  • 61. Data: 2007-09-09 19:17:57
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    xxx pisze:

    > omg, czytając tę całą dyskusję już wiem dlaczego polskiemu prawu i
    > sądownictwu bliżej do obory niż salonów.

    Sądownictwo jest tylko emanacją społeczeństwa.
    Po prostu ludziom bliżej do obory niż do salonów.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 62. Data: 2007-09-09 19:30:58
    Od: "olleo" <o...@s...pl>

    > Krótko mówiąc - jeśli go oskarżą o przeciek do postępowanie o fałszywe
    > zeznania do kosza

    Oczywiscie moze zastosowac taki wybieg - ale tym samym Ziobro przyznalby sie
    do instrumentalnego wykorzystywania prawa i manipulacji oskarzeniami.

    W tym zreszta tkwi zarzut przeciwko Ziobrze i PiSowskiemu rzadowi.
    --
    Olleo

  • 63. Data: 2007-09-11 16:11:02
    Od: xxx <x...@x...pl>

    Johnson pisze:
    > Żeby w tworkach dla pacjentów udostępniali internet: to jest skandal.

    No, żeby trollom dawano nominacje sędziowskie. Toż to skandal.

    --
    pzdr

  • 64. Data: 2007-09-11 16:21:52
    Od: xxx <x...@x...pl>

    Johnson pisze:
    > Sądownictwo jest tylko emanacją społeczeństwa.
    > Po prostu ludziom bliżej do obory niż do salonów.

    Człowiek zawsze znajdzie (zdawałoby się) racjonalne uzasadnienie swojego
    nieracjonalnego lub po prostu głupiego zachowania.

    btw, polskie sądownictwo w ogólności a wielu sędziów w szczególności są
    klinicznymi przypadkami wielu teorii psychologii społecznej, takich jak:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_nadmiernego_uzasa
    dnienia
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_Milgrama
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_wi%C4%99zie
    nny
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Obwinianie_ofiary

    --
    pzdr

  • 65. Data: 2007-09-13 09:46:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    xxx pisze:

    > btw, polskie sądownictwo w ogólności a wielu sędziów w szczególności są
    > klinicznymi przypadkami wielu teorii psychologii społecznej, takich jak:
> [...]

    Psychologiem też nie jesteś - o czym świadczą wskazywane przykłady -,
    więc się nie wysilaj.

  • 66. Data: 2007-09-13 19:59:46
    Od: xxx <x...@x...pl>

    Johnson pisze:
    > Psychologiem też nie jesteś - o czym świadczą wskazywane przykłady -,
    > więc się nie wysilaj.

    A co, ty jesteś, że się tak wysilasz i produkujesz? :>

    --
    pzdr

  • 67. Data: 2007-09-13 23:01:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    xxx pisze:

    > A co, ty jesteś, że się tak wysilasz i produkujesz? :>

    Jak widać lepszym od ciebie ...

  • 68. Data: 2007-09-14 09:43:47
    Od: xxx <x...@x...pl>

    Johnson pisze:
    > Jak widać lepszym od ciebie ...

    Wnioskuję, że na komputerach i "ynformatyce" też się najlepiej znasz.
    Jak każdy szanujący się troll.

    --
    pzdr

  • 69. Data: 2007-09-14 09:45:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    xxx pisze:

    > Wnioskuję, że na komputerach i "ynformatyce" też się najlepiej znasz.
    > Jak każdy szanujący się troll.

    Z wnioskowaniem też kiepsko ....

  • 70. Data: 2007-09-14 10:11:46
    Od: xxx <x...@x...pl>

    Johnson pisze:
    > Z wnioskowaniem też kiepsko ....

    Jesteś uroczy sędziuniu, ale te twoje wycieczki są marne. Trollujesz aż
    śmierdzi.

    --
    pzdr