  • 1. Data: 2020-04-10 20:42:49
    Temat: Jakie to niesprawiedliwe
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Nie mozna iść ulicą, czy na czyjes obchody smoleńskie, nie można iść na
    cmentarz.
    Kurcze, a Pan Kaczyński był na Wawelu, był na Powązkach przy grobie
    swojej matki.
    Czyli jest król, który rządzi i wszystko może i są pachołki, czyli
    "inni" Polacy?

    https://www.se.pl/warszawa/dostal-mandat-na-spacerze
    -po-srodmiesciu-moze-szedl-na-obchody-aa-Gqdj-cd9c-E
    Gi8.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-04-11 09:58:20
    Temat: Re: Jakie to niesprawiedliwe
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-10 o 20:42, Animka pisze:
> [...]
    > "inni" Polacy?
    >
    > https://www.se.pl/warszawa/dostal-mandat-na-spacerze
    -po-srodmiesciu-moze-szedl-na-obchody-aa-Gqdj-cd9c-E

    Gratuluję refleksu w przemyśleniach. Wiadomo to od ponad 5 lat.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2020-04-11 12:31:47
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]

    > swojej matki.
    > Czyli jest król, który rządzi i wszystko może i są pachołki, czyli

    Nie ma sprawiedliwości na tym świecie.
    Sprawiedliwe by było, gdyby wszyscy byli pochowani na Wawelu lub
    ewentualnie Powązkach.

  • 4. Data: 2020-04-11 12:45:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2020 o 12:31, t-1 pisze:

    > Nie ma sprawiedliwości na tym świecie.
    > Sprawiedliwe by było, gdyby wszyscy byli pochowani na Wawelu lub
    > ewentualnie Powązkach.

    A co ci robi za różnicę gdzie cię zakopią?

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-04-11 21:14:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A teraz przypomnij sobie, że jak do P0lski przyleciała jakaś co ma oba, to pół
    godziny wcześniej nie dało się przejechać w poprzek
    przez Aleje Ujazdowskie.
    Czekałem jak głupek u końca nomen omen Książęcej żeby nawet małpy przez czarną
    fiuuu... szybę ziuuu... nie zobaczyć.

    -----

  • 6. Data: 2020-04-12 15:28:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-11 o 09:58, Sonn pisze:

    -po-srodmiesciu-moze-szedl-na-obchody-aa-Gqdj-cd9c-E
    Gi8.html

    > Gratuluję refleksu w przemyśleniach. Wiadomo to od ponad 5 lat.

    Mogłam nie mieć refleksu, bo zaraza dopiero teraz się zaczęła.

    Postawiłam ładny znicz z aniołkami na komódce przy dużym zdjęciu mojej
    matki. Znicz pali się już od rana.
    Parada z limuzynami na cmentarzu niepotrzebna. Nie muszę się popisywać
    przed ludźmi. Pierdolca nie mam.

  • 7. Data: 2020-04-12 15:34:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-11 o 12:31, t-1 pisze:

    > Nie ma sprawiedliwości na tym świecie.
    > Sprawiedliwe by było, gdyby wszyscy byli pochowani na Wawelu lub
    > ewentualnie Powązkach.

    Jeszcze tak może być, że wrzucą nas wszystkich do jednego dołu wylanego
    wapnem. czy to na Powązkach, czy to na Wawelu.

    To co się dzieje tu to już przekracza granice człowieczeństwa:
    https://warszawa.onet.pl/koronawirus-warszawa-dramat
    -w-domu-opieki-jedna-pielegniarka-na-50-osob/cskq5wv

  • 8. Data: 2020-04-12 17:52:18
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-12 o 15:28, Animka pisze:

> [...]
    > matki. Znicz pali się już od rana.
    > Parada z limuzynami na cmentarzu niepotrzebna. Nie muszę się popisywać

    A co ma do tego zaraza? Zawsze się mieli za rasę "panów' o czym nawet
    sam prezes w Sejmie mówił. Zawsze stawiali się ponad prawem (choćby
    sprawa Obajtka i tzw. dwóch wież). Ślepa i głucha dotąd byłaś? Jak widać
    wirus ci się na coś przydał. Cud Wielkanocny - otrzeźwiałaś (nie w
    sensie alkoholowym, żeby było jasne)

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2020-04-12 19:36:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-12 o 17:52, Sonn pisze:

    -po-srodmiesciu-moze-szedl-na-obchody-aa-Gqdj-cd9c-E
    Gi8.html

    > A co ma do tego zaraza? Zawsze się mieli za rasę "panów' o czym nawet
    > sam prezes w Sejmie mówił.

    Tyle spraw mam na głowie i ostatnio żyję z dnia na dzień, więc nie
    analizowałam "polityki".

    Zawsze stawiali się ponad prawem (choćby
    > sprawa Obajtka i tzw. dwóch wież). Ślepa i głucha dotąd byłaś?

    Nie byłam ślepa. Jak zobaczyłam projekt tych wież to od razu skojarzyły
    mi się z dwoma fiutami. Co jeszcze pomyślałam to nie będę o tym pisać.

    > Jak widać wirus ci się na coś przydał. Cud Wielkanocny - otrzeźwiałaś (nie w
    > sensie alkoholowym, żeby było jasne)

    Bo się wkurzyłam, że na cmentarz do rodziców nie mogę iść. Do lasu nie
    jeżdżę ani po ulicach się nie szwendam, więc to nie żaden cud, że tego
    nie roztrząsałam.
    Maski (skuteczne) to powinni rozdawać ludziom za darmo, a nie żeby takie
    dziadostwo uskuteczniać i jeszcze zrobić z policji i wojska straszaków
    i żeby ludzie sami sobie musieli maski szyć.
    No cóż...nie chcę na ten temat już pisać.

  • 10. Data: 2020-04-12 21:21:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Animka napisał(a) :

    -po-srodmiesciu-moze-szedl-na-obchody-aa-Gqdj-cd9c-E
    Gi8.html

    > Mogłam nie mieć refleksu, bo zaraza dopiero teraz się zaczęła.

    Nie. Ta zaraza jest już wśród nas od ładnych paru lat.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65