  • 1. Data: 2008-04-25 22:16:31
    Temat: Jawność wyroków KPC
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    W jednym sądzie okręgowym cywilnym otrymałem informację, iż nie można
    zaznajomic się z wyrokami ani z wokandą z konkretnego dnia.

    Trochę to jednak ogranicza jawność wymiaru sprawiedliwości.

    Znam datę ogłoszenia wyroku i jedną stronę a chciałbym ustalić kto
    jest drugą stroną. Mam w tym pewien - moim zdaniem zasadny - powód by
    otrzymac taka informację i w związku z tym pytanie o co wnosić by
    otrzymać informację , o treść wyroku o podanie informacji na temat
    stron postępowania? czy jest odwołanie od ewentualnej decyzji
    odmawiającej takiej informacji?

    Konkretnie sprawa to postępowanie przed Sądem Okręgowym w Gdańsku
    Wydział I Cywilny z
    powództwa Przedsiębiorstwa Wielobranżowego Denar Sp. z o.o. z
    siedzibą
    w Gdańsku przeciwko osobie fizycznej o ustalenie.
    Wyrokiem Sądu Okręgowego z dnia 23 czerwca 2006 r. oddalono powództwo
    z uwagi na brak interesu prawnego powoda, który nie był stroną
    spornego porozumienia.

    Sygnatura sprawy to I C 1653/05

    Czy do ustalenia takich informacji można wynając adwokata, agencje
    detektywistyczną... :) z budzetem 150 zł?

    Pzdr,

  • 2. Data: 2008-04-26 03:19:34
    Temat: Re: Jawność wyroków KPC
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AmtoPm pisze:

    > W jednym sądzie okręgowym cywilnym otrymałem informację, iż nie można
    > zaznajomic się z wyrokami ani z wokandą z konkretnego dnia.

    Jak nie można: wokanda wsi na drzwiach. A co do wyroku wchodzisz na
    ogłoszenie i już wyrok znasz.

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 3. Data: 2008-04-26 08:05:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    [...]
    > Jak nie można: wokanda wsi na drzwiach. A co do wyroku wchodzisz na
    > ogłoszenie i już wyrok znasz.

    Jeszcze tylko udostępnij mu wehikuł czasu.

  • 4. Data: 2008-04-29 20:09:42
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    AmtoPm pisze:
> [...]
    >
    > Sygnatura sprawy to I C 1653/05
    >
    > Czy do ustalenia takich informacji można wynając adwokata, agencje
    > detektywistyczną... :) z budzetem 150 zł?

    podlaczam sie do pytania

    sprawa dotyczy wyroku przeciwko INCO Miedzynarodowa Korporacja
    Gospodarcza (proceder potocznie zwany argentyna) vs Pan Piotr D.(?)

    chodzi o kontakt z pokzywdzonym Panem Piotrem w celu przeprowadzenia
    procesu majacego na celu odzyskanie pieniedzy...

    pozdrawiam
    SlawcioD