  • 11. Data: 2007-10-02 19:11:26
    Temat: Re: KaczyĹ?ski nic nie ma
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Zbierzchowski wrote:
    > witek pisze:
    >> awe wrote:
    >>> ale ma mozg
    >>

    >> tylko, że ludów prymitywnych.
    >
    > A kto podbił Rzym?
    >
    > Marsjanie? :D

    Nie, no ja się zgadzam, że ludzi prymitywni byli chętni do walki i
    tłukli gdzie popadnie, ale na niczym innym się nie znali.
    Do rozwalania byli najlepsi.
    Czyż nie?

  • 12. Data: 2007-10-02 19:16:29
    Temat: Re: Kaczyński nic nie ma
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdttln$ddr$1@news.onet.pl Sky <s...@o...pl> pisze:

    > ...ani prawa jazdy, ani samochodu
    > ani konta ani oszczędności ani żony [o braku żony Tusk zapomniał?] ;)
    > Ot!
    > sprytny prawnik
    > nie ma
    > się do czego
    > u niego
    > przypiąć
    Może właśnie dlatego nie ma żony, że nie ma się u niego do czego _przypiąć_
    . :P
    Ale może to być także zupełnie innych przyczyn...

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-10-02 19:16:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:

    > To czemu nie nosi?

    mozg to nie wszystko. pytanie co ma w środku. pusty jest warty tyle samo
    co jego brak.

  • 14. Data: 2007-10-02 19:20:43
    Od: "Logiczniak" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte"

    > To czemu nie nosi?
    >
    > --
    > Jotte
    To ze dr Kaczynski nosi mozg i go uzywa - trudno jest dostrzec byle
    chlystkom i niedorobionym magistrom, Kwasniewskim Tuskom i innym podobnym.
    Trzeba byc doktorem zeby dorownac poziomem doktorowi. Musiscie sie Jotte
    jeszcze duzo uczyc, ale i tak juz nie macie szans. Za pozno.

    Logiczniak

  • 15. Data: 2007-10-02 19:31:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdu5m5$mvl$1@opal.futuro.pl Logiczniak <l...@o...pl>
    pisze:

    > To ze dr Kaczynski nosi mozg i go uzywa - trudno jest dostrzec byle
    > chlystkom i niedorobionym magistrom, Kwasniewskim Tuskom i innym
    > podobnym.
    To jakim cudem wam się, Logiczniak (logiczniak - ROTFL!), udało?
    W radyju usłyszeliście?

    > Trzeba byc doktorem zeby dorownac poziomem doktorowi.
    A niechże bóg broni żeby mi wpadło do głowy doktorowi takiemu próbować
    dorównać. Tyle się uczyłem i miałbym to wszystko zaprzepaścić?

    > Musiscie sie Jotte jeszcze duzo uczyc, ale i tak juz nie macie szans.
    > Za pozno.
    Słuchajcie Logiczniak (logiczniak - ROTFL!) - a jakbym tak zapisał się do
    WSKSiM w Toruniu (stać mnie) to miałbym jakieś szanse?
    Nie jestem nadambitny, nie chcę was Logiczniak (logiczniak - ROTFL!)
    naśladować, ale może tam by mnie choć trochę zdołali otumanić, co?

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2007-10-02 19:33:25
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    witek pisze:
    > Nie, no ja się zgadzam, że ludzi prymitywni byli chętni do walki i
    > tłukli gdzie popadnie, ale na niczym innym się nie znali.
    > Do rozwalania byli najlepsi.
    > Czyż nie?

    Zgoda :)
    A jest właśnie konkretna sitwa do rozpieprzenia :)
    --
    Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski

    Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie
    wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego
    wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a
    coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

  • 17. Data: 2007-10-02 19:36:19
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Trzeba byc doktorem zeby dorownac poziomem doktorowi. Musiscie sie Jotte
    > jeszcze duzo uczyc, ale i tak juz nie macie szans. Za pozno.

    widzisz, on popiera opcje zerowa. Wywalic wszystkich, zniszczyc wszystko,
    zwolnic wszystkich i zaczac budowac od zera.

    Moze tak mozna bylo w starozytnym Rzymie ale nie tu i nie teraz. Teraz
    trzeba konstruktywnego dialogu, budowania, porozumienia aby cos dobrego
    zrobic.

    A tu wojny, potyczki, utarczki, gorno a nie autostrady, gowno a nie reforma
    sluzby zdrowia. I nie mowicie, ze 2 lata to za malo.

    Logiczniak: gdyby dr Kaczynski mial wszystko na miejscu to jako dr znalby
    jezyki obce, nie znizalby sie do poziomu prymitywa z pod dworca glownego.
    Szczeniackie teksty swiadcza jednak na niekorzysc Kaczynskiego. Przypomniec?
    A wiec:
    - malpa w czerwonym (wg Kaczynskiego to byla prywatna rozmowa na konferencji
    prasowej w Brukseli)

    - spieprzaj dziadu

    nawet jak tak mysli to jako prezydent nie wypowiada tego. Ma placone z
    naszych podatkow za godne reprezentowanie naszego narodu. Jak narazie to
    tylko wielka chodzaca kompromitacja

    Icek

  • 18. Data: 2007-10-02 19:58:41
    Od: "Deval" <d...@T...pl>

    Użytkownik "Logiczniak" <l...@o...pl>:
    > Trzeba byc doktorem zeby dorownac poziomem doktorowi. Musiscie sie Jotte
    > jeszcze duzo uczyc, ale i tak juz nie macie szans. Za pozno.

    Koniecznie tez z marksistowskiego prawa pracy? Ciekawa jest relacja kariery
    naukowej Kaczynskich z praca ich ojca btw.

    --
    Deval

  • 19. Data: 2007-10-02 20:09:50
    Od: "Jaksa" <J...@w...pl>

> [...]
    >
    > nawet jak tak mysli to jako prezydent nie wypowiada tego. Ma placone z
    > naszych podatkow za godne reprezentowanie naszego narodu. Jak narazie to

    Icek, ty to może lepiej komentuj sobie Ariela Szarona czy kto tam u was na wsi
    jest aktualnie prezydentem (nie jestem na bieżąco z wydarzeniam w 3 świecie).
    Oki? Ocenianie polskiego prezydenta zostaw Polakom.

    Jaksa

  • 20. Data: 2007-10-02 20:10:50
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    > ...ani prawa jazdy, ani samochodu
    > ani konta ani oszczędności ani żony [o braku żony Tusk zapomniał?] ;)

> [...]

    Jezeli nie jest obciazony zadnymi obowiazkami wzgledem rodziny,nie ma
    zadnych ograniczen,,,,,
    To jest najlepszy z mozliwych,jego pasja bedzie dobrze rzadzic

    --
    Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy
    nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia

    Pozdrowienia
    matusm