  • 81. Data: 2004-11-22 14:52:02
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cnstho$jdc$1@inews.gazeta.pl...

    > "tak"
    >
    > no coz. jaki policjant taki ojciec.

    Ja?

    bogen

  • 82. Data: 2004-11-22 15:09:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opshu6d3kcmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > a tak serio to owa okolicznosć wywodzi się z pewnej sprawy

    No tak, teraz to jasne. Ale bardziej frapuje mnie okoliczność #3. Czy za
    nią również stoi jakaś anegdota? Możesz opowiedzieć? (będzie to bardziej
    TG niż cały ten wątek)

    Alek

  • 83. Data: 2004-11-22 15:21:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem zatem, abym mógł spać spokojnie i nie martwić się o los moich i
    > innych dzieci, uczniów, studentów, młodzieży, gdy w przyszłości znajdą
    się
    > gdzieś przypadkiem w regionie zamieszek ulicznych [ciach]

    Abyś mógł spać spokojnie i nie martwić się o los twoich dzieci naucz je,
    że gdy znajdą się
    gdzieś przypadkiem w rejonie zamieszek ulicznych to:
    1. nie mają przyłączać się do bandytów,
    2. nie mają ustawiać się wśród gapiów,
    3. lecz czym predzej zmykać jak najdalej od miejsca akcji.

    > Jeśli jednak pan kłamie, aby uspokoić opinię społeczną i wprzyszłości
    > wydarzy się coś podobnego to ja pana poszukam.

    Oooooo! Potężny Kruk dopadnie ofiarę choćby na drugim końcu świata.
    To może zrób światu prezent i chyć tego binladena czy jak mu tam?

    Alek

  • 84. Data: 2004-11-22 15:55:45
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2004 16:09:48 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    >
    > No tak, teraz to jasne. Ale bardziej frapuje mnie okoliczność #3. Czy za
    > nią również stoi jakaś anegdota? Możesz opowiedzieć? (będzie to bardziej

    Pewien gość napadł na kumpla jak ten wracał z poczty z rentą. Czterech
    świadków, w tym dwóch policjantów widziało go jak kopie kumplan nawet
    musieli go odciagać, w kieszeni miał pieniądze. A taki na rozprawie
    twierdzi, ze kolega mu pieniądze pozyczył, a to co widzieli świadkowie to
    kolega się potknął a on go podnosił. No to jak takiemu nie dać tych 6
    miesięcy ekstra?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 85. Data: 2004-11-22 16:25:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > no coz. jaki policjant taki ojciec.

    :Ja?

    na to wyglada

    P.

  • 86. Data: 2004-11-22 16:49:07
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cnt3u5$ilt$1@inews.gazeta.pl...

    > :Ja?
    >

    > na to wyglada

    Pudlo.

    pozdr
    bogen

  • 87. Data: 2004-11-23 00:05:08
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshu42umemg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Chociażby do tego by przestrzelić blok silnika uciekającego samochodu i
    > zatrzymać go. Żeby przestrzelić drzwi za któymi znajduje się uzbrojony
    > bandyta. żeby wyłamać zamek takich drzwi. Wymieniać dalej?

    Jedna wielka bzdura dla usprawiedliwienia pozbawienia życia niewinnych ofiar
    neokomunizmu SLD. Blok silnika i głowę niewinnej dziewczyny, która znalazła
    się przypadkiem w centrum zamieszek?
    Nic nie usprawiedliwi zbrodni równej poskromieniu zamieszek młodzieży na
    chińskim placu Tien An Men. Łódzki incydent to kolejny akt komunistycznego
    bandytyzmu popieranego przez aparat przymusu.

    > Z całym szacunkiem istnieje pewna różnica między bronią automatyczną i
    > maszynową, ale nie będe już tego panu wytykał.

    Doprawdy panie filozofie chiński?

    > Panie doktorze... aż szkoda z panem gadac...
    > Po pierwsze: kbk AK był przez długie lata na wyposażeniu policji, ale z
    > niego zrezygnowano. Podobnie zresztą jak w większości cywilizowanych
    > krajów. A wie pan dlaczego? Otóż dlatego, ze jest to broń wojskowa, a nie
    > policyjna. Nabój pośredni ma za dużą energie, za duży zasięg i siłę
    > przebicia. Używanie go w mieście ociera się o usiłowanie zabójstwa, bo
    > pocisk, który trafi bandytę ma duże szanse przelecieć na wylot i po
    > kolejnych kilkuset metrach trafić jakiegoś niewinnego człowieka.

    A broń gładkolufowa nie?
    Mamy dowody. A pan dalej żółty chińczyk.

    > Po drugie broń gładkolufowa to standardowe wyposażenie policji wielu
    > krajów, między innymi amerykańskiej.

    Ale tam nie ma niewidomych wariatów w policji, którzy strzelają z amunicji
    ostrej do młodzieży.

    > Nie panie doktorze. Dowodem morderstwa byłby dowód bezpośredniego zamiaru
    > pozbawienia życia danej osoby.

    No i pozbawili życia niewinne osoby. Wiele niewinnych osób zranili.

    > Rucił pan bardzo powazne oskarzenie. czy potrafi je pan udowodnić?

    Kolejnym dowodem jest ekspansja komunizmu i złodziejstwa komunistycznego w
    strukturach SLD na korzyść Rosji, która swoją polityką gnębiła Polskę przez
    ponad 50 lat.

    > A moze nie zdaje pan sobie sprawy, że strzelby gładkolufowe uzywane są
    > także w innych sytuacjach niż zamieszki. W sytuacjach, gdy potrzebna jest
    > amunicja ostra?

    Wtedy powinno używać się innej broni, aby uniknąć takich pomyłek.

    > Nie mógł się pan powstrzymać, co? Wszak nie ma mocniejszego argumentu na
    > poparcie własnych tez niż zamordowany ksiądz. Czy pan nie widzi, że sam
    > pan się ośmiesza, panie doktorze?

    Pan się ośmiesza panie chiński komunistyczny sędzio.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 88. Data: 2004-11-23 00:12:01
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshu59ojjmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Czyli pana zdaniem policja nie powinna wogóle używac broni palnej, bo mogą
    > kogoś skrzywdzić. Mam rację?

    Dopóki nie nauczą się nią posługiwać w uzasadnionych przypadkach to nie.

    > Czy pan wogóle czyta co pan napisał poanie doktorze? Czy nie zauwaza pan
    > subtelnej róznicy pomiędzy działaniami SWAT a działaniami straży pozarnej?

    Czyli podczas działań SWAT mogą ginąć według pana niewinne dzieci?

    > Dobrze, panie doktorze. Pan zadzwoni do strazy pożarnej i zapyta jak
    > policja ma wejśc do mieszkania, w którym prawdopodobnie przebywa dwóch
    > dobrze uzbrojonych bandytów.

    Jeżeli są pewni, że tam jest tylko dwóch bandytów i nie ma dzieci to niech
    wezmą broń maszynową, bo z gładkolufowej pukawki jednostrzałowej i tak z
    nimi sobie nie poradzą.

    > Panie doktorze, prosze się nie kompromitować.

    Jak na razie pan się kompromituje popierając morderstwo równe temu na placu
    Tien An Men podczas zamieszek studenckich.

    [...] shrug crap

    > Dla pana wiadomości. Broń gładkolufowa została wprowadzona na wyposażenie
    > policji właśnie dlatego, że jest skuteczniejsza, a jej użycie stwarza
    > znacznie miejsze zagrożenie dla osób postronnych

    Właśnie widzieliśmy przykład. Przebita budka z goframi i zamordowana
    niewinna dziewczyna.
    Kompromitacja gestapo pana boli panie Adolfie.

    > Z całym szacunkiem udowodnił pan tylko swoją ignorancję w temacie.

    Równą pańskiej w sprawie ranienia i pomordowania niewinnej młodzieży.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 89. Data: 2004-11-23 00:15:03
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >Przechodzi pan sam siebie.
    >Z karabinu maszynowego w zamki hahahahahahahahahaha
    > NIE MA PAN POJECIA O CZYM PAN PISZE.

    Pan ma pojęcie skoro pan żadnej broni w rękach nie miał. Myśli pan, że US
    Army w Faludży biegało po gładkolufowe pożyczyć od polskiej policji, żeby
    zamki odstrzeliwać?
    Pan ma chyba w głowie nie tak i próbuje mnie ośmieszyć żeby usprawiedliwić
    akcję równą tej na placu Tien An Men w komunistycznych Chinach.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 90. Data: 2004-11-23 00:16:48
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshu5n8kxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Amunicja ostra nie służy do strzelania do ludzi.
    [...] shrug crap

    Proszę więc skazać tych na dożywocie, którzy nią strzelali do niewinnych
    ludzi, jak ci komunistyczni chińscy bandyci na placu Tien An Men.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.