  • 111. Data: 2005-12-28 19:53:53
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:doujo3$n26$2@news.dialog.net.pl...
    >Z przyczyn technicznych w tym miejscu odpowiadam ci na post o sygnaturze:

    > Nie toleruję niechlujstwa i nieuctwa będących pochodnymi niskiego poziomu
    > rozwoju intelektualnego. A przede wszystkim nie toleruję uporczywego,
    > tępego
    > tkwienia w złych nawykach.

    > Nie będę polemizował z meritum tego zdania, gdyż kwestię uważam za
    > wyjaśnioną w sposób całkowicie zrozumiały dla przeciętnie inteligentej
    > osoby.
    > Natomiast zwracam ci uwagę, iż pojęcia "drogie" i "potrzebne" są bardzo
    > względne.

    generalnei to jestes zwyklym chamem, naucz sie szanowac ludzi

  • 112. Data: 2005-12-28 20:25:27
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:douqgk$9qa$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > generalnei to jestes zwyklym chamem, naucz sie szanowac ludzi
    To tylko twoje zdanie, ergo - g***o warte.
    Poza tym ja ludzi szanuję, biedaku. Ciebie - nie.

    --
    Jotte

  • 113. Data: 2005-12-28 20:51:02
    Temat: Re: Jestem z?odziejem!!!
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 14:58:28 +0100, Leszek napisał(a):

    > I co masz za darmo? System który może zastąpić maszynę do pisania i przeglądarkę
    > do internetu? Jak się ma to to do Windowsa XP?
    Jaką prezentuje się w Ubuntu program odpowiedzialny za statystyki łącza
    ISDN? Zapewna znasz ten system, dlatego pytam. Nie wypowiadałbyś się
    przecież o czymś czego nigdy nie miałeś w ręku i nie bajdurzyłbyś sobie:
    ot, tak. Prawda?

    --
    pozdro
    poreba

  • 114. Data: 2005-12-28 20:57:52
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 17:04:43 +0100, Przemek R... napisał(a):

    > lub sciagasz ze srton ftp://sunsite.icm.edu.pl ,
    A jaką stronę masz na myśli deklarując taki protokół?
    Tak z ciekawości pytam.

    --
    pozdro
    poreba

  • 115. Data: 2005-12-28 21:12:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 19:17:14 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
    > lan....bla.bla"- zadanie na cały semestr dla grupy programistów.
    > Najważniejszym elementem były komponenty bazodanowe począwszy od BDE,
    > poprzez Interbase....
    > Źle się wyraziłem. Miało być "wykładowcy nie obchodzi skąd skombinujesz
    > sobie program. U mnie niestety był przymus pisania w Delphi z
    > komponentami bazodanowymi... napisania projektu w AutoCadzie...
    > Tak, było w 25 kopiach, w dwóch salach.
    > nie można było korzystać z laboratoriów, z których na roku korzysta ok
    > 220 studentów, a na całej uczelni dodatkowo 2 razy tyle....
    Kiedyś już o tym tutaj pisałem.
    Na mojej uczelni wystarczyło by takiego wykładowcę dokładnie wypytać czy ma
    na myśli oprogramowanie konkretnej firmy, w konkretnej wersji...
    Wystarczyło zapytać na ilu stanowiskach taka wersja jest zainstalowana, w
    jakich godzinach są dostępne, ilu studentów "obsługują" labolatoria. I czy
    poprze nasz wniosek do władz uczelni o wyłączną rezerwację tychże stanowisk
    na czas realizacji projektu. Dopuścił inne oprogramowanie.
    Nie wyobrażam sobie by uczelnia zamierzała uczyć środowiska XYZ nie będąc
    przygotowana do tego organizacyjnie i technicznie. Żeby było TG zapytam
    który przepis reguluje kwestie nadzoru MEN nad uczelniami wyższymi w tym
    zakresie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 116. Data: 2005-12-28 21:29:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > A jaką stronę masz na myśli deklarując taki protokół?
    > Tak z ciekawości pytam.

    oczywiscie nie strone, serwer ftp.

  • 117. Data: 2005-12-28 21:39:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    poreba napisał(a):

    > Żeby było TG zapytam
    > który przepis reguluje kwestie nadzoru MEN nad uczelniami wyższymi w tym
    > zakresie?

    Mysle ze ten zakres w wystarczajacym stopniu reguluje prodziekan ds.
    ksztalcenia, ktory powie swojemu koledze prowadzacemu zajecia ze
    studenci sie skarza i zeby tylko dopuscil realizacje zadania za pomoca
    innych narzedzi, ktore student sobie zorganizuje.

  • 118. Data: 2005-12-28 23:04:53
    Od: "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl>

    > nie wierze ze nie bylo by stac przy dobrych checiach na windowsa za 400 zl
    > czy tzaniej starsza wersje jezlei zakupil komputer za kilkaset zlotych.
    > P.

    To powiedz mi gdzie i za ile kupię Win95 Boxa ? Oczywiście legalne nie
    rejestrowanego.

    Bo Microsoft nie sprzedaje.

    --
    Krzysiek M.

  • 119. Data: 2005-12-29 09:36:06
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 14:43:55 +0100, Leszek <l...@p...fm> wrote:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Aleś odkrył ;))))
    > Ale choćby 100 powiedziało, że przemuś to debil to on i tak nie uwierzy.

    A ja sie zastanawiam czy Przemus nie jest trollem.
    Fizzzi
    GG#5311582
    Registered Linux user #405773

  • 120. Data: 2005-12-29 09:52:34
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 18:07:47 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    wrote:

    > Prymitywizm pojeciowy to jest twierdzenie ze ukrasc mozna tylko cos co
    > jest "duze i ciezkie", a jak tego nie widac (phi... bity jakies) to
    > znaczy ze tego wcale nie ma.

    To nie jest prymitywizm. Kopiowanie nie jest kradzieza. To jak sciaganie w
    szkole. Malo eleganckie ale nie kradziez. I nie dlatego ze nie widac
    bitow. Tylko dlatego ze przy kopiowaniu powielasz tresc. Po pierwsze
    powielasz, czyli nic nie traci osoba od ktorej skopiowales. A po drugie
    dane to nie jest tak dokonca taki towar co mozna go okleic kodem
    kreskowym. To nie jest browar.