  • 71. Data: 2004-11-22 11:30:50
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2004 08:03:40 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci

    > pokonywania przeszkod jakim sa np. drzwi.
    >
    > Do drzwi strzelaj?? A je?li za drzwiami b?dzie ma?e dziecko, to te? b?d?
    > zabójcy ponownie usprawiedliwieni? Bo pan doczyta? a ja nie?
    > Bez urazy, ale nie mo?na pozwala? na tego typu zabójstwa, morderstwa,
    > pozbawianie ?ycia i usprawiedliwia? ich konieczno?ci? forsowania drzwi i
    > pomy?kami.

    Czyli pana zdaniem policja nie powinna wogóle używac broni palnej, bo mogą
    kogoś skrzywdzić. Mam rację?

    > Stra? po?arna jako? skutecznie radzi sobie siekierkami przy forsowaniu
    > drzwi.

    A jak po drugiej stronie drzwi stoi dziecko to siekierka może trafić go w
    głowę.
    Czy pan wogóle czyta co pan napisał poanie doktorze? Czy nie zauwaza pan
    subtelnej róznicy pomiędzy działaniami SWAT a działaniami straży pozarnej?

    > kulkami.
    >
    > Mog? zadzwoni? pod 998 je?eli nie wiedz? jak przej?? przez zamkni?te
    > drzwi. Stra? po?arna ch?tnie udzieli im lekcji. Wcale nie trzeba mie?
    > czo?gu do
    > otwarcia drzwi, ani pocisków, które rozbijaj? zamki.

    Dobrze, panie doktorze. Pan zadzwoni do strazy pożarnej i zapyta jak
    policja ma wejśc do mieszkania, w którym prawdopodobnie przebywa dwóch
    dobrze uzbrojonych bandytów.

    > W przypadku akcji przeciwko przest?pczo?ci zorganizowanej w ostateczno?ci
    > wystarczy przestrzeli? zamek zwyk?ym karabinem maszynowym, a nie trzeba
    > do tego celu u?ywa? broni g?adkolufowej z amunicj? ostr?.

    Panie doktorze, prosze się nie kompromitować.
    Dla pana wiadomości. Broń gładkolufowa została wprowadzona na wyposażenie
    policji właśnie dlatego, że jest skuteczniejsza, a jej użycie stwarza
    znacznie miejsze zagrożenie dla osób postronnych niz użycie broni
    wojskowej. Pocisk z kałasza może zabić nawet ponad kilometr od miejsca
    strzału, pocisk z broni gładkolufowej pokonuje zaledwie kilkaset metrów.
    Poza tym oglada pan za dużo filmów. Zeby otworzyć drzwi nie wystarczy
    przestrzelić zamek (nie mówiąc już o tym, że rykoszet po trafierniu w
    bryłę metalu uszkodziłby zapewne strzelającego). Strzelając w zamek uzyska
    się tylko tyle, że zamek się zablokuje i nie będzie można go otworzyć.
    żeby otworzyć drzwi trzeba wyrwać zamek z drzwi a zasuwę z futryny. I do
    tego właśnie służą miekkie ołowiane pociski do broni gładkolufowej.

    > odrobi lekcje,.
    >
    > Na drugi raz zanim zacznie pan broni? morderców prosz? zastanowi? si?,
    > czy wystarczy takie usprawiedliwienie, ?e s? oni z policji a przepisy
    > wymagaj? ?eby drzwi forsowa? akurat broni? g?adkolufow? u?ywan? równie?
    > do strzelania amunicj? gumow? podczas zamieszek.

    Nie rozumiem o co panu chodzi.

    > Pragn? zauwa?y? ?e to pan pisze bzdury, i? amunicja ostra jest niezb?dna
    > do tej broni, a ja panu udowodni?em, ?e nie jest potrzebna i powinni j?
    > usun?? z magazynów, aby kolejny raz nie dosz?o do takiej tragedii
    > zamordowania
    > niewinnych ofiar g?upich przepisów, które wymy?la za biurkiem jak wida?
    > imbecyl.

    Z całym szacunkiem udowodnił pan tylko swoją ignorancję w temacie.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 72. Data: 2004-11-22 11:33:29
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 23:03:30 +0100, Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisał
    > w wiadomości news:opshtxxodjmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > A w świetle w/w pkt. 1. jaki wyrok byś zaproponował? Siedmiokrotny KS
    > wystarczy?

    rozstrzelanie na dnie jeziora pistoletem na wodę.

    a tak serio to owa okolicznosć wywodzi się z pewnej sprawy w której
    fdaceta oskarzono o próbę wyłudzenia odszkodowania za wypadek drogowy.
    Dowcip polegał na tym, ze facet zaznał, ze sprawca uderzył go z prawej, a
    jego samochód miał uszkodzenia po lewej stronie.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 73. Data: 2004-11-22 13:00:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Moim skromnym zdaniem kazdy
    > strzal oddany powyzej pasa powinien byc traktowany
    > jako proba zabojstwa. (na pewno te powyzej klatki piersiowej

    "Cale szczescie, ze to tylko Twoje skromne zdanie."

    a jakby Twoje dziecko stracilo oko to nadal bys tak twierdzil?

    P.

  • 74. Data: 2004-11-22 13:03:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moja odpowiedz tyczyla sie fragmentu w ktorym pisano, ze strzalanie
    > powyzej pasa ( amunicja gumowa ) powinno byc traktowane jako proba
    > zabojstwa.

    a jakby to Pan nazwal? niefart? Hę Kup Pan sobie taki pistolet i strzel w
    surowego kurzcaka wysun wnioski i takich glupot nie pisz.

    > Tylko z naszych przeciwnikow.

    oo Pan policjant widze. Ja nie jestem przeciwnikiem policji tylko psedo
    policji ktora
    nie widzi nic zlego w naduzywaniu nadanej im wladzy.

    > Policjant tez czlowiek. Kazdy sie moze pomylic, zwlaszcza jak nie ma
    > doktoratu.

    no ten fragment powinni przy nastepnej policyjnej wpadce w tv przeycztac.
    po prostu genialne.
    Jak debil to broni nie powinien nosic !

    P.

  • 75. Data: 2004-11-22 13:10:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > NIe strzelali na oślep. Strzelali do tłumu, zgodnie z przepisami
    strzelali
    > poniżej pasa. W skutek tragicznej omyłki strzelali amunicja ostrą.
    Śmierć
    > tej dziewczyny była tragicznym wypadkiem.

    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    prosze sie zapoznac z budowa ciala, o ile mi wiadomo glowa znajduje sie
    powyzej pasa.

    P.

  • 76. Data: 2004-11-22 13:27:33
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2004 14:10:56 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

> [...]
    >
    > ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    >
    > prosze sie zapoznac z budowa ciala, o ile mi wiadomo glowa znajduje sie

    Prosze przeczytać jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem, a nie po
    doktorsku.

    Bo może to szanownego pana dziwić, ale strzelając poniżej pasa stojącego
    człowiek mozna trafić w głowę skulonego w kącie.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 77. Data: 2004-11-22 13:39:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bo może to szanownego pana dziwić, ale strzelając poniżej pasa stojącego
    > człowiek mozna trafić w głowę skulonego w kącie.

    to niech Pan szanowny spojrzy do archiwum grupy ktos podal link do zdjecia
    jak polska policja strzela takimi pociskami.
    Polecam wtedy wziac kontomierz i wysunac wnioski.

    P.

  • 78. Data: 2004-11-22 14:07:47
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cnsnti$mgb$1@inews.gazeta.pl...

    > Moim skromnym zdaniem kazdy
    >

    > "Cale szczescie, ze to tylko Twoje skromne zdanie."
    >
    > a jakby Twoje dziecko stracilo oko to nadal bys tak twierdzil?

    tak

    pozdr
    bogen

  • 79. Data: 2004-11-22 14:16:49
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Straż pożarna jakoś skutecznie radzi sobie siekierkami przy forsowaniu
    > drzwi.

    > Mogą zadzwonić pod 998 jeżeli nie wiedzą jak przejść przez zamknięte drzwi.
    > Straż pożarna chętnie udzieli im lekcji. Wcale nie trzeba mieć czołgu do
    > otwarcia drzwi, ani pocisków, które rozbijają zamki.

    Pan jedank zupelelanie nie mysli.
    Prosze zadzwonic po straz i poprosic ich aby wywazyli drzwi do mieszkania gdzie
    przebywaja osoby posiadajace bron palna.

    > W przypadku akcji przeciwko przestępczości zorganizowanej w ostateczności
    > wystarczy przestrzelić zamek zwykłym karabinem maszynowym, a nie trzeba do
    > tego celu używać broni gładkolufowej z amunicją ostrą.

    Przechodzi pan sam siebie.
    Z karabinu maszynowego w zamki hahahahahahahahahaha

    NIE MA PAN POJECIA O CZYM PAN PISZE.

    bogen

  • 80. Data: 2004-11-22 14:36:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Cale szczescie, ze to tylko Twoje skromne zdanie."
    >
    > a jakby Twoje dziecko stracilo oko to nadal bys tak twierdzil?

    "tak"

    no coz. jaki policjant taki ojciec.

    pozdrawiam
    P.