  • 201. Data: 2007-08-07 10:10:43
    Temat: Re: Jazda na świtłach w dzień ...
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 12:06
    (autor Mariusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f99gh0$20v$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Ja kazdy wydany grosz dla panstwa bede zalował, bo nasze panstwo to
    > niestety nas okrad, jak bedziesz winien dla US 5gr to musisz zaplacić.

    Ale to nie idzie na państwo a na benzynę! Z tych 5gr ile jest akcyzy? Nie
    przesadzaj. Bardziej się martw tym, że 1zł zdrożało przez rok. Tu akcyzy
    więcej idzie.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 202. Data: 2007-08-07 10:42:21
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przesadzaj. Bardziej się martw tym, że 1zł zdrożało przez rok. Tu akcyzy

    Państwo widzi w tym interes, w tych 5gr jest chyba 30% akcyzy nie pamietam
    dokładnie. W skali roku 122,5 - 30% = 36zł akcyzy a jak by to pomnozyc
    jeszcze przez ilość rodaków np. 8mln którzy robią 25 tys km rocznie to mamy
    8mln rodaków * 36zł akcyzy = 288mln zł czystego pieniadza, dochodu dla
    panstwa, i to jest minimum! co oni z taką kwota mogą zrobić, prosze jak z
    paru groszy mozna zrobić gruby pieniadz.

  • 203. Data: 2007-08-07 10:46:44
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

    >W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 11:56
    > (autor Mariusz
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f99ftr$5e$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > A niech dochodzą.... Mogę tyle zapłacić za ten komfort. Bardziej mnie
    > martwi
    > państwowe dochodzenie na innych aspektach, nic mi nie dających.
    > --

    Osobiscie uwazam ze ustawa o swiatłach powinna być jeszcze raz przemyślana
    przez nasze państwo, ale oni widzą w tym pieniadze , wiec raczej stara
    ustawa nie wróci.

  • 204. Data: 2007-08-07 11:01:19
    Temat: Re: Jazda na ?witłach w dzień ...
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Circulus V. napisał(a):
    > Ile lat mądralo musisz płacić składkę, żeby odłożyć 100.000 złotych? Hę?
    > Ile teraz płacisz, 200 zł na miesiąc? Nie bądź śmieszny. To co do tej pory
    > wpłaciłeś nie pokryje nawet kosztów transportu karetką i wstępnej
    > diagnostyki. A ja sobie nie życzę ze swoich składek pokrywać koszty twojej
    > swawoli.
    A jaki jest koszt leczenia raka płuc, czy krtani u wielbicieli tytoniu,
    albo "naprawiania" wątroby u wielbicieli trunków? Czy bezrobotny
    alkoholik objęty ubezpieczeniem zdrowotnym (bo się akurat w chwili
    trzeźwości zarejestrował jako bezrobotny) będzie w stanie odłożyć na
    leczenie sprzedając butelki?? Jak sobie nie życzysz pokrywać kosztów
    leczenia innych ze swojej składki, to po prostu przestań ją płacić.

    Maciek

  • 205. Data: 2007-08-07 11:22:34
    Temat: Re: Jazda na ?wit3ach w dzien ...
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 07 Aug
    2007 09:06:05 +0200, andrzej zeznał(a):

    > Rozmawiamy o JEDNYM "problemie", czyli PALIMY ŚWIAT?A, lub NIE PALIMY i
    > jeżeli palimy to co przez to ZYSKUJEMY a co TRACIMY.

    udowodnij że istnieje zależność: światła w dzień - uratowane życia.

    Bo na razie wynika coś dokładnie odwrotnego.

    Osobiste wycieczki możesz sobie darować, nie robią na mnie wrażenia

  • 206. Data: 2007-08-07 11:24:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > W skandynawii ZTCW są i nawet są na stałe wbudowane w pojazdy od lat.
    Yyyyyy ... a ta skandynawia, to nie jest przypadkiem jakoś bardziej na
    północ od nas , w związku z czym jazda na światłach w dzień ma tam nieco
    większy sens??

    Maciek

  • 207. Data: 2007-08-07 11:28:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Obowiązek jazdy na światłach cały dzień nie powstał dlatego, aby lepiej
    > Cię było widać w pogodny, słoneczny dzień. Obowiązek ten powstał przez kupę
    > ignorantów, którzy jeździli bez świateł chociaż było pochmurno i deszczowo,
    > a w takich warunkach światła znacznie poprawiają widoczność. Kierowcy nie
    > umieli myśleć i racjonalnie używać świateł, to ktoś musiał pomyśleć za nich.
    To chyba w takim razie wynik nieudolności naszej policji, bo to ich
    obowiązkiem jest wyłapywanie takich ignorantów. Może więc należało po
    prostu obciąć nakłady na policję, skoro się nie wywiązują, zamiast
    stosować odpowiedzialność zbiorową? ;-)

    Maciek

  • 208. Data: 2007-08-07 11:46:12
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 13:24
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f99l81$bkd$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Yyyyyy ... a ta skandynawia, to nie jest przypadkiem jakoś bardziej na
    > północ od nas , w związku z czym jazda na światłach w dzień ma tam nieco
    > większy sens??

    Albowiem? Myślisz, że na północy żyją smoki i jest wieczna ciemność?

    --

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 209. Data: 2007-08-07 11:47:00
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 13:28
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f99lfp$bkd$2@atlantis.news.tpi.pl>):

    > To chyba w takim razie wynik nieudolności naszej policji, bo to ich
    > obowiązkiem jest wyłapywanie takich ignorantów.

    Na podstawie? przecież wtedy to było tak sformułowane, że można się
    sprzeczać co do momentu włączenia.

  • 210. Data: 2007-08-07 11:48:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 12:42
    (autor Mariusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f99ijp$7al$1@nemesis.news.tpi.pl>):