  • 31. Data: 2007-10-03 05:57:28
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Mylisz się Icek. Czyni to mój intelekt, zdrowy rdzeń moralny i narodowy.

    gdyby tak bylo to bylby dla Ciebie problemem fakt, ze jestesmy posmiewiskiem
    europy, ze kaczynski jeden z drugim na pierwszych stronach gazet i jako
    pierwszy news w TV jest 3 razy w tygodniu.

    Gdybys zamiast zdrowego rdzenia w glowie poprostu mial szare komorki to
    dotarloby do Ciebie, ze cos jest nie tak. Skoro sa wybory to znaczy, ze te 2
    osobniki nie potrafia sie dogadac z NIKIM. Obrazili kazda opcje polityczna w
    obecnym sejmie. KAZDA. Nikt z nimi gadac nie chcia. Jeszcze troche i bedzie
    tak samo z nami jako Polska w Europie !

    Icek

  • 32. Data: 2007-10-03 07:07:36
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > moherowy beret?

    ten ci też nie pomoże
    wychłodziłeś już mózg za bardzo... ;P

  • 33. Data: 2007-10-03 07:10:10
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > osobniki nie potrafia sie dogadac z NIKIM. Obrazili kazda opcje polityczna
    > obecnym sejmie. KAZDA. Nikt z nimi gadac nie chcia. Jeszcze troche i

    zawsze się kłaniasz w pas tym
    co chcą cię wydupczyć
    lub już to nie raz zrobili? ;)

  • 34. Data: 2007-10-03 07:12:47
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jaksa" <J...@w...pl> napisał w wiadomości
    enews.net...

    > Użytkownik "jozek" <j...@p...com> napisał w wiadomości

    > zadnych

    > Genau.

    oj nie nie-zupełnie genau ;)
    ksionce muszom sie kryć z babami
    on nie musi...ino kce ;)

  • 35. Data: 2007-10-03 07:43:59
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    awe napisał(a):
    > ale ma mozg

    z jednym zwojem, jak grupowy Lesiu (nostradamus)

    P.
    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 36. Data: 2007-10-03 08:39:36
    Temat: Re: Kaczyński nic nie ma
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > ...ani prawa jazdy, ani samochodu
    > ani konta ani oszczędności ani żony

    Ja też nie mam.

    --
    Paweł

  • 37. Data: 2007-10-03 09:09:10
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "matusm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zadnych ograniczen,,,,,
    > To jest najlepszy z mozliwych,jego pasja bedzie dobrze rzadzic

    No nie wiem - jak ktoś nawet na własnym podwórku nie potrafił się niczego
    dorobić, to jak może się dorobić kraj pod jego rządami?

    W cywilizowanych krajach, jak ktoś się nie dorobił majątku i pozycji, to nie
    ma co startować w wyborach, bo to znaczy że nieudacznik - u nas z
    nieudacznictwa robi się cnotę. Ot - taki polski patent na dobrą władzę.

    LM

  • 38. Data: 2007-10-03 09:20:06
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja też nie mam.

    Współczuć czy zazdrościć? ;)

  • 39. Data: 2007-10-03 10:18:11
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma co startować w wyborach, bo to znaczy że nieudacznik - u nas z
    > nieudacznictwa robi się cnotę. Ot - taki polski patent na dobrą władzę.

    uważasz że u nas było cywilizowanie?! ;P
    żeby tu się dorobić trzeba było wejśc w układy
    dlatego u nas brak dorobku może świadczyć
    niekoniecznie o nieudacznictwie ;)

  • 40. Data: 2007-10-03 10:43:00
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Logiczniak" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Trzeba byc doktorem zeby dorownac poziomem doktorowi. Musiscie sie Jotte
    > jeszcze duzo uczyc, ale i tak juz nie macie szans. Za pozno.

    Tak - zwłaszcza języków musze się jeszcze długo uczyć, żeby z nim pogadać

    LM