  • 11. Data: 2008-11-18 19:29:16
    Temat: Re: Kamery w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gfv4gj$rva$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>
    pisze:

    > poszukaj w materiałach i artykułach generała Zbigniewa Nowickiego
    Pytałem o podstawę prawną, czyli konkretne akty.
    Nie radzisz sobie z umocowaniem w rzetelny sposób swych opowieści - trudno,
    ale nie szkodzi.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-11-18 20:16:53
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    > Co grozi jeśli nie powiadomi i na jakiej podstawie prawnej?

    > Jakie przepisy to regulują?
    >
    > --
    > Jotte

    Sprobuj dowiedziec sie, jakie przepisy reguluja ustawiane kamer nad drogami
    dojazdowymi do miasta.

  • 13. Data: 2008-11-18 20:19:04
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > W wiadomości news:gfv4gj$rva$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>

    > Pytałem o podstawę prawną, czyli konkretne akty.
    > Nie radzisz sobie z umocowaniem w rzetelny sposób swych opowieści -
    > trudno, ale nie szkodzi.

    nie muszę, zajmuje się strona techniczną, a mnie wystarczy informacja co i
    jak
    SJS

  • 14. Data: 2008-11-18 20:24:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gfv7vu$em3$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>
    pisze:

    > nie muszę, zajmuje się strona techniczną, a mnie wystarczy informacja co i
    > jak
    Rozumiem, w takim razie źle trafiłeś.
    To nie jest bowiem grupa traktująca o tym, jak przyśrubować kamerkę do
    ściany i pociągnąć kabel, tylko o prawnych aspektach zagadnienia (vide nazwa
    grupy).

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-11-18 20:29:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gfv7rq$7a0$02$1@news.t-online.com e-zop
    <e...@o...pl> pisze:

    > Sprobuj dowiedziec sie, jakie przepisy reguluja ustawiane kamer nad
    > drogami dojazdowymi do miasta.
    Spróbuj przemyśleć swoją wypowiedź.
    W przerwach naucz się poprawnie postować.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-11-18 20:42:17
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    >W wiadomości news:gfv7rq$7a0$02$1@news.t-online.com e-zop

    > Spróbuj przemyśleć swoją wypowiedź.
    > W przerwach naucz się poprawnie postować.
    >
    > --
    > Jotte

    Juz parokrotnie zadawalem na tym forum pytana dotyczace tych kamer nad
    drogami dojazdowymi i jakos zaden z uczonych prawnikow nie potrafil zajac
    stanowiska, nie mowiac o zacytowaniu jakichs przepisow.
    Daczego wiec mieliby znac przepisy dotyczace ustawiania kamer w innych
    miejscach publicznych ?
    Oni ich po prostu nie znaja, ...albo po prostu TAKIE PRZEPISY NIE ISTNIEJA.

    Rzadzenie w naszym kraju opiera sie na dzialaniach sluzb specjalnych - a tym
    nie jest na reke, kiedy jacys tam poslowie w Sejmie probuja ograniczac pola
    ich dzialalnosci.
    Regulowanie prawne spraw dotyczacych inwigilacji obywateli, sila rzeczy
    bedzie musialo wprowadzic regulacje dotyczace dzialania sluzb specjalnych.

    Skapowales juz, o co mi chodzi ?
    To pozdrawiam nieswiadomych.

  • 17. Data: 2008-11-18 21:19:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gfv9be$tcf$00$1@news.t-online.com e-zop
    <e...@o...pl> pisze:

    > Juz parokrotnie zadawalem na tym forum pytana dotyczace tych kamer nad
    > drogami dojazdowymi i jakos zaden z uczonych prawnikow nie potrafil zajac
    > stanowiska, nie mowiac o zacytowaniu jakichs przepisow.
    Czemu się dziwisz? Ty nie potrafisz nawet prawidłowo cytować, a to znacznie
    prostsza czynność. W dodatku jesteś tak oporny, że nawet nie chcesz się
    nauczyć i z uporem popełniasz elementarne, lamerskie błędy.
    To inni chyba też tak mogą, nie?
    Odpowiem ci tak - nie ma zakazu. Są kamery w obiektach, na ważnych terenach,
    możesz sobie zainstalować w domu. Ograniczenia wynikają z innych przepisów
    (np. w kiblu, przebieralni nie można - dobra osobiste, godność itp.).
    Ja także podpytywałem tu jednego "madralę" o przepisy, to mnie do jakiegoś
    generała odsyłał, a guzik sensownego powiedział.

    > Daczego wiec mieliby znac przepisy dotyczace ustawiania kamer w innych
    > miejscach publicznych ?
    > Oni ich po prostu nie znaja, ...albo po prostu TAKIE PRZEPISY NIE
    > ISTNIEJA.
    Raczej nie istnieją. Prawo nie nadąża za życiem w wielu jego dziedzinach.
    Niemniej niekoniecznie miejsce pracy jest miejscem publicznym.

> [...]
    > bedzie musialo wprowadzic regulacje dotyczace dzialania sluzb specjalnych.
    Tak. I myślę, że masz nieco spiskową teorię dziejów, choc może i coś w niej
    jest.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-11-18 22:44:53
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 08:25:32 +0100, SJS napisał(a):

    > istnieje pojęcie monitoringu wizyjnego i akustycznego

    No dobra, to pisales o:
    1. kamerach
    2. osobach ktore sa o tym uprzedzone

    Pozatym co innego klient, a co innego pracownik.
    Jakies konkrety o nagrywaniu rozmow klientow? Nawet na roznych infoliniach
    maja obowiazek poinformowac ze rozmowy sa nagrywane

    --
    marcin

  • 19. Data: 2008-11-18 22:48:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1ubiegndyiu6b$.dlg@piki.fixed zly
    <b...@p...fm> pisze:

    > Nawet na roznych infoliniach
    > maja obowiazek poinformowac ze rozmowy sa nagrywane
    Udowodnisz, czy tak sobie gadasz?

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2008-11-19 10:40:46
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 18 Nov 2008 07:50:49 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Najprawdopodobniej nie obchodzi go o czym gadają klienci i wogóle tego nie
    > słucha.
    > Po prostu przyszła firma, zaproponowała mu taki system, a on zbytnio się
    > nad tym nie zastanawiając, wziął co zaproponowali.

    Co nie zmienia faktu, że podsłuch klientów i pracowników w świetle prawa
    (bez ich wiedzy) a tym samym zgody jest nielegalny.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.