  • 11. Data: 2007-01-07 16:01:00
    Temat: Re: Jestem podejrzany i chce obejrzeć akta sprawy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    TomTom napisał(a):

    > Sorry, zapomniałem o takiej możliwości, ale generalnie może prokuratora olać
    > :-)

    Olać może nawet siebie, ale z tego powodu nie będzie odroczenia rozprawy
    przed sądem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 12. Data: 2007-01-07 16:04:28
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    > Olać może nawet siebie, ale z tego powodu nie będzie odroczenia rozprawy
    > przed sądem.

    No, z dalszą dyskusją powinieneś udać się na wczoraj założoną grupę
    dyskusyjną "prawo.farmazon"

    AMEN

  • 13. Data: 2007-01-07 17:48:31
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Z tego wszystkiego wynika, że prokurator MUSI się zgodzić ale jeśli nie ma
    > czasu to może odpowiedzieć, że nie dziś bo jest zajęty i w ten właśnie
    > sposób mnie zbywają już kilka razy.

    Nic takiego nie wynika.
    Jesli chodzi o dostep podejrzanego do akt to mozliwe sa dwie sytuacje:
    1)dostep do nich (przegladanie) w toku postepowania przygotowawczego - tutaj
    dostep MOZLIWY jest za zgoda prowadzacego postepowanie; ten zas z uwagi na
    "dobro postepowania" moze odmowic (to jest sporne), ale bez watpienia moze
    opoznic to
    2) dostep do nich pod koniec postepowania (tzw . koncowe zaznajomienie z
    materialami postepowania) - tutaj TRZEBA umozliwic przegladanie akt i
    dokonac zaznajomienia jesli podejrzany zlozy wniosek o to.

    Ja nie wiem o ktora sytuacje chodzi, ale z tego co napisales wyzej to chodzi
    o pkt1 ?

    Cezar

  • 14. Data: 2007-01-07 22:07:35
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Olać może nawet siebie, ale z tego powodu nie będzie odroczenia rozprawy
    > przed sądem.

    no jasne ze nie bedzie, musialby przy okazji olac sedziego, prokuratora,
    protokolantke/a i wtedy odrocza rozprawe ;)

    --
    Pozdro
    Harry

  • 15. Data: 2007-01-08 16:16:19