  • 11. Data: 2009-04-04 13:59:51
    Temat: Re: Jestem dumny z naszego prawa
    Od: Atre <n...@n...net>

    Jacek wrote:
    > http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=89
    64
    > Jacek
    > PS
    > Może to za daleko idący wniosek, ale obserwując asortyment sklepów
    > motoryzacyjnych oraz stacji paliw, to prawie 100% sprzedaje takie rzeczy.
    > Czyżbyśmy naprawde byli narodem przestępców?

    A poczytaj sobie jedna z nowelizacji KK, podawanie linkow tez jest
    przestepstwem !

    Witaj Pan w Polsce.

  • 12. Data: 2009-04-04 14:20:38
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "AnnS" <anns@[wytnijto]epf.pl> napisał(a)

    > Jakby nie patrzeć, to u nas to prawo jest tak elastyczne, podatne na
    > naciąganie i prawnicy z tego często korzystają, że niedługo patrzeć jak
    > znajdą paragraf, zakazujący oddychanie publicznym powietrzem.

    A to nie ma takiego prawa? Przecież są miejsca gdzie nie wolno oddychać
    publicznym powietrzem, a przynajmniej nie za darmo.

    pozdr
    lublex

  • 13. Data: 2009-04-04 15:34:56
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > http://www.pomorska.policja.gov.pl/serwisb.php?nr=89
    64

    "policjanci z wydziału dw. z przestępczością gospodarczą komendy miejskiej w
    Słupsku zabezpieczyli towar z podrobionymi znakami firmowymi"

    Psom łańcuchowym właścicieli znaków towarowych gratulujemy dobrze wykonanego
    rozkazu. Teraz warować!

    pzdr
    Mariano łożący podatki na tak spektakularne akcje podczas gdy nie ma na zwykłe
    patrole

  • 14. Data: 2009-04-04 15:47:43
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Skąd wie? Bo sprowadza z Chin za 1/10 normalnej ceny.

    Tak, prokuratorku. Jeśli coś się wydaje głupcowi w todze, to już jest dowodem.

    Eh, gdzieś te czasy, gdy takie łajzy jak ty oskarżały za spekulację i sprzedaż w
    cenie innej niż normalna, reglamentowana.

    mi

  • 15. Data: 2009-04-04 16:01:32
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Np. cena, za jaką oferuję podobną rzecz autoryzowane hurtownie.
    > Albo np. cena o 15% niższa od tej, za jaką sprzedaje to w detalu.

    Te ceny to jest akurat rozbój w biały dzień, też trzeba by się za to ktoś
    (np. naród) wziął :)
    Poza tym ciekawe czy wartość tej kontrabandy ustalili w/g ceny sprzedaży w
    tym sklepie, czy cenę hurtu w jakim było to kupione.

    Ciekawe też czy tak spektakularna i zakończona ogromnym sukcesem akcja nie
    kosztowała o wiele drożej niż wartość towaru.

    Normalnie to chyba właściciel praw do tego znaczka powinien podać sklep do
    sądu a nie policję państwową fatygować za moje między innymi pieniądze.

    boropi

  • 16. Data: 2009-04-06 07:31:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jb pisze:

    > Np. cena, za jaką oferuję podobną rzecz autoryzowane hurtownie.

    Wiesz - jest wolny rynek i wolno sprzedawać każdy towar dowolnie drogo
    lub dowolnie tanio.

    To za komuny cena inna, niż urzędowa, była podejrzana ;->