  • 31. Data: 2007-07-25 15:25:54
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Mariusz" <m...@p...fm> wrote in message
    news:f87pj7$cb4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jaki pedał? przyjaciel to pedał?
    przyjaciolka nie, przyjaciel raczej tak, no chyba, ze miales na mysli
    znajomego lub kolege.

  • 32. Data: 2007-07-25 15:51:09
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 15:44:18 +0200, Przemek Lipski napisał(a):

    > Henry, przecież życie ludzkie jest bezcenne!! A kilka miesięcy w wojsku to
    > strata kilku miesięcy z tego bezcennego życia. Miesięcy które można spożytkowac
    > na dużo ciekawsze zajęcia, np robienie zdjec:)

    tere fere... 1.4% życia to nie jest tak dużo - znacznie więcej przesypiamy.
    Już nie mówiąc o czasie który spędzamy w pracy, czy też marnując w inny
    sposób.

    BTW - zgadzam się że robienie zdjęć jest ciekawsze - i dlatego od nowego
    roku idę na bezrobocie (koledzy się dziwią że się zwalniam i nie szukam
    nowej pracy ;-))

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 33. Data: 2007-07-25 16:04:10
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 16:59:22 +0200, Mariusz napisał(a):

    > Nie wiesz co piszesz.
    > Popytaj mlodych ludzi co dzis robi sie na sluzbie wojskowej, podstawa to
    > odrestaurowanie budynków państwowych, bywa sie na strzelnicy 5 razy w ciagu
    > 9 miesiecy i rzuca sie raz granatem atrapą, reszte czasu spedza sie na piciu
    > wódy.

    Spora część polskiego społeczeństwa w czasie wolnym od pracy pije wódę
    - takie ludzie ;-) Że o studentach już nie wspomnę - pewnie dlatego ich
    nie biorą do wojska ;-)

    Masz rację że służba wojskowa nie jest taka jak powinna być - niewłaściwe
    inwestowanie, słaba kadra, przydzielanie gdziebądź, olewactwo poborowych.
    Przydałoby się to naprawić...
    A póki co jak cię będą chcieli wziąć to wezmą - na razie chcą tylko
    sprawdzić co porabiasz więc się tam przejdź - nie pogryzą i nie zapakują
    od razu do ciężarówki żeby wywieźć do jednostki. Dowiedz się czy przeniosą
    Cię od razu do rezerwy, czy nie - jak nie to wtedy dopiero kombinuj dalej.

    Henry

  • 34. Data: 2007-07-25 16:14:38
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > I po co było kończyć studia, skoro nadal jestes analfabetą?

    oj, więcej, duuużo więcej podobnych kwiatków

  • 35. Data: 2007-07-25 16:17:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a od czego to zalezy czy mnie przeniosą czy nie, od ich humoru ? mam iść
    > i błagać ich na kolanach? skoro widzą ze sie niezglaszam to znaczy ze
    > jest jakis powod ze nie moge służyć.

    Od tego, czy w odpowiednim terminie złożyłeś wniosek o przeniesienie do
    rezerwy i po to Cię wzywali.

  • 36. Data: 2007-07-25 17:56:31
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:r2eck0mowsuf.pbsasgh3d25c.dlg@40tude.net...

    > tere fere... 1.4% życia to nie jest tak dużo - znacznie więcej przesypiamy.

    Nie życze nikomu źle, ale może się zdażyc, że to bedzie większy procent...

    > Już nie mówiąc o czasie który spędzamy w pracy, czy też marnując w inny
    > sposób.

    W pracy przynajmniej nam płacą... A marnujemy tak jak sami sobie zadecydujemy w
    dodatku nie uważając tego za marnowanie.

    Pozdrawia mPrzemek

  • 37. Data: 2007-07-25 20:41:31
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 14:20
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ovuqzik6g2ep$.1jsxr7nc6idgn.dlg@40tude.net>):

    > wpada
    > w panikę ze strachu przed wojskiem

    Dlaczego strachu? Ja np. ideologicznie się nie zgadzam z wstępowaniem w
    szeregi organizacji zajmującej się zabijaniem niewinnych ludzi. A już w
    obecnych czasach, gdy zabija się w imię Wielkiego Brata Zza Oceanu, to
    wolałbym dać się rozstrzelać za dezercję...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 38. Data: 2007-07-25 20:45:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 17:25
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f87q1v$126$1@inews.gazeta.pl>):

    > przyjaciolka nie, przyjaciel raczej tak, no chyba, ze miales na mysli
    > znajomego lub kolege.

    Cie się nie pomerdał kochanek z przyjacielem? To już mężczyzna nie może być
    przyjacielem?

  • 39. Data: 2007-07-25 20:47:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 25 lipca 2007 17:24
    (autor SQLwysyn
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <46a76936$0$13821$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > I po co było kończyć studia, skoro nadal jestes analfabetą?

    Jak analfabetą? Przecie literki zna... A że wielbłądy mu się zdarzają? Może
    polonistyki nie kończył...

  • 40. Data: 2007-07-25 20:51:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message

    > Cie się nie pomerdał kochanek z przyjacielem? To już mężczyzna nie może
    > być
    > przyjacielem?

    Nie no skądże, może.