest popełnianie błedów. To jesr robienie ludzi w ciula.
    Szczególnie przez firmy windykacyjne.

    > IC musi walczyć z plagą "gapowiczów", bo inaczej zamiast
    > pociągów będą jeździć drezyny.

    to niech zamknie biznes, skoro taki nieopłacalny.

    > Musisz to zrozumieć.

    Nie. Nie zrozumiem, doliczania sobie przez firmy windykacyjne
    horendalnych opłat, które za każdym listem podwajaja sie lub potrajają.
    Nie zrozumiem nachodzenia w domu przez jakies typy spod ciemnej gwiazdy
    przedstawiajacych sie komornikiem.
    Nie zrozumiem wydzwaniania do pracodawców, nachodzenia w domu rodziców,
    wypytawania sąsiadaów, czy wrecz rozlepiania ogłoszeń na klatce schodowej.
    Nawet wówczas kiedy im sie na czole napisze, że dlug nie istnieje nigdy
    nie istniał lub dawno został zapłacony.
    Po to jest instytucja przedawnienia, aby nie trzeba było rachunku ze
    szpitala za własny poród trzymac do śmierci.
    A, żeby nie było niejasnosci i wycieczek osobistych. Nie mam żadnych
    długów i żadna firma windykacyjna mnie nie ściga.

  • 103. Data: 2009-09-24 20:36:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Prawnik pisze:

    > Oj "Witek" "Witek", po co tak "szczekasz", zapłaciłeś to się nie

    Szczekają to tacy "prawnicy" na smyczach takich "kancelarii".

    > martw, po prostu wyjaśnij sprawę, bo ten tylko nie popełnia błędów kto
    > nic nie robi.

    Taaaaaaaaaak.

    > IC musi walczyć z plagą "gapowiczów", bo inaczej zamiast
    > pociągów będą jeździć drezyny.
    >
    > Musisz to zrozumieć.

    Musi? "Or else"? ;->

    Ty zaś MUSISZ zrozumieć, że takie kancelarie windykacyjne mają zasłużoną
    reputację - wątpliwe czy wręcz fikcyjne należności, prymitywne i
    brutalne metody socjotechniczne...

    Można rzucać tanimi hasełkami "ten się nie myli, kto nic nie robi", ale
    to i tak się sprowadza do starej prawdy: dla niektórych życiowym mottem
    jest "Pecunia non olet".

    A co do błędów - zwrócisz koszta tych błędów? Czas? Nerwy? Telefony?
    Listy? Dobrowolnie, bez dyskusji i oporów?

  • 104. Data: 2009-09-24 20:38:20
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Prawnik"

    Jeżeli ktoś uważa, że mandatu nie otrzymał to w swoim interesie
    powinien to wyjaśnić albowiem wezwania nie są
    wysyłane przypadkowo i bezpodstawnie. Wszystkie te należności są
    zabezpieczone nakazami zapłaty i te które
    nie zostaną odzyskane w sposób polubowny będą bez przeszkód mogły być
    egzekwowane na drodze egzekucji komorniczej. Ci którzy otrzymali
    stosowne wezwania koszty znają, bo są rozpisane na drugiej stronie
    przesłanego dokumentu.

    Tak więc tylko ta, nie wyegzekwowana polubownie, część należności
    trafi do komornika i stąd koszty początkowe takich egzekucji są
    akceptowalne, a dług w takiej wysokości możliwy i stosunkowo łatwy do
    ściągnięcia.

    to się powinniście nazywać stowarzyszenie od matki Teresy.
    wyzywasz od gapowiców i krętaczy, czyli potęiasz

    a z drugiej strony dajecie szansę na spłatę, polubownie, na raty, po troszku

    zadziwiający brak konsekwenji

    z drugiej strony , po co te kombinacje?
    wystarczy podłączyć kopię nakazu, i klient wtedy wszystko wie,
    a nie tak żeby się domyślać jaki to sąd itd

    macso

  • 105. Data: 2009-09-24 20:58:14
    Od: Prawnik <k...@s...pl>

    On 24 Wrz, 22:32, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > Nawet wówczas kiedy im sie na czole napisze, że dlug nie istnieje nigdy

    Przepraszam ale co Ty piszesz? W tej sprawie nic takiego się nie
    zdarzyło i nie zdarzy.
    Koszty wynikają z ustaw, a wzywa Kancelaria "Statima" Sp. z o.o., a
    nie byle firma windykacyjna
    więc jeżeli masz szacunek do samego siebie to szanuj także ludzi,
    którzy po prostu wykonują dobrze swoją pracę. Gdybyś skontaktował się
    wyjaśnił temat to spostrzegł byś, że pracują tu ludzie, którzy
    rozumieją jeżeli ktoś
    przedstawia rzeczowe argumenty, a nie "pluje" na forum !!!

    Pozdrawiam i więcej już w tej sprawie nie będę się tu wypowiadał - w
    mojej ocenie sprawa jest jasna,
    kto otrzymał wezwanie niesłusznie - to przepraszam, sprawę trzeba
    wyjaśnić
    - ale kto jednak jest winien, winien jest zapłacić.

  • 106. Data: 2009-09-24 21:04:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Prawnik wrote:

    > Przepraszam ale co Ty piszesz? W tej sprawie nic takiego się nie
    > zdarzyło i nie zdarzy.

    A w innej sie zdarzyło i sie zdarzy.

    > Koszty wynikają z ustaw, a wzywa Kancelaria "Statima" Sp. z o.o., a
    > nie byle firma windykacyjna

    taki sam burek.

> [...]
    > rozumieją jeżeli ktoś
    > przedstawia rzeczowe argumenty, a nie "pluje" na forum !!!

    to moze w ramach szacunku dla klienta podrzucisz mu ten nakaz zapłaty.
    Sygnature masz.

> [...]
    > wyjaśnić
    > - ale kto jednak jest winien, winien jest zapłacić.

    Ty jestes glupi i naiwny. Ciekawe kto cię pierwszy w ciula zrobi i czy
    bedzie to twoja wlasna kancelaria.

    p.s. jak dlugo tam pracujesz? pierwszy miesiac na stazu czy jak?

  • 107. Data: 2009-09-24 21:07:40
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Prawnik"

[...]

    no koniec świata
    przysyłasz wezwanie, a ja mam wyjaśniać ?
    i śmiessz twierdzić że to profesjonalne ?

    zapodaj tam swoim mocodawcom żeby od raz słali do komornika, bo ja nie mam
    zamiaru sprawdzać a co dopiero płacić
    za ewentualnie niesłusznie wysłane wezwanie

    macso

  • 108. Data: 2009-10-11 15:16:32
    Od: Prawnik <k...@s...pl>

    On 24 Wrz, 23:07, "macso" <m...@p...oniet.pl> wrote:
> [...]
    > zamiaru sprawdzać a co dopiero płacić
    > za ewentualnie niesłusznie wysłane wezwanie

    Kancelaria "STATIMA" Sp. z o.o. skutecznie dochodzi należności w
    imieniu InterCity i na jego rzecz.

  • 109. Data: 2009-10-11 15:25:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Prawnik wrote:

    > Kancelaria "STATIMA" Sp. z o.o. skutecznie dochodzi należności w
    > imieniu InterCity i na jego rzecz.

    ale mało profesjonalnie
    może jednak skoro występujesz w imieniu kancelarii, to byłbyś się
    łaskawy podpisać.

  • 110. Data: 2009-10-11 16:03:30
    Od: Prawnik <k...@s...pl>

    On 11 Paź, 17:25, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > ale mało profesjonalnie
    > może jednak skoro występujesz w imieniu kancelarii, to byłbyś się
    > łaskawy podpisać.

    Kancelaria "STATIMA" Sp. z o.o. skutecznie i profesjonalnie dochodzi
    należności w imieniu InterCity i na jego rzecz.
    Przekonało się już o tym kilku użytkowników tego forum, którzy byli
    się tu łaskawi wypowiadać i uregulowali swoje zobowiązanie.

    Pozdrowienia dla wszystkich "zamaskowanych" w sieci !!!

    Krzysztof Laba
    V-ce Prezes Zarządu
    Kancelaria "STATIMA" Sp. z o.o.