  • 22. Data: 2007-08-31 23:28:49
    Temat: Re: Kaczmarek
    Od: "ars" <a...@y...com>

    > wiesz co, odpowiedz ty mi lepiej pisowski jednozwoju mozgowy na pytanie

    Kultura to wieje od Ciebie jak w tych rozmowach ktore dzisiaj puscili... Zal
    mi Ciebie... Ten sam niski poziom.
    Mam nadzieje, ze Kaczynscy zrobia w tym kraju porzadek... Wszystkie
    powiazania biznesowopolityczne sa duzo wieksze, slady mocno pozacierane.
    Niestety glupie spoleczenstwo, ktorego jestes dumnym przedstawicielem nie
    rozumie co sie teraz dzieje. W Polsce jeszcze nigdy tak nie wrzalo a teraz
    jest dobry moment na pociagniecie reszty "figur" do opowiedzialnosci karnej.

  • 21. Data: 2007-08-31 23:28:49
    Od: "ars" <a...@y...com>

  • 23. Data: 2007-08-31 23:48:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > Tak z podsłuchów.
    > Rozwalają mnie wnioski jakie wyciągają z tych rozmów.
    > Jestem święcie przekonany, że z tej obecnej rozmowy na grupie wysnuliby,
    > że szykowaliśmy wysadzenie Pentagonu.
    > To po prostu pokazuje skalę paranoi prokuratorów. :(
    >
    > Ale jak ktoś lubi układy i spiski to ja się zapytam nadzoru giełdowego -
    > kto kupił ostatnio duże ilości opcji na spadek akcji paru spółek np.
    > Biotonu, Petroinvestu itd. :)
    > Dyć stał się w jeden dzień hipermilionerem :)

    otoz to! Polecam na serwisy.gazeta.pl/tokfm piatkowa rozmowa z lisem.

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 24. Data: 2007-08-31 23:51:39
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ars napisał(a):

> [...]
    > jest dobry moment na pociagniecie reszty "figur" do opowiedzialnosci karnej.

    nie jesem i nie bede kulturaly w stosunku do jednozwojow mozgowych.
    Sorry, ale przejrzyj na oczy.
    Zarzucasz powiazania biznesowe(nielegalne KURWA!) to prosze o dowod.
    Bo w tym momencie pomawiasz Kaczmarka i innych zatrzymanych.

  • 25. Data: 2007-08-31 23:55:13
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ars napisał(a):

> [...]
    > jest dobry moment na pociagniecie reszty "figur" do opowiedzialnosci karnej.

    to inaczej. Kliknij w ilnk w mojej stopce i ocen wiarygodnosc ziobry w
    stosunku do
    1. obrony koniecnzej
    2. poszerzenia praf ofiary
    3. instrunkcji 0015 (kaczynscy)
    4. pomyslu elektronicznych obrozy
    5. podawania staystyk (rozboje) i oceny kodeksow

    no i zaprazam za 2 tygodnie(bedzie uaktualniona). Mysle ze jezeli te
    fakty ci enie przekonaja to albo jestes fomuropwym agentem pisu albo
    najzwyczajneij w sweiecie jebniety.

    P.

  • 26. Data: 2007-08-31 23:55:54
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > to inaczej. Kliknij w ilnk w mojej stopce i ocen wiarygodnosc ziobry w
    > stosunku do
    > 1. obrony koniecnzej
    > 2. poszerzenia praf ofiary

    praw :-)

  • 27. Data: 2007-09-01 00:40:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    ars pisze:

> [...]
    > jest dobry moment na pociagniecie reszty "figur" do opowiedzialnosci karnej.

    Nie rozumiemy, że nie rozumiemy demokracji, więc bracia muszą ją nam
    odebrać i rządzić totalitarnie. Nie rozumiemy, z premier powinien
    kłamać, podsłuchiwać, zastraszać i aresztować przeciwników. Nie rozumiemy...

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 28. Data: 2007-09-01 06:51:09
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 01 Sep
    2007 01:28:49 +0200, ars zeznał(a):

    > Mam nadzieje, ze Kaczynscy zrobia w tym kraju porzadek... Wszystkie
    > powiazania biznesowopolityczne sa duzo wieksze, slady mocno pozacierane.

    Właśnie!.
    Kto stoi za powolaniem Netzla?
    Co to za fundacja Kaczyńskich ?
    Kto to jest ten Jasiński i dlaczego on mianuje prezesów spółek ????

    Trzeba rozbić ten układ. hłehłe

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 29. Data: 2007-09-01 06:53:10
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 31 Aug
    2007 22:41:56 +0200, Johnson zeznał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że to starta papieru, czasu i pieniędzy.
    > Okoliczność co do której "składał" Kaczmarek - przyjmując że tak było -
    > nie ma żadnego lub prawie żadnego znaczenia.

    Johnson, a powiedz Ty mi jedną rzecz (bo sie zastanawiam kto zwariował).
    Czy Twoim zdaniem można sprawcy przestępstwa z 241 postawic zarzuty z 233
    (czy nie działa w ramach prawa do obrony). Bo chyba w sprawie Rywina było
    jakoś podobnie, ale nie znam szczegółów i mogłem coś pomylić.)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 30. Data: 2007-09-01 07:54:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fb9vie$4sq$1@inews.gazeta.pl...

    > wiesz co, odpowiedz ty mi lepiej pisowski jednozwoju mozgowy

    Tobie brakuje dwóch rzeczy: choćby tego jednego zwoju oraz jakiegokolwiek
    wychowania, chamie.

    --
    Pzdr
    Leszek