  • 81. Data: 2004-10-04 16:55:11
    Temat: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Oct 2004, fi5h wrote:
    [...]
    >+ Ja nie mam wypelnionego biletu

    A bierzesz pod uwagę że regulaminy przewozu MOGĄ SIĘ RÓŻNIĆ ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 82. Data: 2004-10-04 16:57:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Oct 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...]
    >+ Więc tych kontrolerów nalezy zwolnić dyscyplinarnie.

    ...jeszcze powiedz że regulamin KZK GOP obowiązuje gdzieś-tam
    poza Górnym Sląskiem a będziesz lepszy od Amerykanów.
    Tych Amerykanów od gróźb rozpoczynających się cytowaniem
    ichniej ustawy antypirackiej w Szwecji oczywiście... :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 83. Data: 2004-10-04 17:06:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Oct 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...]
    >+ Ten protokół dla każdego sądu będzie wystarczającym dowodem - zapewniam Cię.
    >+ Przecież z sufitu tych danych nie wzięli.

    Mnie zawsze kładzie na łopatki argumentacja oparta na takim założeniu.
    Obawiam się że *poważnie brana* pod uwagę (również przez sąd).
    A opartą na "przesłankach" tak słabych... :(

    Przecież na zdrowy rozum taki "dowód" jest mniej więcej tyle wart
    co (wystawiona bez podpisów) faktura poparta "dowodem z natury":
    "towar był, tu mam fakturę zakupu, towaru nie ma, tu mam fakturę
    sprzedaży, znaczy - wydałem odbiorcy podanemu na fakturze".

    I jeśli coś mnie dziwi to fakt że taka argumentacja przy fakturze
    zostałaby wyśmiana.
    A przy "opłacie dodatkowej" - nie.
    Kpiny ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 84. Data: 2004-10-04 22:27:12
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Naturalnie - w przeciwnym razie bym w niej nie pracował.

    to moze przeczytaj sie wyzej i przemysl jeszcze raz swoje zycie i prace ;)

    --
    fi5h

  • 85. Data: 2004-10-04 22:29:00
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Fri, 1 Oct 2004, fi5h wrote:
    > [...]
    >
    > A bierzesz pod uwagę że regulaminy przewozu MOGĄ SIĘ RÓŻNIĆ ?
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    tak biore :) ale co taki swistek ma wspolnego z moimi danymi :) moge wpisac
    imie mojego psa a i tak nie maja prawa odemnie wymagac okazania dowodu
    osobistego :) moze to zrobic policjant.

  • 86. Data: 2004-10-04 22:30:46
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Olo Kwasniak wrote:

    > 1. To nie grzywna
    > 2. Skąd Pesel na bilecie?

    no to mozna to nazwac jak ? oplata manipulacyjna :P hehehe

    na moim bilecie jest miejsce na pesel :) oczywiscie nie mam wpisanego bo po
    co ale sam fakt ze jest :)

  • 87. Data: 2004-10-05 07:38:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    wpisac
    > imie mojego psa a i tak nie maja prawa odemnie wymagac okazania dowodu

    heh, a nie moga Cie przetrzymac i kolo sie zamyka :)

    P.

  • 88. Data: 2004-10-05 09:32:04
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Przemek R. wrote:
    > -- > tak biore :) ale co taki swistek ma wspolnego z moimi danymi :)
    > moge wpisac
    >>

    > heh, a nie moga Cie przetrzymac i kolo sie zamyka :)
    jak przetrzymac :) sila mnie zatrzyma by sprawdzic moje dane osobowe :)
    hehehe
    a co jak sie okaze ze sa prawdziwe a ja spoznie sie do pracy :) to na kogo
    mam wystawic rachunek za stracona dniowke :) na kanara czy na policje czy na
    Bog wie kogo :)

    --
    fi5h

  • 89. Data: 2004-10-05 09:55:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jak przetrzymac :) sila mnie zatrzyma by sprawdzic moje dane osobowe :)

    on nie ma prawa Cie zatrzymac (uniemozliwic wyjsc z "autobusu") a po
    wyjsciu uprawnienia sie koncza.

    P.

  • 90. Data: 2004-10-05 13:38:21
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > tak biore :) ale co taki swistek ma wspolnego z moimi danymi :) moge
    wpisac
    > imie mojego psa a i tak nie maja prawa odemnie wymagac okazania dowodu
    > osobistego :) moze to zrobic policjant.

    I zapewne by zrobił, ale wówczas to odpowiednio więcej kosztuje.

    pdr
    Olo