  • 1. Data: 2010-06-28 14:14:44
    Temat: Jest dobrze!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    Dziś otrzymałem od US zwrot nadpłaconego podatku.
    Większy niż sam sobie wyliczyłem i w PITcie zapodałem.
    To już chyba VI Rzeczpospolita się zaczęła... :)))
    MSPANC

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2010-06-28 15:04:47
    Temat: Re: Jest dobrze!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    log.net.pl
    *Jotte* napisał(-a):

    > Dziś otrzymałem od US zwrot nadpłaconego podatku.
    > Większy niż sam sobie wyliczyłem i w PITcie zapodałem.
    > To już chyba VI Rzeczpospolita się zaczęła... :)))

    Jak się jorgną to każą sobie zwrócić nadpłaconą różnicę x3 :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-06-28 15:34:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    log.net.pl

    > Jak się jorgną to każą sobie zwrócić nadpłaconą różnicę x3 :D

    z odsetkami :)

  • 4. Data: 2010-06-28 17:12:56
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 28 Jun 2010 16:14:44 +0200, Jotte napisał(a):

    > Dziś otrzymałem od US zwrot nadpłaconego podatku.
    > Większy niż sam sobie wyliczyłem i w PITcie zapodałem.
    > To już chyba VI Rzeczpospolita się zaczęła... :)))
    > MSPANC

    Proponuję się spakować i wiać gdzieś do Afryki, czy tam na inną Antarktydę.
    Jak urzędnicza machina przemieli tą kwotę i wyjdzie że się nie zgadza, to
    zaraz wszystko zaczną sprawdzać, a wtedy to czort wie... może i dom trzeba
    będzie oddać?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2010-06-30 07:16:38
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Dziś otrzymałem od US zwrot nadpłaconego podatku.
    > Większy niż sam sobie wyliczyłem i w PITcie zapodałem.

    Tez dostałem wiecej niz pczatkowo w PIT miałem. Tyle, ze zanim dostałem to
    musiałem sie do US stawic i kwote poprawic.