  • 41. Data: 2007-10-03 10:46:41
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    news:fdvq7k$6hb$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie
    >>
    > uważasz że u nas było cywilizowanie?! ;P
    > żeby tu się dorobić trzeba było wejśc w układy
    > dlatego u nas brak dorobku może świadczyć
    > niekoniecznie o nieudacznictwie ;)

    Znam wielu uczciwych ludzi, którzy się uczciwie dorobili. A co najmniej mają
    konto w banku, prawo jazdy i rodziny. Tak - rodziny - bo umiejętność
    założenia i utrzymania rodziny też świadczy o człowieku - choćby o tym, że
    potrafi układać sobie prawidłowo relacje z innym człowiekiem.

    LM

  • 42. Data: 2007-10-03 10:47:11
    Temat: Re: Kaczyński nic nie ma
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja też nie mam.
    >
    > --
    > Paweł

    No to startuj na premiera - podobno tacy kandydaci są najlepsi

    LM

  • 43. Data: 2007-10-03 12:43:50
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > założenia i utrzymania rodziny też świadczy o człowieku - choćby o tym, że
    > potrafi układać sobie prawidłowo relacje z innym człowiekiem.

    Kot wymaga więcej zachodu...nie masz persa to nie gagaj! ;P

    A z tymi uczciwymi co się "dorobili" to nie udawaj: byli
    "uczciwi inaczej" bo musieli choć "dawać" żeby cokolwiek
    zrobić...chyba że jesteś nie z tej bajki i naiwnie wierzysz
    że jak ktoś o szczerych oczach mówi że nie dał to nie dał
    albo tylko dlatego twoim zdaniem jest uczciwy bo jest
    twoim znajomym -a ty chcesz wierzyć że sam jesteś OK
    bo przecież twoi znajomi MUSZĄ być "uczciwi"... ;)

  • 44. Data: 2007-10-03 19:51:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > zawsze się kłaniasz w pas tym
    > co chcą cię wydupczyć
    > lub już to nie raz zrobili? ;)

    jezeli jest to w moim interesie to tak, jeszcze jest tez cos takiego jak
    wspolpraca partnerska, w ktorej obie strony klaniaja sie w pas.

    Jestesmy za maili zeby sie stawiac. Mozna miec o wiele wiecej argumentow
    merytorycznych niz silowych. Silowe to ma rosja. Nasz kraj stac conajwyzej
    na merytoryczne.

    Icek

  • 45. Data: 2007-10-03 19:52:30
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > oj nie nie-zupełnie genau ;)
    > ksionce muszom sie kryć z babami
    > on nie musi...ino kce ;)

    on sie kryje z facetami

    Icek

  • 46. Data: 2007-10-03 19:56:22
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > twoim znajomym -a ty chcesz wierzyć że sam jesteś OK
    > bo przecież twoi znajomi MUSZĄ być "uczciwi"... ;)

    nie masz pojecia jak jest naprawde. Korupcja byla, jest i bedzie niezaleznie
    od tego czy kaczynski jeden czy drugi bedzie u wladzy. Trzeba powodowac aby
    nie bylo podstaw do korumpowania. Wtedy zacznie ona zanikac.

    Nie dziwie sie, ze w min rolnictwa miala byc afera. Chodzili za 2 gosciami i
    chcieli im dac 3 duze banki. Jakby mi ktos przyszedl i powiedzial, ze da 3
    duze banki za cos tam to napewno bym mocno glowkowal.

    Gdyby przepisy byly jasne nie trzeba byloby dawac i nie byloby korupcji.
    Zacznijmy od zmiany przepisow to i korupcja sie zmniejszy, bezpieczenstwo
    zwiekszy, ludzie zaczna zarabiac lepiej.

    PRACA U PODSTAW

    Icek

  • 47. Data: 2007-10-04 00:37:41
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > merytorycznych niz silowych. Silowe to ma rosja. Nasz kraj stac conajwyzej

    no to merytorycznie się przynajmniej nie kłaniajmy zbytnio jednym
    nadstawiając jednoczśnie kusząco dupska MateczkiPolski drugim ;)

  • 48. Data: 2007-10-04 00:45:39
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    aby
    > nie bylo podstaw do korumpowania. Wtedy zacznie ona zanikac.

    to jednak mam pojęcie jak jest skoro uważam prawie dokładnie tak samo
    tyle że chyba w czym nieco innym upatruję co jest podściółką korupcji
    i jak ją usunąć

    Zakasałeś już rencawy?
    Bo ja orzę ugór
    od dłuższego czasu ;)

  • 49. Data: 2007-10-04 00:47:12
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > on sie kryje z facetami

    a może z kotami? ;)

    ja tam wymówek nie robię
    gdy się kto odkrywa
    byle z tego nie robił
    objazdowego cyrku ;P

  • 50. Data: 2007-10-04 07:28:15
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@o...pl>

    witek pisze:
    > Szczególnie widać to w polityce zagranicznej Polski, gdzie zostaliśmy
    > pośmiewiskiem całej Europy i nie tylko.

    A, to wiem, w Wyborczej pisali :)

    A łyżka na to: Niemożliwe!
    --
    Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie
    wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego