  • 451. Data: 2009-07-22 08:17:27
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Twierdzisz, że w policji teraz tacy snajperzy, że bezbłędnie trafiają
    > oślepieni "długimi"? I są w stanie przetrwać bez strat trafienie zderzakiem?

    O ile nie pomyli im sie tygrys z weterynarzem.
    Policja ma wiele sukcesow - weterynarze, studenci, 2 niewinnych chlopakow,
    jakis motocyklista bez prawka.
    Tylko jak w Magdalence trafili na bandziora, w wypadku ktorego uzycie
    broni bylo uzasadnione, to dostali lomot. Wiec trzeba sobie znalezc
    latwiejsze cele.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 452. Data: 2009-07-22 08:17:29
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisali:

    > znaczy się, przez głupi wybryk ktoś pomylił amunicję?

    No tak. Mieli czelnosc pojawic sie na juwenaliach, pan wladza tak sie
    zdenerwowal, ze mu sie kolorki pomylily.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 453. Data: 2009-07-22 08:17:30
    Temat: Re: Jako? cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > Jak będzie gankster, to tym bardziej zacznie strzelać. Policjant będzie sie
    > starał Cie zatrzymać. gankster zastrzelic.

    Narazie w Polsce jest odwrotnie.

    > Ale czy to oznacza, ze policjanciw Poznaniu naruszyli prawo?

    Tak - zabicie niewinnego czlowieka jest wbrew prawu.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 454. Data: 2009-07-22 08:22:09
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > Wszystko fajno, tylko nadal nie ma konstruktywnej dyskusji. Co Waszym
    > zdaniem konkretnie źle zrobiono? Bezpośrednio po akcji twierdziłem, że jest
    > wszystko OK! Teraz i sąd na takim stanowisku stanął,a Wy dalej próbujecie
    > szukać dziury w całym.

    ROTFL :DDDDDDDDDDDD
    Wszystko OK. Jedna osoba nie zyje, drugi kaleka - wszystko jest OK.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 455. Data: 2009-07-22 08:24:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Znaczy pistolety przypadkowo im wypalily kilkadziesiat razy w strone
    > samochodu. Dobrze sie czujesz?

    nie rozumiesz co sam piszesz, sugerujesz ze policjanci specjalnie strzelali
    do niewinnego czlowieka, co jest nieprawda, strzelali majac swiadomosc ze
    jest "winny"

    > Nie interesuje mnie ich kulawe "rozeznanie". Zatrzymali wlasciwego
    > bandziora bez strelania? Zatrzymali - czyli sztrelanie nie bylo konieczne.

    ale interesuje to tych, ktorzy podchodza do sprawy bez emocji, dlatego jest
    sad, a nie samosad

    > Nie, mieli informacje, ze z pod domu bandziora wyjechal taki a taki
    > samochod. Wiec radosnie sobie zalozyli, ze jedzie w nim bandzior.
    > Czyli nie bylo zadnych przeslanek do ostrzelania samochodu.

    oczywiscie ty wiesz lepiej, a ja twierdze ze swiadek przestepce rozpoznal i
    stad sledzenie samochodu

    > Przed strelanina wiedzieli, ze w samochodzie sa 2 osoby

    przyznali sie do tego, czy tak twierdza swiadkowie?

  • 456. Data: 2009-07-22 08:25:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Bzdura. Gdyby slyszeli, ze to policja,to by sie zatrzymali. Nie mieli
    > przeciez powodu do ucieczki.

    ale to ty tak zakladasz, kto inny twierdzi co innego, a jak bylo naprawde,
    tego nikt z nas nie wie

  • 457. Data: 2009-07-22 08:52:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> writes:

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > ale to ty tak zakladasz, kto inny twierdzi co innego, a jak bylo
    > naprawde, tego nikt z nas nie wie

    Zna w koncu ktos uzasadnienie wyroku? Tam jest napisane, w przelozeniu
    na jezyk potoczny,

    a) prokuratura nie przedstawila wystarczajacych dowodow na zlamanie
    prawa przez policjantow

    czy

    b) obrona przedstawila dowody swiadczace z calkowita pewnoscia, ze
    policjanci prawa nie zlamali

    ?

    Bo cos mi sie wydaje, ze raczej a) i ze watpliwosci na korzysc
    oskarzonego...

    MJ

  • 458. Data: 2009-07-22 08:54:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Wszystko fajno, tylko nadal nie ma konstruktywnej dyskusji. Co Waszym
    > zdaniem konkretnie źle zrobiono? Bezpośrednio po akcji twierdziłem, że
    > jest wszystko OK! Teraz i sąd na takim stanowisku stanął,a Wy dalej

    Sad stanal na stanowisku "wszystko OK", czy raczej "brak dowodow
    winy"?

    MJ

  • 459. Data: 2009-07-22 11:02:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 10:25:35 +0200, szerszen napisał(a):
    > ale to ty tak zakladasz, kto inny twierdzi co innego, a jak bylo naprawde,
    > tego nikt z nas nie wie

    Każdy normalny człowiek wiedząc że ma do czynienia z policją nie uciekałby.
    Jakoś śledztwo nie wykazało by zabity i okaleczony mieli cokolwiek na
    sumieniu, a z pewnością taka informacja by była wywleczona i rozgłośniona
    by usprawiedliwić to co zrobili policjanci. Dlatego dużo bardziej
    prawdopodobna jest opcja, że kierowca nie usłyszał wywrzeszczanego "stój
    policja".

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 460. Data: 2009-07-22 11:05:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 10:24:46 +0200, szerszen napisał(a):
    > nie rozumiesz co sam piszesz, sugerujesz ze policjanci specjalnie strzelali
    > do niewinnego czlowieka, co jest nieprawda, strzelali majac swiadomosc ze
    > jest "winny"

    A Ty z kolei sugerujesz że kierowca specjalnie uciekał wiedząc że to
    policja. Niestety z tych dwóch opcji wszystko przemawia właśnie za tym że
    policjanci chcieli zabić nie zważając na to czy w samochodzie na 100% jest
    podejrzany.

    > ale interesuje to tych, ktorzy podchodza do sprawy bez emocji, dlatego jest
    > sad, a nie samosad

    Samosądu to dokonali policjanci.

    > oczywiscie ty wiesz lepiej, a ja twierdze ze swiadek przestepce rozpoznal i
    > stad sledzenie samochodu

    A policjanci gapiąc się bez ceregieli w samochód i kierowcę nie potrafili
    rozpoznać przestępcy. Więc to g* a nie rozpoznanie, spartolili akcję
    modelowo i potem sobie uzgodnili zeznania żeby uniknąć kary.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944