  • 41. Data: 2023-08-21 09:10:00
    Temat: Re: Jest pan "uczestnikiem interwencji"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bezdyskusyjnie. Tylko nie wiem, czy akurat temu facetowi powinno
    > szczególnie na tym zależeć. Bo jeśli podejdą do niego jako podejrzanego
    > o szpiegostwo, to bedzie przerwa w emisji filmików.

    Czyli wymyślą nieprawdziwy zarzut, byle tylko się do niego
    przypierdolić, bo przecież wiedzą, że on nie szpieguje.
    Najwyżej się później zmieni?

    Czyli nadal nie rozumiesz sensu swojej pracy.
    A nie prościej, skoro nie robi nic złego i nie łamie prawa, w ogóle do
    niego nie podchodzić?
    Jaki jest sens wymyślania podstaw z dupy tylko po to, żeby kogoś
    wylegitymować?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 42. Data: 2023-08-21 14:06:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.08.2023 o 22:22, Shrek pisze:
    > Legitymowania - a to wymaga podania przyczyny i jaki konkretnie paragraf
    > narusza.
    Ależ legitymowany nie musi czegokolwiek naruszać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 43. Data: 2023-08-21 14:08:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Dla mnie to trochę taki przypadek jak ten z ochroniarzem-bucem. Jeśli co
    > zacytował watkotwórca jest zgodne z prawdą (nie oglądałem tego filmiku)
    > to należało przynajmniej poprawić tego policjanta, bo co to za tekst, że
    > o jego byciu w prawie zdecyduje sąd, ale odmawiając mu popełnia się
    > wykroczenie? Ja tam do dowolnej osoby podchodzę zwykle bardzo otwarcie i
    > staram się życia jej i sobie nie utrudniać, do czasu jak czegoś nie
    > wywinie. W końcu mozna MZ podac jakiś rozsądny powód i niekoniecznie zaraz
    > zamykać jak gdzieindziej sugerujesz.
    Tyle, że tu nie moa o "dowolnej" osobie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 44. Data: 2023-08-21 15:12:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.08.2023 o 09:10, Kviat pisze:

> [...]
    > niego nie podchodzić?
    > Jaki jest sens wymyślania podstaw z dupy tylko po to, żeby kogoś

    To wymagałoby solidnego szkolenia.

    A tak przy okazji szkolenia:) Wiecie kto pilotował śmigłowiec policyjny,
    co mało co nie spowodował katastrofy lotniczej na pikniku wyborczym? Ano
    sam szef szkolenia lotniczego policji. A wiecie że jest on prawomocnie
    skazany za spowodowanie katastrofy innego śmigłowca, gdzie zginął
    człowiek? No to już wiecie - skoro takie debeściaki szkolą kolejnych
    debeściaków to nic dziwnego że jest jak jest.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2023-08-21 19:27:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ legitymowany nie musi czegokolwiek naruszać.

    Ale powód musi być.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2023-08-21 20:08:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.08.2023 o 19:27, Shrek pisze:
    > Ale powód musi być.
    Bez wątpienia masz rację.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 47. Data: 2023-08-21 20:31:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bez wątpienia masz rację.

    Co zamyka temat.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2023-08-22 19:53:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Aug 2023 15:12:01 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > A tak przy okazji szkolenia:) Wiecie kto pilotował śmigłowiec policyjny,
    > co mało co nie spowodował katastrofy lotniczej na pikniku wyborczym? Ano

    Całej policji, czy jakiegos regionu/oddziału?

    > A wiecie że jest on prawomocnie
    > skazany za spowodowanie katastrofy innego śmigłowca, gdzie zginął
    > człowiek?

    13 lat temu.

    > No to już wiecie - skoro takie debeściaki szkolą kolejnych
    > debeściaków to nic dziwnego że jest jak jest.

    Ale jak dostał wyrok w zawiasach, to trenował przepisowe i bezpieczne
    latanie :-)

    Mnie tam bardziej interesuje, czy wojskowy helikopter to jest dobry
    zakup dla policji.
    Co prawda on bardziej transportowy, a lekkie opancerzenie ...
    moze i przydatne, jak sie nad bandytami lata ...

    J.

  • 49. Data: 2023-08-22 20:13:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.08.2023 o 19:53, J.F pisze:

    > Całej policji, czy jakiegos regionu/oddziału?

    Całej, ale już chyba były;)

    > Ale jak dostał wyrok w zawiasach, to trenował przepisowe i bezpieczne
    > latanie :-)

    Ale uparty jest. Nie było lepszego kandydata?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2023-08-23 00:52:11
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Czego tu nie rozumiesz? Odmowa podania danych jest wykroczeniem.

    Frasyniuk twierdzi inaczej niż ty i sąd przyznał mu rację.

    > Możesz
    > nie przyjąć mandatu i sąd oceni, czy policjant miał prawo Cię
    > wylegitymować, czy nie.

    Frasyniuk nie wylegitymował się i wygrał.

    PS. Czy jakby domagał się $$$, to policjant powinien wypłacić z własnych? A
    może jakaś dyscyplinarka?