  • 1. Data: 2007-05-31 14:12:44
    Temat: Jestem karany czy nie?
    Od: "peter" <n...@s...pl>

    Witam
    Podobno mozna figurowac jako osoba karana nawet po umorzeniu sprawy karnej.
    Jaki to musi byc "rodzaj umorzenia" zeby byc karanym a jaki zeby nie byc
    karanym? Pytam poniewaz mialem sprawe w sadzie z prywatnego oskarzenia -
    koles oskarzyl mnie o wtargniecie na jego posesje, probe pobicia, wyzwiska
    itp. Oczywiscie 90% danych w pozwie to stek bzdur - no ale mniejsza z tym -
    doszlo do pewnego incydentu. W sadzie na I rozprawie doszlo do ugody -
    przeprosilem kolesia za incydent. Pokrotce przedstawilem tez swoja wersje
    wydarzen. Mialem mu jeszcze zwrocic 300 zl kosztow jakie poniosl (on mial
    adwokata - ja nie). Sedzia prowadzacy powiedzial, ze umarza sprawe i to byl
    koniec. I teraz moje pytanie: jestem "karany" czy nie? Sedzia nie mowil nic
    o warunkowym umorzeniu sprawy ani zadnym okresie proby.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-05-31 14:14:14
    Temat: Re: Jestem karany czy nie?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    peter pisze:

    > I teraz moje pytanie: jestem "karany" czy nie?

    Nie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-05-31 18:57:42
    Od: "::WireFree::" <m...@n...magicbox.pl>

    Jestes karany dopiero wtedy jak pol roku zyles na koszt panstwa.