  • 1. Data: 2007-05-15 11:06:22
    Temat: Jest wyrok i co dalej?
    Od: "P.B." <p...@p...onet.pl>

    Witam, jako zupełny dyletant w prawie proszę o podpowiedź.
    Będąc osobą poszkodowaną po wielu latach doczekałem się wuroku sądowego.
    Sprawca (chodzi o przywłaszczenie pewnej kwoty pieniędzy) w procesie karnym
    dostał rok w zawieszeniu na dwa lata i 6 m-cy na zwrot zagarniętej kiedyś
    sumy. Wyrok ma pieczęć, że jest prawomocny z dniem 19.04.07 i podlega
    natychmiastowemu wykonaniu.
    I co dalej?
    Mam poprostu czekać?
    Czy powinienem coś zrobić?
    Czy idzie się z tym do komornika i kiedy?
    Jak powinienem się zachować?
    pozdr.

  • 2. Data: 2007-05-15 12:03:18
    Temat: Re: Jest wyrok i co dalej?
    Od: l...@i...eu

> [...]
    > Mam poprostu czekać?
    > Czy powinienem coś zrobić?
    > Czy idzie się z tym do komornika i kiedy?

    złożyć wniosek o klauzulę wykonalności i do komornika.

  • 3. Data: 2007-05-15 12:36:24
    Od: p...@p...onet.pl

    > złożyć wniosek o klauzulę wykonalności i do komornika.

    Ale kiedy, czy można już teraz?
    W wyroku jest przecież termin 6 m-cy na zwrot kasy (czyli październik).

    pozdr.

  • 4. Data: 2007-05-15 12:52:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p...@p...onet.pl pisze:

    > W wyroku jest przecież termin 6 m-cy na zwrot kasy (czyli październik).

    Przecie4ż tego nie napisałeś....

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 5. Data: 2007-05-15 13:23:45
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Tue, 15 May 2007 14:52:21 +0200, Johnson wrote:

    > Przecie4ż tego nie napisałeś....

    Przecież napisał.

    --
    spaceman