  • 1. Data: 2005-11-17 22:46:26
    Temat: Jakie dane są wymagane, by Petycja miała wartość?
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@z...pl>

    Witam

    Mam pytanie, jakie dane sa wymagane, aby petycja zlozona na rece
    prezydenta miala wartosc merytoryczna?

    A dokladniej: Czy potrzebny jest numer PESEL?

    Czy wystarczy: Imie i Nazwisko?

  • 2. Data: 2005-11-18 00:25:50
    Temat: Re: Jakie dane sa wymagane, by Petycja miala wartosc?
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Piotr 'Zenobius' Baranowski wrote:
> [...]
    > prezydenta miala wartosc merytoryczna?
    >
    > A dokladniej: Czy potrzebny jest numer PESEL?

    O wartości merytorycznej nie decydują dane zgłaszającego, ale
    argumentacja, jej przesłanki i prawidłowość wniosowania.

    Natomiast aby takie pismo było rozpatrzone i zeby uzyskać odpowiedz,
    powinno mieć min. imię, nazwisko i adres zgłaszającego (co wynika zdaje
    się z Kodeksu Post. Adm.).

    Dobrze jest wysłać poleconym, żeby w razie czego miec dowod opieszałości
    urzędu.

  • 3. Data: 2005-11-18 00:30:28
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Marcin Szawurski wrote:

    > Natomiast aby takie pismo było rozpatrzone i zeby uzyskać odpowiedz,
    > powinno mieć min. imię, nazwisko i adres zgłaszającego (co wynika zdaje
    > się z Kodeksu Post. Adm.).

    No jeszcze data i miejsce sporządzenia i podpis. No i do kogo (do
    jakiego urzędu) jest wnoszone chociaż chyba pójdzie i bez tego, wg
    własciwości.

  • 4. Data: 2005-11-18 00:44:51
    Od: Piotr 'Zenobius' Baranowski <z...@z...pl>

    > No jeszcze data i miejsce sporządzenia i podpis. No i do kogo (do
    > jakiego urzędu) jest wnoszone chociaż chyba pójdzie i bez tego, wg
    > własciwości.

    Dziekuje :-)

  • 5. Data: 2005-11-18 10:53:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>