  • 21. Data: 2008-10-22 21:35:45
    Temat: Re: Jejejeje, jak to w UK nie jest źle
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 22 Oct 2008 12:16:45 +0000 (UTC), Yyy <y...@m...o2.pl>
    wrote:

    >Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote in

    >no, sam starter to nie
    >
    >ale juz inny prepaid wraz z telefonem typu ZETAFON, TakTakFon itepe...

    bo kupujesz po cenie promocyjnej.
    ale zawsze mozesz kupic starter oddzielnie a telefon oddzielnie
    (ostatnio kupilem do fabryki jakas prosta nokie za bodajze 89 zl)
    nigdzie nie bedzie zarejestrowany na twoje nazwisko twoj telefon lub
    twoja karta :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 22. Data: 2008-10-23 07:22:26
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Oct 2008 23:41:43 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

    > nie jest to nowy pomysł, już parę lat temu aby kupić pre-paida na
    > Słowacji trzeba było okazywać dowód w celu "zarejestrowania", ale wtedy
    > nikomu to nie przeszkadzało.

    A dlaczego by to miało komuś przeszkadzać? Matce zarejestrowałęm prepaida
    i przynajmniej dzięki temu mogłem zadzwonić do operatora i odzyskać PUK
    jak się zablokował (a karteczkę z pin i puk wcięło gdzieś). Poza tym
    w czym by to miało komuś przeszkadzać że operator zna jego dane? Wyznać
    miłość sąsiadce nadal możemy anonimowo dla niej.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 23. Data: 2008-10-23 13:48:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

> [...]
    > w czym by to miało komuś przeszkadzać że operator zna jego dane? Wyznać
    > miłość sąsiadce nadal możemy anonimowo dla niej.

    Tia, a jak rząd wprowadzi obowiązek posiadania działającego non-stop
    indywidualnego namiernika, to też uznasz to za super pomysł? W końcu co
    ci szkodzi, że władze dokładnie wiedzą, gdzie i kiedy byłeś...

  • 24. Data: 2008-10-23 16:02:09
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

> [...]

    > ale starter pre-paid mozesz sobie kupic od reki "w co drugim kiosku" i
    > chyba teraz przy wiekszosci kas marketowych i jakos nikt nie domaga

    OK, ale do tych prepaids sa dolaczone formularze zebys wypelnil danymi
    osobowymi wraz z PESELEM itede
    i jest pouczenie, ze jesli tego nie zrobisz TERAZ to POTEM ZADNE REKLAMACJE,
    problemy, klopoty, bledy itede nie beda obslugiwane!

    --
    Y?

  • 25. Data: 2008-10-23 16:31:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 23 październik 2008 18:02
    (autor Yyy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <X...@2...180.128.149>):

> [...]
    > i jest pouczenie, ze jesli tego nie zrobisz TERAZ to POTEM ZADNE
    > REKLAMACJE, problemy, klopoty, bledy itede nie beda obslugiwane!

    Dziwisz się? Jak mają Cię obsługiwać, jak nie wiedzą czyś właściciel...

    --
    Tristan

  • 26. Data: 2008-10-23 17:38:31
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 23 Oct 2008 16:02:09 +0000 (UTC), Yyy <y...@m...o2.pl>
    wrote:

> [...]
    >i jest pouczenie, ze jesli tego nie zrobisz TERAZ to POTEM ZADNE REKLAMACJE,
    >problemy, klopoty, bledy itede nie beda obslugiwane!

    w ktorej to sieci jest?
    bo ostatnio kupwoalem do fabryki aktywacje carrefour mova i nie ma
    zadnego obowiazku wypelniania jakiegokolwiek formularza, ani nie ma
    tez zadnego formularza.
    wczesniej kupowalem inne prepaiduy, to formularze byly do ich
    programow lojalnosciowych (a w programie lojalnosciowym nie ma
    obowiazku uczestniczyc).

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 27. Data: 2008-10-23 18:46:10
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    > ostatnio kupwoalem do fabryki aktywacje carrefour mova i nie ma
    > zadnego obowiazku wypelniania jakiegokolwiek formularza, ani nie ma
    > tez zadnego formularza

    i do Heyah tez nie ma

    ale jest chyba do Ery i Orange, nie wiem ostatnio nie kupowalem (bo ilez mam
    miec tych pripejduw?!) ale wtedy kiedy to robilem to byly

    --
    Y?

  • 28. Data: 2008-10-23 18:46:48
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Tristan <n...@s...pl> wrote in news:gdq8tb$vem$3@news.onet.pl:

    > Dziwisz się? Jak maja Cię obslugiwac, jak nie wiedza czys wlasciciel...

    od tego jest PUK

    --
    Y?

  • 29. Data: 2008-10-23 19:25:24
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Oct 2008 18:46:48 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

    > od tego jest PUK

    A jak zgubisz PUK to kto Ci go poda?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 30. Data: 2008-10-23 19:31:15
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in

    > A jak zgubisz PUK to kto Ci go poda?

    po pierwsze - jedno z dwojga: albo chcesz byc anonimowy to wtedy pilnuj PUKu
    jak oka w glowie, albo nie badz anonimowy i wypelnij formularz

    po drugie - mozna zrobic wywiad z czlowiekiem, zapytac o rozne szczegoly o
    ktorych wlasciciel TYLKO MOZE wiedziec: kiedy do kogo dzwonil,
    kiedy i za ile doladowywal itede

    --
    Y?