  • 31. Data: 2008-10-24 16:38:26
    Temat: Re: Jejejeje, jak to w UK nie jest źle
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 15:48:16 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tia, a jak rząd wprowadzi obowiązek posiadania działającego non-stop
    > indywidualnego namiernika, to też uznasz to za super pomysł? W końcu co
    > ci szkodzi, że władze dokładnie wiedzą, gdzie i kiedy byłeś...

    Super to nie, ale pomysł jak pomysł. W czym by Ci miało przeszkadzać
    to ze ktoś wie ile czasu spędzasz w ubikacji, albo kogo odwiedzasz
    po pracy ;-) Problemem by była raczej ochrona takich danych przed
    osobami nieuprawnionymi.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 32. Data: 2008-10-24 16:39:33
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 19:31:15 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

    > po pierwsze - jedno z dwojga: albo chcesz byc anonimowy to wtedy pilnuj PUKu
    > jak oka w glowie, albo nie badz anonimowy i wypelnij formularz

    A jest jakiś rozsądny powód by być anonimowym wobec operatora?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 33. Data: 2008-10-24 17:35:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

> [...]
    > to ze ktoś wie ile czasu spędzasz w ubikacji, albo kogo odwiedzasz
    > po pracy ;-) Problemem by była raczej ochrona takich danych przed

    Że ktoś przypadkiem się dowiedział, gdzie byłem - mam to w nosie.

    Ale permanentna inwigilacja za MOJE pieniądze?! Ja sobie nie życzę.

  • 34. Data: 2008-10-24 20:41:35
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > A jest jakiś rozsądny powód by być anonimowym wobec operatora?

    żeby ci spamu na skrzynki meilowe, domowe i telefonicznie nie wysyłał:O)
    czy to wystarczajacy powód?

  • 35. Data: 2008-10-25 13:56:57
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in

    > W czym by Ci mialo przeszkadzac
    > to ze ktos wie ile czasu spędzasz w ubikacji, albo kogo odwiedzasz
    > po pracy ;-) Problemem by byla raczej ochrona takich danych przed
    > osobami nieuprawnionymi.

    dla chcacego nie ma nic trudnego zeby dotrzec do osob 'uprawnionych'

    --
    Y?

  • 36. Data: 2008-10-25 14:00:41
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    > A jest jakis rozsadny powód by byc anonimowym wobec operatora?

    wiesz... zycie jest nieprzewidywalne, zawsze dostarczy ci milion scenariuszy
    ktorych zaden mundrala by nigdy nie wysnil, i nikt nie musi sie bawic w Boga

    zyjemy ponoc w wolnym kraju i jak czlowiek chce byc anonimowy wobec prywatnej
    firmy to ma do tego KONSTYTUCYJNE prawo

    --
    Y?

  • 37. Data: 2008-10-25 14:04:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 25 październik 2008 16:00
    (autor Yyy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <X...@2...180.128.149>):

    > zyjemy ponoc w wolnym kraju i jak czlowiek chce byc anonimowy wobec
    > prywatnej firmy to ma do tego KONSTYTUCYJNE prawo

    No... Można nie korzystać z usług. Jak chcesz kupować w Makro, nie możesz
    być anonimowy... Jak chcesz zostać klientem wypożyczalni wideło, nie możesz
    zostać anonimowy. Jak chcesz zostać klientem platformy cyfrowej np. Cyfrowy
    Polsat, nie możesz być anonimowy... itd... A akurat jak chcesz zostać
    uprzywilejowanym (bo zwykłym możesz) klientem telefonów przedpłacanych to
    możesz... To jest wyjątek od reguły, a ludzie i tak płaczą... Pytanie czy
    ludzie czy może przestępcy, co chcą dzwonić bez wykrycia...
    --
    Tristan

  • 38. Data: 2008-10-25 14:11:58
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Tristan <n...@s...pl> wrote in news:gdv91l$506$8@news.onet.pl:

    > Jak chcesz zostac klientem platformy cyfrowej np. Cyfrowy
    > Polsat, nie mozesz byc anonimowy...

    no, ale tez mamy juz "telewizje na karte" :))
    http://telewizjanakarte.pl/

    > Pytanie czy
    > ludzie czy moze przestępcy, co chca dzwonic bez wykrycia...

    w policji tez nie pracuja anioly, sa tam policjanci SKORUMPOWANI czy
    powiazani z GANGAMI
    jako uczciwy czlowiek mozesz latwo wejsc w droge jakiemus gangowi i poprzez
    "swoich" policjantow dobiora ci sie do dupy majac uprzywilejowany dostep do
    roznych twoich danych

    a przestepcy to i tak zawsze sobie poradza, wyciagnie ci taki z kieszeni twoj
    fonik i po rozmowie zrzuci z dachu :P

    --
    Y?

  • 39. Data: 2008-10-25 21:06:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > możesz... To jest wyjątek od reguły, a ludzie i tak płaczą... Pytanie czy
    > ludzie czy może przestępcy, co chcą dzwonić bez wykrycia...

    No cóż, w takim razie jesteś bandytą i zbrodniarzem, bo przedstawiasz
    się jakąś bandycką ksywką i nie podajesz swojego adresu zamieszkania ni
    PESELu ;->

  • 40. Data: 2008-10-28 10:23:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 25 październik 2008 16:11
    (autor Yyy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <X...@2...180.128.149>):

    > no, ale tez mamy juz "telewizje na karte" :))
    > http://telewizjanakarte.pl/

    buhahahaha, ale się uśmiałem... Oferta niesamowita :D

    A i tak anonimowo się chyba nie da...
    --
    Tristan