  • 51. Data: 2004-11-21 20:55:56
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > wiedzieć. Co nie zmienia faktu, że zamordowano niewinnych ludzi. Dowodem
    > morderstwa jest zakup amunicji ostrej do broni gładkolufowej, której użyto.
    > Zakupiono t=3F amunicję z my=3Fl=3F o pozbawianiu życia ludzi podczas zamieszek, w

    Jakbys troche poczytal to moze byc nie rzucal takiej ignorancji na
    grupę.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 52. Data: 2004-11-21 21:03:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshtznguymg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Wynika z tego, że nie zna się pan na broni,

    znam się na broni, ale nie gumowej, tylko prawdziwej.

    > Wszystko inne, jako nie pasujące do
    > tezy, ze policja to mordercy jest dla pana nieistotne i niegodne pana
    > uwagi. Czy tak postepuje naukowiec panie doktorze?

    Czy tak postępuje policja panie "sędzio"? Strzela do niewinnej młodzieży?
    I tak możemy w kółko.
    Poza tym gdzie napisałem, że wszyscy policjanci (policja) to mordercy?

    > Czyli rozpoczynając wątek nie wiedział pan ani z jakiej broni strzelano
    > ani jaka amunicją i założył pan, że była to taka broń jakiej używał pan w
    > wojsku. Natomiast policjanci to durnie bo przy wkładaniu magazynka nie
    > zauważyli ze pociski się błyszczą. Mam rację?

    Tak właśnie myślałem, ale okazało się, że to nie tylko ci policjanci, którzy
    nie umieli czytać, ale też ci, którzy dopuścili taką broń i amunicję, której
    nie da się rozróżnić do użytku byli durniami. Tak więc miałem rację a pan
    jest tendencyjny.

    > Znam prawo i je szanuję. Bo prawem jest to co zapisano w ustawach.

    A sprawiedliwość jest w encyklopedii u pana na "S"

    Znam już pana poglądy. Nie oszuka mnie pan.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 53. Data: 2004-11-21 21:07:31
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Jakbys troche poczytal to moze byc nie rzucal takiej ignorancji na
    > grupę.

    Jakiej ignorancji? Ignorancja jest z waszej strony. policjanci zabili
    niewinnych ludzi. Nie pierwszy raz.
    Po co zakupiono broń gładkolufową, której używa się w czasie zamieszek i
    amunicję ostrą do tej broni?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 54. Data: 2004-11-21 21:19:13
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshtxrbvwmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > A uprawnione jest obrzucanie policjantów płytami chodnikowymi?

    Ta dziewczyna co się schowała w budce z goframi i ją zastrzelili strzelając
    na oślep do nich rzucała płytami?
    Nie fanzol pan, bo mnie pan zaczyna słabić tymi komunistycznymi wstawkami.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 55. Data: 2004-11-21 21:21:25
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    Nie odpowiedz na pytnie." Jeden można ewentualnie przeoczyć, gdy się nie ma
    czucia w rękach,
    ale dlaczego tylu było zabitych i rannych amunicją ostrą?"

    Sam sobie pan odpowiedz jeśli jeszcze w internecie nie znalazłeś właściwej
    ideologicznie odpowiedzi.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 56. Data: 2004-11-21 21:50:22
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshtxrbvwmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Ni neguję przy tym faktu, że
    > amunicja typu brenneke nie jest przeznaczona do strzelania do ludzi i
    > uzycie jej było niezgodnie z przepisami.

    W ogóle jej zakup nie powinien mieć miejsca. Jeżeli już kupiono, to powinno
    usunąć się taką amunicję ostrą do tej broni gładkolufowej z magazynów.

    > Panie doktorze. To jest grupa pl.soc.prawo i tutaj rozrózniamy pojęcia
    > morderstwa, zabójstwa i nieumyślnego spowodowania śmierci.

    Kiedy człowiek nie żyje jest mu wszystko jedno jakim pojęciem określi się
    pozbawienie go życia. Proszę spojrzeć panie "sędzio" na życie z punktu
    widzenia człowieka czasami, a nie tylko z punktu widzenia maszyny do
    paragrafów i pięknych prawniczych słówek.

    > Wina, to także słowo, które w prawie ma ściśle okreslone znaczenie. Radzę
    > się z nim zapoznać.

    Jasne, bo ja nie wiem co to wina, a tylko pan wie. Wina ma też znaczenie
    potoczne.

    > Bo pan oczywiście wie lepiej, zna się lepiej i ma rację.

    Widzę co się dzieje wokół i dziękuję za przyznanie racji.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 57. Data: 2004-11-21 21:59:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A sprawiedliwość jest w encyklopedii u pana na "S"
    > Znam już pana poglądy. Nie oszuka mnie pan.

    Wiesz, Grzesiu, tu chyba nie ma sprzeczności. Coś może być zgodne z prawem
    i zarazem bardzo niesprawiedliwe. Albo na odwrót.
    Podobnie jak może znaleźć się człowiek bardzo wykształcony i utytułowany a
    zarazem kompletny idiota.

  • 58. Data: 2004-11-21 22:03:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opshtxxodjmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > nudzi mi się, a facet jest zabawny.
    >
    > Okoliczności obciążające przy wymiarze kary są następujące:
    > 1. idiotyzm oskarżonego; 2. zawracanie d... sądowi; 3. utrudnianie
    > skazania.

    A w świetle w/w pkt. 1. jaki wyrok byś zaproponował? Siedmiokrotny KS
    wystarczy?

    Alek

  • 59. Data: 2004-11-21 22:30:05
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cnr37e$c3b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wiesz, Grzesiu,

    Po pierwsze nie znam pana, ale jak widzę reprezentuje pan lewicę, ponieważ
    wyzywa mnie pan od idioty, no chyba, że pan o sobie pisze.

    > tu chyba nie ma sprzeczności. Coś może być zgodne z prawem i zarazem
    bardzo niesprawiedliwe.

    Tak może myśleć jedynie idiota.
    Prawo powinno być sprawiedliwe dla wszystkich.

    > Albo na odwrót.

    Na odwrót też nie może być. Jedynie u idioty w głowie jest to możliwe.

    > Podobnie jak może znaleźć się człowiek bardzo wykształcony i utytułowany a
    > zarazem kompletny idiota.

    A jakie ma pan wykształcenie i tytuły?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 60. Data: 2004-11-21 22:34:03
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cnr3e6$db8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A w świetle w/w pkt. 1. jaki wyrok byś zaproponował? Siedmiokrotny KS
    > wystarczy?

    Dla ciebie jak najbardziej.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.