  • 1. Data: 2006-11-03 12:32:54
    Temat: Jest taki watek na grupie krakowskiej.
    Od: "ona" <o...@v...pl>

    Prosze czy ktos z was wie czy faktycznie mozna jezdzic na starym
    prawie jazdy?

    To znalazlam na krakowskiej grupie:

    "Kierowco! Nie zdazyles z wymiana prawa jazdy i jeszcze dostales
    mandat
    za jazde ze starym dokumentem? Wedlug Naczelnego Sadu
    Administracyjnego twoje "prawko" jest wciaz wazne

    http://serwisy.gazeta.pl/metro/1,50145,3692089.html"

    Dziekuje z góry za odpowiedzi
    :)))

  • 2. Data: 2006-11-03 15:44:19
    Temat: Re: Jest taki watek na grupie krakowskiej.
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Prosze czy ktos z was wie czy faktycznie mozna jezdzic na starym
    prawie jazdy?

    Mozna. Prawo jazdy traci tylko jako papier swoja waznosc. W wypadku
    zatrzymania przez misków dostajesz pokwitowanie na 7 dni + ewentualnie 50
    zl. Pokwitowanie bierzesz, mandatu nie przyjmujesz i policja kieruja sprawe
    do sadu, gdzie ja wygrywasz.

    +inz.prawa+

  • 3. Data: 2006-11-03 17:36:08
    Od: "Przemek Lipski" <d...@W...epf.pl>

    Uzytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zatrzymania przez misków dostajesz pokwitowanie na 7 dni + ewentualnie 50
    > zl. Pokwitowanie bierzesz, mandatu nie przyjmujesz i policja kieruja

    Hmmm, ale zgodnie z wyrokiem sadu (z linku) nawet jako papier nie traci swej
    waznosci.

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2006-11-03 18:06:46
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Hmmm, ale zgodnie z wyrokiem sadu (z linku) nawet jako papier nie traci
    > swej waznosci.

    Ano nie traci. Szkoda, że tak późno się tym zajęli.

    +inż.prawa+