  • 21. Data: 2009-12-17 11:10:39
    Temat: Re: Jedno Okienko, załatwiania w ch......
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > 100 czy 120 za wydanie zmiany wpisu

    A dokładnie to 50 ;)

    ni chu chu
    100 albo wyzej
    napewno nie nizej - chyabz e to od urzedu zalezne ale na 100% nie placilem
    mniej niz 100. nawet tak kwota powinna byc na dokumencie wpisu do ew -
    wlasnie grzebie za nim

    hmmm no dobra z 2006 roku mialem 50pln

    musze grzebnac do pierwszego wpisu:) nie ma bata - jajca dam sobie uciac ze
    placilem ponad 100:)

  • 22. Data: 2009-12-17 11:21:22
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2009 o 12:10:39 Michał Gut
    <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > hmmm no dobra z 2006 roku mialem 50pln
    >
    > musze grzebnac do pierwszego wpisu:) nie ma bata - jajca dam sobie uciac

    Płaciłeś 100zł za wpis, 50 za zmianę wpisu, ponad 100 to było może ~150 za
    rejestrację do VAT.

    --
    Tomek

  • 23. Data: 2009-12-17 13:27:02
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Płaciłeś 100zł za wpis, 50 za zmianę wpisu, ponad 100 to było może ~150 za
    rejestrację do VAT.

    --

    zabij - nie powiem:D

    generalnie podsumowujac ucieszylem sie na wiesc ze nic nie musze bulic,
    nienawidze stac w kolejkach

  • 24. Data: 2009-12-17 13:31:30
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-12-2009 o 14:27:02 Michał Gut
    <m...@w...pl> napisał(a):

    > zabij - nie powiem:D
    > generalnie podsumowujac ucieszylem sie na wiesc ze nic nie musze bulic,
    > nienawidze stac w kolejkach

    Zaraz tam zabij, ćwiczyłem to kilka razy więc dobrze mi w pamięci utkwiło
    :)

    --
    Tomek