  • 11. Data: 2008-07-07 19:37:53
    Temat: Re: Jeszcze raz: Gołębie...
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "SOCAR" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bqcp3qb71xgo.dlg@milnet.mil...

    > Kupić wiatrówkę i ćwiczyć celność w stylu "who shoot kennedy"
    > --
    > SOCAR

    Dostaniesz tylko odpowiedzi w stylu "walki Kargula z Pawlakiem" bo niestety
    nie ma w prawie narzędzia do "regulacji" takich problemów. KC zakłada, że
    współwłaściciele potrafią zgodnie osiągnąć kompromis co do zarządu
    nieruchomością. Jeśli się to nie udaje to wnosi się sprawę o zniesienie
    współwłasności i problem się rozwiazuje.

  • 12. Data: 2008-07-07 20:05:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał

    > KC zakłada, że współwłaściciele potrafią zgodnie osiągnąć kompromis
    > co do zarządu nieruchomością.

    Nieprawda. W razie braku porozumienia można zwrócić się do sądu o
    rozstrzygnięcie.

    > Jeśli się to nie udaje to wnosi się sprawę o zniesienie
    > współwłasności i problem się rozwiazuje.

    Bez zniesienia też można.

  • 13. Data: 2008-07-07 20:05:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SOCAR" <s...@o...pl> napisał

    > Kupić wiatrówkę i ćwiczyć celność w stylu "who shoot kennedy"

    NTG!!!

  • 14. Data: 2008-07-07 22:25:24
    Od: "Piotr" <a...@a...mil.pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Apropo skarg - gdzie pisać? Do kogo?

    Pisać i marnować papier możesz, ale przy aktualnym stanie prawnym nawet
    pomysły z kotem będą skuteczniejsze.

  • 15. Data: 2008-07-08 08:46:00
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Skoro po wyprowadzeniu psa i kota trzeba po nim sprzątać, to każ
    > sprzątać po gołębiach (w końcu też mieszkają w domu).

    Kazać mogę, ale co zrobić, jeśli właściciel tych gołębi nie reaguje?

  • 16. Data: 2008-07-08 16:55:33
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Kazać mogę, ale co zrobić, jeśli właściciel tych gołębi nie reaguje?

    Złożyć wniosek o zniesienie współwłasności