  • 1. Data: 2010-11-14 18:42:50
    Temat: Jawność prac magisterskich
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Czy prace magisterskie są jawne ?
    Gdzie je można znaleźć ? Gdzie poczytać ? W bibliotece wydziału ?

    --
    Rezydent

  • 2. Data: 2010-11-14 18:56:37
    Temat: Re: Jawność prac magisterskich
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-11-14 19:42, Rezydent pisze:

    > Czy prace magisterskie są jawne ?
    > Gdzie je można znaleźć ? Gdzie poczytać ? W bibliotece wydziału ?

    Tak.
    pwz

  • 3. Data: 2010-11-14 19:01:40
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Tak.

    Nieprawda, ze sa jawne. Student sam decyduje o jawnosci. Przynajmniej tak
    bylo na moim wydziale.

    Dysiek

  • 4. Data: 2010-11-14 19:43:41
    Temat: Re: Jawno?? prac magisterskich
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Dysiek napisal:
    > Nieprawda, ze sa jawne. Student sam decyduje o jawnosci. Przynajmniej tak
    > bylo na moim wydziale.

    Są jawne. Student może EWENTUALNIE decydować o formie wydania, o ile ktoś
    ma na to ochotę. Tylko kto chciałby ten w przeważającej części chłam
    kompilacyjny czytać i po co...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2010-11-14 20:00:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Są jawne. Student może EWENTUALNIE decydować o formie wydania, o ile ktoś
    > ma na to ochotę. Tylko kto chciałby ten w przeważającej części chłam
    > kompilacyjny czytać i po co...

    Nie jestem do konca przekonany. U nas podpisaywalo sie zgode co do
    udostepniania pracy. A jak chcialem przeczytac mgr kogos to musial sie
    zgodzic autor.

    Dysiek

  • 6. Data: 2010-11-15 07:24:00
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    prace sa jawne dostepne w bibliotece ale jawnosc moze byc wyłączona!
    wystarczy ze w pracy były uzyte dane nie przeznaczone do publicznego widoku,
    chociazby z jakiejs firmy. kojarze z którejs mojej uczelni ze jeden student
    wykorzystywal za zgoda swojej firmy jej dane, ale pod warunkiem wylaczenia
    jawnosci pracy. dostep byl do niej ograniczony ale nie wiem dokladnie jak to
    dzialalo - napewno ot tak w bibliotece nie byla

  • 7. Data: 2010-11-15 10:25:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał Gut <m...@w...pl> writes:

    > prace sa jawne dostepne w bibliotece ale jawnosc moze byc wyłączona!

    U nas nie są. Są doktorskie.

    MJ

  • 8. Data: 2010-11-15 14:55:04
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/15/2010 4:25 AM, Michal Jankowski wrote:

    > U nas nie są. Są doktorskie.

    z prostej przyczyny.kto by tyle bezwartosciowej makulatury chcial
    trzymac w bibliotece.
    siedza pewnie rok gdzies w archiwum, a potem ida na przemiał.