  • 51. Data: 2023-08-23 14:58:15
    Temat: Re: Jest pan "uczestnikiem interwencji"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.08.2023 o 00:52, n...@o...pl pisze:
    > Frasyniuk twierdzi inaczej niż ty i sąd przyznał mu rację.

    I ile czau mu to zajęło? A wystarczyło podać personalia.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 52. Data: 2023-08-23 15:45:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I ile czau mu to zajęło? A wystarczyło podać personalia.

    Ale dlaczego ktoś ma podawać swoje personalia, skoro nie musi?
    Dla świętego spokoju? Bo to zajmuje mniej czasu?
    Serio?

    To może dla świętego spokoju należy przestać protestować przeciwko
    pisowi i pozwolić wprowadzić katotaliban i państwo policyjne?
    Bo to dużo czasu zajmuje.
    Na tym to polega?

    Pewnie bliżej ci do emerytury niż dalej, więc nie ma już szans żebyś w
    końcu zrozumiał sens swojej pracy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 53. Data: 2023-08-24 07:01:58
    Od: PD <p...@g...pl>

    > I ile czau mu to zajęło? A wystarczyło podać personalia.

    A guzik. Skoro Was "Matka nie nauczyła", że prawa trzeba przestrzegać,
    to my was nauczymy ;)

    I takie teksty, to też wywołują skojarzenia pt. "podpiszcie i zaraz
    wyjdziecie, nic was to nie kosztuje, rodzina nie będzie się martwić".

    PD