  • 261. Data: 2009-07-20 16:50:48
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h41k5o$3f8$1@news.ds.pg.gda.pl Michał
    <r...@x...cy> pisze:

    > Dbanie o dobro innego podmiotu niż siebie samego (czy swojej rodziny,
    > znajomych) to początek wszelkich absurdów

    No i wylazł w końcu tępy, ograniczony egol...

    --
    Jotte

  • 262. Data: 2009-07-20 16:58:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Robert Tomasik pisze:
    > Zlituj się nade mną, innymi i samym sobą i zajrzyj do odnośnego przepisu
    > ustawy o Policji, który określa uprawnienia użycia broni. Policjant nie

    Czy ta ustawa pozwala rozstrzelać cały autobus bo w środku jest
    domniemany przestępca, albo kierowca autobusu ucieka?

    ..]
    > jakby policjanci celowo jakiegoś bogu ducha winnego człowieka
    > zastrzelili za samo to, ze był podobny do niebezpiecznego przestępcy.

    BINGO! Tak właśnie było!
    A to, że Ty tego NIE CHCESZ dostrzec to już inna para kaloszy.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 263. Data: 2009-07-20 17:36:45
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > policja ma chronic, a co za tym idzie moze strzelac w celu zatrzymania

    Doprawdy? A znasz ten przepis:
    "Art. 148. § 2. Kto zabija człowieka:
    4) z użyciem broni palnej lub materiałów wybuchowych,
    podlega karze 25 lat pozbawienia wolności albo karze dożywotniego
    pozbawienia wolności."

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 264. Data: 2009-07-20 17:46:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Możesz podać tę procedurę?

    Odróżniasz pytanie od twierdzenia?

    MJ

  • 265. Data: 2009-07-20 17:56:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 23:12:50 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    > Bo była. Próbowali uciekać.

    Przed napadającymi ich bandytami. Dostrzegasz różnicę?

    > Jakby nie próbowali uciec, to by nikt do nich nie strzelał.

    Czyli zakazujesz uciekać przed bandytami, bo być może się okaże
    że to jednak policjanci?

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 266. Data: 2009-07-20 18:02:10
    Temat: Re: Jako? cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:
    > Poznaniu. Na pl.misc.militaria kiedyś była dyskusja i wyszło na to, że
    > zatrzymania jadącego pojazdu (tam zakładaliśmy szarżę na punkt kontroli
    > przez terrorystę) nie gwarantuje nawet na dobrą sprawę nkm 14,5 mm
    > montowany w transporterach.

    Przeciez to przebija samochod na wylot.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 267. Data: 2009-07-20 18:13:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    > Przeciez to przebija samochod na wylot.

    Wiem. Ale go nie zatrzymuje. Zatrzymać może strzał w blok silnikowy albo w
    istotny element zawieszenia. Tam akurat rozważaliśmy szanse na zatrzymanie
    samochodu z bombą szarżującego na Check Point. Chodzi o zatrzymanie w
    miejscu, jak to było konieczne w Poznaniu w sytuacji, gdy kierowca usiłował
    porozjeżdżać policjantów.

  • 268. Data: 2009-07-20 18:19:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:dpmdj6-bt9.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Ale jak rozpoznajesz, po samym głosie, że to prawdziwy policjant, hmm?
    > Pytam, bo nie wiem.

    Już pisałem w tym wątku. Mundur, radiowóz, legitymacja to tylko gadżety.
    jeśli ktoś będzie chciał w ten sposób dopuścić się przestępstwa, to
    niestety tego dokona. Nie jesteśmy w stanie temu zapobiec.

    Stąd jak gość krzyczy Policja i ma w ręku broń, to lepiej założyć, że jest
    policjantem. Jakby był mordercą i chciał Cię zabić, to by strzelał, a nie
    urządzał wrzaski w blasku latarni. Za to, jak się pomylisz i będzie to
    policjant, to spora szansa, że zacznie strzelać.

  • 269. Data: 2009-07-20 18:24:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:m6ndj6-gt9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Może by i było mniej, ale także przed bandytami.

    Andrzej! Ile znasz przypadków podszycia się pod policjantów? Była taka
    plaga w latach 90-tych. Ginęło masa TIR-ów. Ale później się oakzało, ze
    wiele z nich ginęło przy czynnym udziale samych właścicieli czy
    kierujących, a te rzekome patrole były tylko bajką.

    > Poza tym co się masz szczypać - skoro celem jest "mniej ucieczek" to od
    > razu ostrzelać z Vulcana i tyle.

    A próbowałeś z tego trafić w coś konkretnego z ręki?

    > Och, generalnie korzystanie z pojazdów mechanicznych nierzadko kończy
    > się nieszczęściem. O, mam! Ostrzeliwać każdego, kto przekracza dozwoloną
    > prędkość! Po co się fatygować z zatrzymywaniem? Jedzie szybko to
    > wiadomo, że jakiś przestępca uciekający z miejsca przestępstwa, nie? ;->

    Normalnie powinien sie zatrzymać na odpwoiedni znak. Najpierw wymyślasz sam
    jakieś cherezje, a potem wytrwale z nimi polemizujesz.

    > Dlatego wszelkie orzeczenia wybielające funkcjonariuszy na ich ewidentną
    > niekompetencję (czy wręcz złą wolę) są złe!
    > Zabił? Zabił! Nie tego, kogo trzeba? Jak cholera nie tego!
    > Won ze służby!

    Sad był odmiennego zdania. Ja też. Ja -jak juz pisałem - mam tylko
    wątpliwość dotyczącą tego rannego.

  • 270. Data: 2009-07-20 18:25:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:lnndj6-9u9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    Toteż nigdy nie popierałem tego typu happeningów, co nie oznacza, ze są
    niezgodne z prawem. Są niezgodne ze zdrowym rozsądkiem i należy ich unikać.
    Ale czasem się nie da, bo sytuacja się wymknie spod kontroli.