  • 31. Data: 2011-09-24 06:42:14
    Temat: Re: Jeszcze raz Play
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 00:22:47 +0200, adam napisał(a):

    > Nie reklama tylko informacja. Tak jak np często słyszysz że abonent
    > właśnie prowadzi rozmowę albo ma wyłączony telefon. I wcale za to nie
    > płacisz.

    Tak jest w Niemczech gdzie mają numery Premium które mogą kosztować
    dowolnie (do górnej granicy dozwolonej w prawie) - czyli dzwoniąc
    na ten sam numer w tym tygodniu możesz płacić 0.99, a w następnym na ten
    sam już za 5.00 - i tam są zapowiedzi z ceną. Pokazanie potem na fakturze
    klientowi odpowiedniej kwoty to całkiem niezła zabawa.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 32. Data: 2011-09-24 07:34:38
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "dK" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Efekt jest taki, że za rozmowę ze szczęśliwcem w Play, o czym dowiaduje
    > się post factum z bilingu, w efekcie muszę zapłacić dodatkowy nieplanowany
    > haracz.
    >
    > Jakieś sugestie ktoś ma kogo i za co? :)

    Odpowiedź w tej sprawie od mojego operatora:

    "Przez fakt, iż numery są przenoszone z innych sieci nie jesteśmy w stanie
    rozpoznać po samym numerze, do jakiej sieci dany numer należy. Jednak może
    Pan wejść na stronę www.wjakiejsieci.pl i tam wpisać numer - pojawi się
    informacja, do jakiej sieci należy.
    Nie ma możliwości założenia żadnej blokady połączeń wykonywanych do
    konkretnych sieci."

    dK

  • 33. Data: 2011-09-24 07:50:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    > Operatorzy stosują różne cenniki nie tylo dla Play

    play stosuje inną stawkę niż wszyscy na 08010
    powinno być 35 groszy, było 62gr

    erator/

  • 34. Data: 2011-09-24 08:23:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Oprócz Play i Polszmatu. Jeśli ci o tym nie powiedzieli, to nieładnie.

    Jesteś upośledzony, czy nie rozumiesz? Mam taką samą stawkę do wszystkich sieci
    w Polsce.
    Oto przykładowy wykaz połączeń z p4:
    http://img535.imageshack.us/img535/5827/wykaz.png

    I co, głupio? Przepłacasz i myślisz, że ktoś inny jest naiwny.

  • 35. Data: 2011-09-24 08:51:37
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Po pierwsze, to nie "wina operatora" lecz konceptu który pozwala na
    > różnicowanie opłat *między* operatorami, co ci starają się
    > pokazać klientom :>

    Pozwolę się nie zgodzić z tak postawioną tezą. O cenniku decyduje nie
    koncept, nie siły wyższe, tylko operator, z którego sieci dzwonisz.
    Przykład: koszt realizacji połączenia do sieci stacjonarnej (dowolnego
    operatora) był zawsze dużo niższy, niż do sieci komórkowej. Ile masz
    taryf wyróżniających takie połączenia? Ile ich było w przeszłości?

    > Po drugie, poczta chwilowo jest złym przykładem, bo z różnych
    > przyczyn w niektórych dziedzinach jest monopolistą.

    To weź za przykład taksówkę, z tym, że w czasie jazdy nie widzisz
    wskazań taksometru. Wynik zobaczysz dopiero podczas płacenia.

  • 36. Data: 2011-09-24 09:09:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.09.2011 10:51), Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

> [...]
    > operatora) był zawsze dużo niższy, niż do sieci komórkowej. Ile masz
    > taryf wyróżniających takie połączenia? Ile ich było w przeszłości?

    Prawie wszystkie oferty prepaidowe jakie znam wyróżniają połaczenia
    stacjonarne, w postaci możliwości wykupienia pakietów tanich minut do
    sieci własnej i stacjonarnych. Postpaidowych nie znam.

    p. m.

  • 37. Data: 2011-09-24 09:29:37
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-24 11:09, mvoicem pisze:

    > Prawie wszystkie oferty prepaidowe jakie znam wyróżniają połaczenia
    > stacjonarne, w postaci możliwości wykupienia pakietów tanich minut do
    > sieci własnej i stacjonarnych. Postpaidowych nie znam.

    W kwestii formalnej: wskaż taki pakiet będący elementem TARYFY, a nie
    bliżej nieokreślonej promocji. Bo w promocjach można napisac wszystko, i
    w dowolnym momencie ją skasować.

  • 38. Data: 2011-09-24 12:59:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Sep 2011, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Pozwolę się nie zgodzić z tak postawioną tezą. O cenniku decyduje nie
    > koncept, nie siły wyższe, tylko operator, z którego sieci dzwonisz.

    Ale jeśli operator "wyrównuje" ceny, w których zawarty jest koszt
    który *nie jest* równy, to co najwyżej działa "przeciw" w mojej ocenie
    operatora.

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2011-09-24 13:57:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.09.2011 11:29), Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > W kwestii formalnej: wskaż taki pakiet będący elementem TARYFY, a nie
    > bliżej nieokreślonej promocji. Bo w promocjach można napisac wszystko, i
    > w dowolnym momencie ją skasować.

    No i co to zmienia że tą promocję można w każdym momencie skasować? Fakt
    jest faktem - w prepaidach od dawna - i myślę że długo długo jeszcze,
    połaczenia na stacjonarne są uprzywilejowane. Czasem mocno uprzywilejowane.

    p. m.

  • 40. Data: 2011-09-24 22:41:48
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 23:36:19 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > Puknij sie jeszcze mi milion szczekaczek potrzeba.

    Sam pomysł nie jest zły, ale powinien wyjść od operatorów i w postaci
    nieprzymusowej i domyślnie nieaktywnej. Dzwonisz na dezinfolinię, każesz
    włączyć i masz szczekaczkę. Albo sobie wyklikujesz gdzieś.

    Przydałoby się jeszcze coś podobnego przez USSD. Wklepujesz jakieś
    *cośtam*numer# i masz informację. A może ktoś ma taką usługę?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl