  • 31. Data: 2003-03-11 14:11:40
    Temat: Re: Jakie są obowiązki policji ?
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > Ty i studia !!!
    > ROTFL
    > Przejrzyj swoje własne posty w tym wątku i obiektywnie oceń ich poziom.
    > Nie świadczą one zbyt dobrze o Twoim zdrowiu psychicznym.

    PLonk ! debilu

  • 32. Data: 2003-03-11 14:12:19
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > Zostawcie już go.On tu przyszedł tylko potrollować a nic sensownego do
    > powiedzenia nie ma.
    > Jak ma znać język polski w stopniu podstawowym jak podstawówki nie
    skończył
    > ??
    nie chwal nam sie jakie miales dziecinstwo !!!

    Plonk !

  • 33. Data: 2003-03-11 14:28:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Filip Kafar" <U...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PLonk !

    I po trzykroć plonk;)))

    >debilu

    A ja mam na imię Leszek.Jak się przedstawiasz to używaj mianownika liczby
    pojedyńczej.No ale Twoją "słabość" intelektualną już omawialiśmy;)

    Pozdr
    Leszek

  • 34. Data: 2003-03-11 22:53:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, Leszek wrote:
    [...ortografia i gramatyka...]
    >+ pojedyńczej.

    Pojedynczej.
    Sprawdzone kiedyś za WORD 97 w słowniku ;) !
    *Mi* (też) nie przystaje do logiki, ale widać język i Rada
    Języka jest jak podatki :)

    >+ Pozdr

    Wzjm !
    - Gotfryd
    (usiłujący równo narazić się wszystkim stronom ;))

  • 35. Data: 2003-05-13 19:45:48
    Od: "Regina Jodko" <r...@p...onet.pl>

    Witam. Nie rozumiem dyskusji. Leszek bardzo rzeczowo wyjaśnił komuś tok
    postępowania w rozwiązaniu jego problemu - wykazał się znajomością kodeksu
    karnego i postępowania karnego - chyba o to chodziło. Czy ktoś mu zazdrości
    wiedzy i kompetencji?
    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 36. Data: 2003-05-13 23:24:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 May 2003, Regina Jodko wrote:

    >+ Witam. Nie rozumiem dyskusji. Leszek bardzo rzeczowo wyjaśnił komuś tok
    >+ postępowania w rozwiązaniu jego problemu

    ...a nie czepiał się czasem gramatyki czy innych takich ?

    [...]
    >+ Czy ktoś mu zazdrości wiedzy i kompetencji?

    Bynajmniej.
    Co nie znaczy że kiedy ktoś wytykający komuś błędy sam taki
    palnie (w tej samej kategorii, mało związany z tematem) to
    udajemy że deszcz pada ;) IMO Leszek w poście na który odpowiadałem
    "wdał się w wymianę" i zaliczył koszta własne :) Zwróć uwagę
    że to była odpowiedź na post który *nie był* "rzeczowym
    wyjaśnianiem", IMHO oczywiście (owszem, gusta bywają różne).
    Sprawdziłem że w wątku czepiałem się dwa razy OT - sprawdź
    że obydwa w odpowiedzi na czepianie się autorów.
    Kiksów gramatycznych i ortograficznych "samodzielnie"...
    no, netykieta nie pozwala się czepiać :)
    Acha: i przyjmuję do wiadomości że mi też to się zdarza :>,
    można wytykać ;)

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    BTW: a możesz "cytować pod" ? Łatwiej się odnieść... :)
    Sprawdź googlem ;)

    >+ > On Tue, 11 Mar 2003, Leszek wrote:
    >+ > [...ortografia i gramatyka...]
    >+ > >+ pojedyńczej.
    >+ >
    >+ > Pojedynczej.
    [...]
    >+ > (usiłujący równo narazić się wszystkim stronom ;))

    ...podtrzymuję... :)

    pozdrowienia :) Gotfryd