  • 241. Data: 2004-11-29 20:09:58
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cofuuq$27n$1@inews.gazeta.pl...

    > prosze odpowiedziec na m,oje pytanie. Czym sie rozni pierwszy strzal,
    > zalozenie ze to wierna replika, waga i celownik taki sam.

    Odrzutem zamka.

    bogen

  • 242. Data: 2004-11-29 20:12:34
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cofv0a$2ec$1@inews.gazeta.pl...

    > przeciez na poczatku postu Pan sam go zacytowal :-)

    Czyli zgasz sie ze mna, ze o ten cytat chodzi?

    " Art. 3. Przepisy ustawy nie dotyczą:
    1) (1) broni i amunicji stanowiących uzbrojenie Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej
    Polskiej, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży
    Granicznej, Służby Więziennej oraz innych państwowych formacji uzbrojonych, w
    odniesieniu do których dostęp do broni i amunicji regulują odrębne przepisy,
    "

    bogen

  • 243. Data: 2004-11-30 09:56:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > prosze odpowiedziec na m,oje pytanie. Czym sie rozni pierwszy strzal,
    > zalozenie ze to wierna replika, waga i celownik taki sam.

    "Odrzutem zamka."

    a jaki to ma wplyw na pierwszy strzal (celnosc) ? odpowiedz zaden. Ma
    wplyw na drugi strzal.
    Wiec ja pokaze na tym jednym pierwszym strzale ze jak sie chce to mozna
    trafic.

    EOT

    P.

  • 245. Data: 2004-11-30 19:28:10
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cohg4p$hh6$1@inews.gazeta.pl...

    > "Odrzutem zamka."
    >

    > a jaki to ma wplyw na pierwszy strzal (celnosc) ? odpowiedz zaden.

    Tu wlasnie widac ze jestes teoretykiem.

    > Ma
    > wplyw na drugi strzal.

    Tak?
    A jaki ?

  • 246. Data: 2004-11-30 19:29:12
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:cohg62$hon$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Służby Więziennej oraz innych
    > państwowych formacji uzbrojonych, w odniesieniu do których dostęp do broni

    Powiedz mi czy przepisy tej ustawy dotycza Ciebie?

    pozdr
    bogen

  • 247. Data: 2004-12-01 16:10:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Tu wlasnie widac ze jestes teoretykiem."

    i wlasnie takie odpowiedzi mnie wk.

    prosze rozwinac.

    > Ma
    > wplyw na drugi strzal.

    Tak?
    A jaki ?

    chodzi o ponowne wycelowanie po strzale (odrzut czy cos w tym stylu, nie
    wiem jak to fachowo jest nazywane)

    P.

  • 248. Data: 2004-12-01 16:11:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Powiedz mi czy przepisy tej ustawy dotycza Ciebie?"

    Tak ale nie dotyczy broni uzywanej przez te sluzby.

    P.

  • 249. Data: 2004-12-01 17:05:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 17:10:09 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

    > "Tu wlasnie widac ze jestes teoretykiem."
    >
    > i wlasnie takie odpowiedzi mnie wk.
    >
    > prosze rozwinac.

    Otóż odrzut broni powstaje w momencie, gdy zapala się mieszanka miotająca.
    Siła podrzutu zaczyna działać zanim pocisk opuści lufę, co wpływa na
    celność. Żadna replika tego nie odtworzy

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 250. Data: 2004-12-01 22:23:05
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsib9quvamg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    pl> napisał:

    > Otóż odrzut broni powstaje w momencie, gdy zapala się mieszanka miotająca.
    > Siła podrzutu zaczyna działać zanim pocisk opuści lufę, co wpływa na
    > celność. Żadna replika tego nie odtworzy

    On tego nie zrozumie.
    Strzelal tylko z pistoletow na farbe.
    Chce porownywac strzelanie z broni palnej z bronia na farbke:)))twierdzac,ze to to
    samo.

    pozdr
    bogen