  • 1. Data: 2004-10-08 08:12:25
    Temat: Jaki termin rozprawy po wniesieniu pozwu do sądu pracy?
    Od: "Frank" <a...@b...internetdsl.pl>

    Ile dni ma na ustalenie terminu rozprawy Sąd pracy po wniesieniu pozwu?
    Pozdrawiam
    Frank

  • 2. Data: 2004-10-08 10:05:10
    Od: "Werter07" <w...@p...com.pl[wytnij_pl]>

    > Ile dni ma na ustalenie terminu rozprawy Sąd pracy po wniesieniu pozwu?
    > Pozdrawiam
    > Frank

    We wroclawiu pozew wplynal w 1 polowie marca, sprawa w drugiej polowie
    wrzesnia 2004
    (niestety z autopsji, na szczescie pozytywny dla mnie wynik)

    Werter07

  • 3. Data: 2004-10-08 10:44:32
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl>

    Użytkownik Frank napisał:
    > Ile dni ma na ustalenie terminu rozprawy Sąd pracy po wniesieniu pozwu?
    > Pozdrawiam
    > Frank

    W Poznaniu 8 miesięcy w Sądzie Okręgowym.
    W.W.

  • 4. Data: 2004-10-08 11:45:37
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Frank napisał(a) w wiadomości
    > Ile dni ma na ustalenie terminu rozprawy Sąd pracy po wniesieniu pozwu?

    Art. 471 kpc.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-10-08 19:57:22
    Od: "Frank" <a...@b...internetdsl.pl>

    Art. 471. Termin rozprawy powinien być wyznaczony tak, aby od daty
    zakończenia czynności wyjaśniających, a jeżeli nie podjęto tych czynności -
    od daty wniesienia pozwu lub odwołania, do rozprawy nie upłynęło więcej niż
    dwa tygodnie, chyba że zachodzą nie dające się usunąć przeszkody.

    W jaki sposób wpłynąć na sąd aby wziął sie do roboty i wyznaczyl termin
    zgodnie z art. 471 ?
    Pozdrawiam
    Frank

  • 6. Data: 2004-10-08 20:27:19
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

> [...]
    > dwa tygodnie, chyba że zachodzą nie dające się usunąć przeszkody.
    >
    > W jaki sposób wpłynąć na sąd aby wziął się do roboty i wyznaczyl termin

    Sąd zawsze wyznacza termin sprawy zgodnie z prawem. Po prostu zazwyczaj zachodzą
    nie dające się usunąć przeszkody, czyli nadmiar spraw.
    Można napisać pismo do sądu, żeby wyznaczył termin, podać jakieś przyczyny, ale
    gwarancji nie ma.

    --
    JOHNSON :)