  • 1. Data: 2009-12-07 23:50:03
    Temat: KAREN, WINDOWS
    Od: a w <o...@g...com>

    Witam

    Jakiś czas temu firma KAREN odmówiła mi naprawy zakupionego u nich
    sprzętu.
    Wolała 2 razy odsyłać komputer kurierem, niż otworzyć pudełko (nawet
    nie zajrzano do niego).

    Kupiłam nowy dysk - bo to właśnie uszkodzenie pierwszego okazało się
    usterką (swoją drogą, firma KAREN wybrnęła by z sytuacji honorowo
    naprawiając mój komputer za koszty porównywalne do tych, jakie
    poniosła opłacając krążącego kuriera:)

    Okazało się - naturalnie już po uszkodzeniu dysku, że powinnam
    wcześniej nagrać na płytę plik systemowy (?) który był na pulpicie
    (płyty z Windowsem Vistą, który był już zainstalowany naturalnie nie
    było w pudełku, informacji o konieczności wypalenia tej płyty
    również).

    Czy tego mojego oryginalnego Windowsa, za którego zapłaciłam, również
    utraciłam bezpowrotnie ?

  • 2. Data: 2009-12-08 00:05:18
    Temat: Re: KAREN, WINDOWS
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a w wrote:

> [...]
    > (płyty z Windowsem Vistą, który był już zainstalowany naturalnie nie
    > było w pudełku, informacji o konieczności wypalenia tej płyty

    Założe się, że była taka informacja. Może nie na pudełku i nie waląca w
    nos przy pierwszym otwarciu. Sam windows ją gdzieś tam wyświetla przy
    pierwszym czy którymś tam uruchomieniu.

    > Czy tego mojego oryginalnego Windowsa, za którego zapłaciłam, również
    > utraciłam bezpowrotnie ?

    Jak kupowałem sprzed u della czy HP to na ich stronie mozna było złożyć
    zamówienie, aby przysłali nowy "recovery disc", czyli dokładnie to co
    miałas wypalić. Jak KAREN tego nie "obsługuje" to windowsa straciłaś.
    Uroki wersji OEM.
    Jak chcesz się bic z KAREN przed sądem to droga wolna, pewnie po paru
    latach wygrasz.

  • 3. Data: 2009-12-08 00:15:57
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    Witam
    Windowsa nie tracisz masz przecież na spodzie laptopa nalepkę z kluczem
    licencyjnym możesz użyć normalnej OEMowej płytki systemu na jaki masz licencję
    (wójek torrent się kłania) i zainstalować z niej system używając klucza z
    nalepki.
    Możesz też pożyczyć od kogoś kto ma identycznego/podobnego laptopa zestaw płytek
    recovery i przywrócić system. Swoją drogą opisujesz tu niezadowolenie z serwisu
    firmy Karen a nie podajesz powodów dla jakich odmówiono ci wykonania usługi,
    raczej nie sądzę żeby robili ci specjalnie pod górkę jeśli laptop był na
    gwarancji i miałaś dowód zakupu.

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2009-12-09 23:32:18
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    X-Man pisze:
> [...]
    > odmówiono ci wykonania usługi, raczej nie sądzę żeby robili ci
    > specjalnie pod górkę jeśli laptop był na gwarancji i miałaś dowód zakupu.

    zadzwonić do microsot polska i wszystko będziesz wiedzieć, podać nr licencji
    jak już nie chcesz ściągać z netu to powinni wysłać nośnik pocztą

  • 5. Data: 2009-12-14 13:45:13
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > zadzwonić do microsot polska i wszystko będziesz wiedzieć, podać nr
    > licencji
    > jak już nie chcesz ściągać z netu to powinni wysłać nośnik pocztą

    naiwny:)

  • 6. Data: 2009-12-14 16:39:33
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Michał Gut" napisal:

    > naiwny:)

    Dlaczego naiwny? Sam kilka razy tak zalatwialem. Koszt oryginalnego nosnika
    bez klucza ostatnim razem wynosil ok. 20 zl.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2009-12-15 12:50:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Dlaczego naiwny? Sam kilka razy tak zalatwialem. Koszt oryginalnego nosnika
    > bez klucza ostatnim razem wynosil ok. 20 zl.

    Mi proponowali za 100zł, ale już nieaktualne bo XP zostało wycofane,
    więc nie ma nośników.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek