  • 121. Data: 2004-11-23 11:45:35
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshwz5qe4mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Nie można. Z jednego prostego powodu. Bo jest to broń wojskowa,
    > podwieszana pod karabinki szturmowe. Nie ma mozlwości podwieszenia jej pod
    > broń używaną przez oddziały specjalne.

    To niech zakupią im taką broń, pod którą da się to podwieszać. W czym
    problem?
    Niech pan nie będzie dzieckiem.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 122. Data: 2004-11-23 12:06:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Nie można. Z jednego prostego powodu. Bo jest to broń wojskowa,
    > podwieszana pod karabinki szturmowe. Nie ma mozlwości podwieszenia jej
    > pod broń używaną przez oddziały specjalne.

    Tak w kwestii formalnej to istnieje możliwość niezależnego używania
    samego M203. Oczywiście nie 'luzem' :) tylko ze specjalnie do niego
    przeznaczonym 'uchwytem' (kolba, spust, celownik itepe).

    Ale może byście wrzeszcie do wszystkich diabłów przestali karmić tego
    zafajdanego trolla? Zwłaszcza, że temat już dawno odbiegł od tematyki
    niniejszej grupy?

    [ciach]

    > Nie wiem gdzie się przyjęło. Ale dla mnie karabin maszynowy to broń
    > opierana na dwójnogu lub trójnogu zasilana z taśmy lub wyjątkowo z
    > magazynka.

    ...zamontowana w drzwiach helikoptera lub trzymana w rękach (ręczny
    karabin maszynowy).

    Zasadniczym kryterium jest rodzaj amunicji - karabin maszynowy (machine
    gun) jest zasilany amunincją karabinową, a nie pośrednią - no i
    oczywiście przeznaczenie: 'assault rifle' to lekka broń osobista, mająca
    możliwość strzelania nie tylko ogniem ciągłym, ale także pojedynczym
    oraz krótkimi seriami (przez co zdarza się, że niektórym mylą się
    karabinki automatyczne z pistoletami maszynowymi ('submachine gun') na
    amunicję pistoletową.

  • 123. Data: 2004-11-23 12:08:53
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshwyrd05mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Niestety wydaje się, ze własnie tak.

    Wydaje się? żeby w iście komunistyczny sposób usprawiedliwić kolejne
    zabójstwo.

    Jeżeli to prawda, że oni potrafili ochroniarza, który ochraniał imprezę
    sprowokować do rzucania w nich płytami chodnikowymi, to ci polcjanci musieli
    być już wcześniej odpowiednio ustawieni do sprowokowania większej awantury,
    a przywódcom szalikowców też może zapłacili, żeby odciągnąć opinię społeczną
    od ważnych spraw w Polsce np. próby sprzedania Rosjanom ważnych
    strategicznie gałęzi przemysłu polskiego jakimi są energetyka i przemysł
    paliwowy.

    Ja sobie tego nie wyobrażam, że nagle wpada banda chuliganów na Juvenalia, a
    ochroniaż zaczyna rzucać w polciję płytami chodnikowymi, która przyjeżdża
    uspokoić towarzystwo i jemu w sumie pomóc.

    Chce nam pan wmówić chorobę psychiczną ochroniarza? Jak próbował pan mi
    wmawiać idiotyzm IQ=0?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 124. Data: 2004-11-23 14:03:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > na to wyglada

    "Pudlo."

    no to nie najlepiej ich nie rob.

    P.

  • 125. Data: 2004-11-23 14:04:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jakie wnioski może wyciągnąć chiński komunista z SLD?

    po ilosci odpowiedzi wygalda ze zadne
    P.

    ps.
    Mialo byc KĄTomierz nie kontomierz, ale to i tak nic nie zmienia.

  • 126. Data: 2004-11-23 14:07:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gdyby chuligani nie wtargneli na juwenalnia nie byłoby potrzeby wzywac
    > policji. Gdybanie nigdzie nas nie zaprowadzi. Natomiast feralną amunicję
    > wydano z zapasu przeznaczonego do szkolenia, a nie do użycia w akcji. Ta
    > przeznaczona do uzycia w akcji wyraźnie odróżniała się kolorem.

    chcialbym zauwazyc jedna rzecz.
    Po jakims miesiace/dwoch byl wywiad z niektorymi z uczestnikow
    (poszkodowanymi)
    w Rozmowy w toku. Osoba ktora stala za policjantami, (nie przed nimi, tam
    gdzie tlum) oberwala.
    Bolal ja brzuch, nbastepnego dnia okazalo sie ze ma brzuchu kule. jak Pan
    to wytlumaczy?

    P.

  • 127. Data: 2004-11-23 14:09:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Taaa, może jeszcze helikopter wezwać? A życie ludzi, którzy mogą zginać
    > wypadkach spowodowanych przez uciekający samochód bandytów to dla pana
    nic
    > nie znaczy?

    Pana zdaniem nalezy strzelac w glowe kierowcy i pasazerow? A jak porwal
    dziewczynke powiedzmy?

    A jak by sie pan czul gdyby jechal Pan z coreczka, widzi Pan 8 osob w
    kominiarkach
    przy niezonakowanych samochodach z bronia w reku w srodku lasu ktorzy pna
    zatrzymuja.
    Zakladam ze Pan nie specjalnei chce sie zatrzymac, slyszy Pan strzalyy,
    odwraca sie patrzy a...

    ..coreczka ma dziure w czole z ktorej jak z kranu wyplywa gesta czarna
    krew..

    P.

  • 128. Data: 2004-11-23 14:11:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A skąd ten helikopter? Proszę wrócić na ziemię, panie doktorze, to nie
    > amerykański film.

    nie zalamuj mnie czlowieku, skoro maja gotowy helikopter ktory wylatuje
    gdy zostanie skradziony samochod
    z GPSem to w takiej sytuacji raczem nie zabraknie.

    P.

  • 129. Data: 2004-11-23 14:16:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pytał pan po co policji ostra amunicja. Ja odpowiedziałem. A pan w
    obliczu
    > braku dalszych argumentów w skoczył w starą spiewkę o SLD,
    komunistycznych
    > zbrodniach i aparacie przymusu. Czy mam przez to rozumieć, że nie
    > przekonałem pana?

    odbiegne troche od tematu. Skad pana zdaniem policja ma wiedziec w ktore
    miejsce silnika strtzelic?
    Czy ustawa nie nakazuje w tym przypadku strzemac w opony? A jezeli w
    bagazniku jest zakladnik?
    pomysl Pan troche, wiecej wyobrazni!

    moim zdaiem jak by porzadnie ukarano jedna grupe policjantow ktorzy
    przekroczyli uprawnienia.
    (ale tak porzadnie ukarali, wieloletnim wiezieniem) to by sie skonczylo,
    bo jzu kazdy nastepny zaczal by sie zastanawiac.
    Na epwno wolalby wtedy w opony strezlic. A tak, istotne dowody(kule)
    znikaja (czary mary) a policjantow wysylaja na wczasy,
    i jak tu zmobilizowac reszte do do rzetelnego wypelniania obowiazkow.
    (postepowania zgodnie z ustawa) ????

    P.

  • 130. Data: 2004-11-23 14:49:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>